Jmpb reviews

Jmpb reviews

8.3

Jeg har nu bestilt fra JMPB tre gange. Virkeligt godt!

Alle tre gange er gået med at jeg har fået min vare efter 3 dage. Så jeg kan kun sige at jeg syndes at i skal købe derfra.

After the three times, that i have order something from JMBP, i have got my package after 3 days. It's at really good site and it's cheap!

De nombreux achats, jamais déçu .

Je suis allé sur ce site par recommandation et à mon tour je le recommande, livraison très rapide, bonne qualité et les prix sont imbattables pour la plupart. Seul bémol, pas la langue française !

mega god service og god kvalitet

har købt 2 gange hos jmpb.nl og har fået varede efter 4 dages levering, pakken var forsvarligt pakket og rigtigt godt sted og handle :-)

Super!

Godt udvalg, gode priser og billig fragt til DK.

Is Jmpb your company?

JMPB.nl, voor al uw oldtimer onderdelen. Zundapp, Kreidler, Yamaha FS1 en meer!

Visit Jmpb