JorgObé Skin Care / Copenhagen reviews

JorgObé Skin Care / Copenhagen reviews

8.8

Lifesavers!

Ja. Jeg er jo ikke ligefrem ny kunde. Jeg har købt JorgObé igennem længere tid.
Jeg har meget tør hud, døjer med latexallergi og er nybagt mor. JorgObés' produkter er lifesavers for mig!!
Jeg plejer at bruge en almindelig ansigtsvask fra Decubal inden jeg går igang. Først Skrubbemasken, lader sidde indtil den er tør. Vasker af. Bruger derefter Peel-off masken. Lader sidde indtil tør. Hiver af (nænsomt). Bemærker allerede hér, at de sorte hudorme er mindre synlige, eller faktisk er blevet mere hvide. Vasker ansigtet. Påsmører ansigtscremen. Faktisk smører jeg to gange 😊 Elsker duften af Skrubbemasken, og så køler den så dejligt. Peel-off masken påfører jeg kun på næsen og hagen (så der er til mange gange i tuben).
Mine veninder elsker når de får en "smagsprøve" 😆

Hvis man vil lægge en lækker make up, så har man her den perfekte start til et perfekt resultat. Jeg bruger mindre Foundation (Bourjois), da min rutine med JorgObé virkelig gør min hud pænere. Og så lige et par øjenskygger fra min xomii.dk 88 palette samt lidt mascara (Gosh) og så kører det. Med baby og det hele 😘
Hvor er det skønt at rense sit ansigt om aftenen, påføre cremen og sove noget SÅ dejligt vel vidende, at jeg ikke har smurt silikone eller gummi på min ansigt (latexallergi), for hvis man søger på latexallergi, så finder man ud af, at det er en almindelig ingrediens i de fleste cremer, mascaraer, eyeliners etc. Ja. Det er virkelig ulækkert. Så hvor er det forfriskende, at I har produkter der er silikonefri.

Tak for nogle super lækre produkter!

Virkelig lækre produkt

peal off mask og white tea balancing cream er virkelig lækre produkter der går ind og virker hurtigt. Det er bestemt pengene værd og huden føles dejlig og naturlig ved brug af produkterne.
Bestillingen var også helt i top. Jeg bestilte varen på nettet og 2-3 dage efter lå den min postkasse.
Jeg kan klart anbefale dette produkt til andre :)

Hej Martin,

Tak for den fine anmeldelse!
Vi er meget glade for at høre du er glad for vores produkter.

Genialt!

Jeg har længe tænkt på at prøve JorgObé Peel Off Mask, men synes den det er mange penge at bruge, når man ikke ved om det virker. Jeg fik så en vareprøve med i min Goodiebox, og besluttede mig for at prøve. Det har jeg ikke fortrudt! Den virker bedre end nogen anden Peel Off maske. Og kombineret med White Tea Balancing Cream, er min hud blød som en barnenumse. :) Et ord, - GENIALT!

Hej Maj,

Det er fedt at høre!
Hold øje med vores webshop, da vi snart får flere produkter, som jeg tror at du vil blive glad for.

Virkelig fantastisk købsoplevelse hos JorgObé

Jeg havde hørt om den sorte maske og bestemte mig for at bestille de. Det var en utrolig god oplevelse og på hjemmesiden var det meget nemt at bestille. Ingen omveje, ingen unødvendige oplysninger og meget positivt at man selv kan vælge om man vil modtage nyhedsbrev. Jeg bestilte en sen aften og allerede på 2. hverdag lå produktet i min postkasse. Jeg kan kun anbefale at handle hos JorgObé - simpelthen enkelt og fantastisk oplevelse. Jeg har allered bestilt igen - denne gang den den hvide the creme, som er fantastisk også

Lækkert produkt.

Fin hjemmeside, den er bestemt ikke svær at finde rundt på!
Produktet er super lækkert, og bestemt pengene værd!

Tak for et lækkert produkt og et endnu dejligere selvtillidsboost!

Jeg skriver faktisk bare for at takke for produktet ’Jorgobé blackmask’. Jeg har i en del år haft svære problemer med urenheder og har prøvet lidt af hvert for at afhjælpe det. Indtil videre har jeg ikke haft så stor succes, som jeg har med netop dette produkt. Jeg var en smule skeptisk i starten på grund af prisen, men fandt senere ud af, at det er det værd at ofre på produktet i længden.

Der gik 3-4 gange, inden det begyndte at virke, men så gik det altså også til værks. Min hud bliver blødere, renere og ikke alene slipper jeg nemmere af med hudorme, jeg har – jeg får også færre, end jeg gjorde før i tiden. Det er simpelthen så lækkert, og har givet et kæmpe selvtillids boost.

Så mange tak for produktet!
- En yderst veltilfreds kunde

JorgObé holder hvad de lover!

Jeg har igennem en længere periode både brugt den sorte JorgObé Peel Off Mask og deres scrub. Jeg synes produkterne holder hvad de lover og kan se en markant forbedring af min hud. Jeg elsker følelsen af at vaske skrubbemasken af, da det giver en dejlig frisk fornemmelse på huden. Derudover føles min hud klart blødere og syner friskere.
Har netop bestilt deres White tea balancing cream og glæder mig til at komme igang med den og se hvad den kan.

Ny dagcreme - ny hud

Produktet: *****
Den nye multifunktionelle creme (White Tea Balancing Cream) er klart den bedste dagcreme, jeg nogensinde har brugt. Den er nem at påføre, skaber balance i huden og dufter vanvittigt godt.

Kundeservice: *****
Jeg skrev til Jorgobé, da jeg havde et enkelt spørgsmål til produktet. Mailen blev besvaret i løbet af en time med et meget fyldestgørende svar.

Levering: *****
Ift. leveringstiden var jeg lidt bekymret, da jeg bestilte cremen torsdag og skulle bruge den fredag aften. Min bekymring blev dog gjort til skamme, idet jeg modtog cremen fredag middag. Jeg skulle ikke engang den vej af posthuset for at hente den, da pakken ikke var større, end den kunne smides i min postkasse.

Mvh.
1 stk. trofast kunde

Lækkert produkt & hurtigt levering!

Fik leveret min ordre allerede dagen efter at jeg bestilte, og må sige at det er et fantastisk produkt som holder hvad det lover.

Både produkt og firma kan klart anbefales over de billige blackmasks som findes på markedet.

Thumbs up!

Utroligt hurtig levering !

Nem og brugervenlig hjemme side, produktet er i orden, dog lidt i den dyre ende, men til gengæld har jeg sjællent oplevet så hurtig levering. jeg modtog min bestilling inden for 24 timer, mere kan man sgu ikke forlange

Levede op til forventningerne

Har hørt om produktet fra nogle veninder, så tog mig endelig sammen til at købe Peel off masken. En større udskrivning men efter 2 uger er min hud renere end nogensinde, og har næsten ingen hudorme længere.

Kan klart anbefales!

Kan være man skal prøve scruben næste gang også:)

Bestilte torsdag og modtog allerede pakken fredag...

God service, men...

Jeg har købt for et par måneder siden efterhånden købt JorgObé Peel Off Mask online.

Service:
Selve købet gik rigtig godt og leveringen var hurtig. Desværre var der hul i den kuvert jeg modtog og produktet var væk. Jeg skyndte mig så at skrive en mail til JorgObé og fik en fin mail tilbage, hvor de beklagede og allerede næste dag modtog jeg et nyt produkt. Så servicen er helt i top efter min mening :)

Brug:
Jeg var stædig og brugte masken 2 gange om ugen i to måneder. Jeg tog enten et varmt bad først eller lavede et minidampbad med kamillete først :P
Har også forsøgt med at skrubbe huden lidt først. Desværre har jeg kun oplevet en negativ effekt. Jeg har fået flere urenheder og det er kun blevet værre de to måneder jeg har brugt masken.
Så jeg må nok konstatere at den simpelthen ikke passer til min hud. Og sådan er det jo desværre. Det kan jo så være den passer til nogen af jer andre og så er det jo bare godt :)

Hej Emilie,

Ved anvendelse af dybderensende ansigtsmasker, er det vigtigt at man er opmærksom på følgende: har man ikke renset sin hud i dybden eller haft en rutinemæssig hudpleje noget tid, og så bruger JorgObé Peel Off Mask, vil du med sandsynlighed opleve at få nogle urenheder. Specielt i T-Zonen, da det er her de fleste af dine talgkirtler sidder, som bliver tilstoppet og kan blive til hudorme.
Grundet dette, er det et positivt tegn at du får urenheder, da det er "gamle" urenheder i dine porer som bliver hevet op til hudens overflade. Det er derfor utrolig vigtigt at du anvender Refreshing Scrub Mask inden, som hjælper med at fjerne de døde hudceller og mindre hudorme, inden du lægger Peel Off Mask i et TYKT lag på ren tør hud i T-zonen (midt pande, næse/næsefløje og hage). Ved at bruge disse to produkter sammen, vil du opnå de mest optimale resultater for en ren, blød og frisk hud. Afslut altid med en skin tonic for at lukke porerne og dernæst en fugtgivende dagcreme.
Skulle du have brug for hjælp, eller sidder inde med yderligere spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os på jorgobe@jorgobe.dk

Rigtig godt!

De virker virkelig godt og man kan tydeligt se en forskeld efter meget kort tid:)

Lækkert produkt!

Super lækker hud efter brug og man ser synlige resultater efter nogle uger

Virkelig god serive, gode masker...!

Kan kun anbefale denne virksomhed. Gode produkter, god service og sikker handel! første gang jeg bestilte gik der kuk i bestillingen og der blev trukket dobbelt på mit kort. Henvendte mig til Jorgbé, og de tilbageførte det ene beløb, uden at stille spørgsmål. Har bestilt flere gange, alle gangene uden problemer. savner dog noget tilbud på den sorte maske ind i mellem .

Super godt produkt!

Fantastisk produkt, ikke meget andet at sige!

Uundværlige masker - fantastisk service!

Begge masker er i dag helt uundværlige for mig! Jeg har tidligere kæmpet meget med urenheder, men mærker en markant forskel. Og så får man en helt igennem fantastisk service, når man handler her.

super produkt :)

Er meget tilfreds med produktet, som fjerner de værste urenheder. Min meget sarte hud kan godt tåle det, så det er også et kæmpe plus! Agter at fortsætte med at bruge produktet.

Elsker JorgObé!

Efter at have været lidt tilbageholdende med at købe peel off masken, fordi jeg ikke ville give 200 kr. for et fejlkøb, så tog jeg alligevel chancen efter at have hørt en masse positivt om masken, og hvor er jeg dog glad for, at jeg købte den!
Jeg blev virkelig overrasket over, hvor god masken er, og man får virkelig den BLØDESTE hud. Jeg blev selvfølgelig også nødt til liige at prøve deres refreshing scrub maske, og den er også super god, især hvis man bruger den, inden man påfører peel off masken.

Jeg har i hvert fald set positive resultater på min hud, og masken dufter i øvrigt også rigtigt godt, men første gang syntes jeg dog, at det gjorde ret ondt at hive masken af, men det vænner man sig hurtigt til.

Kan anbefales! :) Min pengepung er dog knapt så positiv.. :)

for dårligt!

Jeg bestilte denne maske for to dage siden, og masken kom idag dvs. perfekt leverings service!
Der er dog det minus at min oplevelse af masken er at den er sinsygt svær at tage af. Det har taget mig en time nu, og den har stadig rester over det hele.. jeg har fuldt brugsanvisningen. når masken er helt tør prøver jeg at tage den af, men jeg kan kun få nogle små flager af ad gangen, som måske svare til en 1/1000 del af hele masken.. det er simpelthen alt for besværligt!

Hej Frederik,

Din oplevelse med masken er selvfølgelig ikke meningen med produktet, og yderst beklageligt at det kan tage så lang tid.
Vi tror at grunden til dette er sket, er at du har påført et for tyndt lag og/eller ikke ventet til masken var HELT tør, før du trak den af.
Hvis der ikke er nok produkt på, så vil masken komme af i små dele, og ja det kan tage sin tid. Dernæst, hvis masken er en anelse fugtig nogle steder, så vil den "slippe" i de våde områder, og derved kommer den af i flere mindre dele.

Det er derfor vigtigt, at du udelukkende lægger masken i T-zonen, og i et tykt lag - hellere for meget end for lidt. Lad den gerne sidde i 40-45min, hvis det skal til, før den er HELT tør. Dernæst kører du din pegefinger langs kanten ved næsefløjen, for at løsne masken, og trækker den nu forsigtigt ind mod næsen.

Vi håber at du har mod på at forsøge med masken igen, og ellers er du meget velkommen til at kontakte os på jorgobe@jorgobe.dk eller læse under Produktguide på www.jorgobe.dk, hvis du ønsker flere råd eller sidder inde med nogle bekymringer eller spørgsmål.

De bedste hilsner fra JorgObé Skin Care / Copenhagen

JorgObé Skin Care / Copenhagen Details

14 dages fortrydelsesret

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Beløbet bliver overført til det kort du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget din vare.

Gratis fragt

Fri fragt ved køb over kr. 300,-

Levering

1 - 2 hverdage efter betalingen har fundet sted.

Om JorgObé Skin Care

JorgObé Skin Care er et dansk brand, der udvikler hudplejeprodukter til både mænd og kvinder på jagt efter en renere og smukkere hud. Derfor er alle vores produkter baseret på naturlige ingredienser, og de indeholder hverken parabener eller andre unødvendige tilsætningsstoffer. Hos os går effekt, miljø og sundhed nemlig hånd i hånd.

Visit JorgObé Skin Care / Copenhagen

We live here: H.C. Andersens Boulevard 49