JP Cykler reviews

JP Cykler reviews

6.4

ikke i orden

Jeg fik leveret en racercykel fra fabrikken og fik et tilbud på at få den samlet og justeret for 500 - 600 kr. JP Cykler ved lige hvad der skal gøres. De har jo modtaget racercykler fra fabrikken før. Da jeg hentede min cykel kostede det 1041 kr.
Det er en stor prisforøgelse. For skifteren på gearet "drillede" fik jeg at vide.
Jeg kommer der nok ikke igen, så skal der være langt til den næste cykelbutik.

har fået en god betjening

Har købt 2 cykler dernede super service har inter og klage over så min næste cykel bliver osse købt der nå vi nå dertil. Og har anbefalet andre der til både venner og familien

Is JP Cykler your company?

jp-cykler.dk Details

Visit JP Cykler