Jubii A/S reviews

Jubii A/S reviews

5.1

En god chat men

Chat ideen er meget god og ja alt virker fint for mig.
Problemet er at support ikke svarede på min henvendelse.
Da de klart bryder loven med forkerte besparelser og ikke har ændret dette efter min henvendelse har jeg anmeldt det efter det synspunkt at de ikke respekterer loven.

Det jeg hentyder til er:
Man kan købe ekstra ydelser, et eksempel er en diamant der giver alle funktioner og reklamefri.
Diamant koster for 1 måned 79kr, og for 1 år 799kr, her er fejlen så da de skriver 1 år er en besparelse på 50% men dette stemmer ikke for havde besparelsen været 50% havde prisen været 474kr.

Dermed bliver kunden lovet en falsk besparelse hvilket efter dansk lov er ulovligt.

Til fejlen er rettet vil jeg kun på det grundlag give en lav bedømmelse.

JubiiChat vi lander på en 1 stjerne med pil ned ad.
Jubii A/S

Reply from Jubii A/S

Kære Jan,

Tak for din feedback, dette vil selvfølgelig blive rettet hurtigst muligt.

Kundeservice

røvsyg

der reklameres med det er den største chat i verden, måske de skulle begrænse den lidt, mange tomme rum og max 80 chattere online, deraf 25 - 30 styrtsovende styrmænd.

God chat

Fed chat med masser af anderledes funktioner og features.
Møder en masse søde og dejlige mennesker.

godt fundet på

det er nu meget godt fundet på og net og finde ud af men problemet er bare at det er røv kedeligt for der sker ikke en skid også virker ens logind kode kun 1 ud af 20 gange også koster det penge hvis man skal kunne bruge det hele så jeg kan kun give 1 stjerne.-

Den sejeste gratis chat i verden!

Visit Jubii A/S