Jewelnile reviews

Jewelnile reviews

7.3

Det går kvikt!

Virkelig hurtig ekspedition. Undrede mig dog lidt over at min forsendelse kom som brev - det er en lidt usikker måde at sende på.
Lige en kommentar til den animerede reklamefilm, som popper op når man går ind på siden. Den er altså virkelig latterlig og utroværdig og degraderer efter min mening produkterne. Det er så bare min subjektive mening. Vigtigst er dog at produkterne er i orden og betjeningen er god. :)

Rigtig god service !

Jeg bestilte deres creme jewelnile "multi purpose creme", som er med krokodilleolie og til tør/eksem hud. Fik den med posten 2 dage efter. I starten var der nogle tekniske problemer med betalingen og jeg blev ringet op af ejeren og fik en god snak med ham og problemet blev hurtigt løst.
Har senere bestilt endnu en creme og fik den igen 2 dage efter. Det kan man kalde hurtigt. Det viste sig dog, at være den forkerte creme, hvilket jeg mailede til dem og fik hutigt svar, at den rigtige creme ville blive sendt indenfor en time og jeg modtog den dagen efter. Den forkerte creme fik jeg lov at beholde - tak til jewelnile for det.
Alt er pakket forsvarligt ind og cremen er tilmed rigtig god.
Kun rosende ord herfra.
Helene

Is Jewelnile your company?

Visit Jewelnile