Jkelectronic reviews

Jkelectronic reviews

6.3

Professionelle folk og hurtig behandling

Har flere gange benyttet mig af deres service uden problemer, det er professionelle folk der hurtigt kan bedømme fejl og mangler ved reparationer, ud over det er det meget venlige og gør meget for at hjælpe deres kunder.

Super service og kvalitet

Har benyttet mig af JK-Electronic flere gange, altid med success hvor tingene bare har fungeret.
Deres service er ekstremt god, samt deres produkter er i super kvalitet.

Arbejder stadig med min stationær købt hos dem, og der har ingen problemer været, det kører bare.

Helt klart ikke sidste gang jeg anvender dem.

Det fungere bare ikke !!

Min computer blev ramt af et lyn. Så jeg ringede til vores forsikring selskab som sagde de samarbejde med JKelectronic. Det synes jeg at det var fint nok. Hvilket mareridt der ventede mig vidste jeg ikke.
Det skete flere gange at når vi kom kiggede du på os som om "ej nu kommer de fandme igen, kan de ikke bare skride" og så snakkede de nedladende til mig og min mor som tit var med da jeg ikke selv havde bil. i alt tog det 11 måneder før min computer var delvis færdig. Grafikkortet havde de stadig ikke ordnet så jeg hentede min computer og købte et selv.

Servicen var virkelig elendig og de snakker til en som om man ikke selv ved noget om computere. Ud over det arbejder de alt for langsomme. 11 måneder for reperation af en computer ? det er alt for meget. højest 1½ måned.

Meget dårlig service og løber fra aftaler

Har købt meget stort ind hos JK Electronics samt deres 4 års kaskoforsikring, med den daværende info at den dækkede alt uden huller. Da jeg ringede om at batteriet var blevet meget dårligt et år efter fik jeg informationen at lige præcis batteriet var den eneste der ikke var med i forsikringen. Da jeg et halvt år senere ringer og siger at min strømforsyning var gået i stykker var denne pludseligt heller ikke med i forsikringen. På trods af at det har været den samme ansvarshavende jeg har snakket med hver eneste gang.
Meget gode sælgere, og handlede da også ind for de dyreste produkter de havde at sælge ud af i sin tid!

Fin service

Har benyttet mig af dette firma et par gange og har aldrig haft noget at klage over

JK Electronic Details

JK Electronic - Reparation af forbrugselektronik