Jewls reviews

Jewls reviews

6.1

Trak for mange penge på mit betalingskort, og ignorerer nu mine henvendelser

For et par måneder siden var jeg til et lagersalg i Slagelse, hvor denne virksomhed havde en stand. Jeg købte to par sko, og betalte med dankort. Det gik temmelig hurtigt, og jeg nåede derfor ikke at se beløbet, jeg godkendte bare (hvilket naturligvis var en kæmpe fejl fra min side). Ligeså snart jeg havde trykket godkend sagde jeg til ekspedienten "hov, jeg nåede ikke at se beløbet, men jeg får vel en kvittering". Så gik handlen igennem, og så siger ekspedienten at maskinen (meget belejligt) var løbet tør for bonrulle, men hun kunne da lave en håndskrevet kvittering. Denne fik jeg så, men så et par dage senere, at der var trukket flere penge fra mit betalingskort end det varerne kostede og det der stod på den håndskrevede kvittering!
Vi kan alle komme til at ramme forkert, så jeg gik ud fra, det ikke var noget problem, at de bare førte differencen retur. Jeg har gentagne gange kontaktet virksomheden, både på den mail der stod på det visitkort jeg fik udleveret, samt via deres hjemmeside, men de har ikke svaret på en eneste af mine henvendelser.
Jeg vil derfor på det kraftigste fraråde folk at handle hos denne virksomhed.

Is Jewls your company?

Jewls Details