Julelyscompagniet reviews

Julelyscompagniet reviews

Very low
2.9

Overholder ikke reglerne

Kan absolut ikke anbefales at handle hos.
Jeg købte nogle varer, som jeg ikke var tilfreds med, derfor returneredes jeg varerne igen, men kunne ikke få mine penge retur.
Kunne vælge at få varerne igen, mod at betale forsendelsesomkostningerne - igen. Ellers tak!
Det er første gang, jeg har oplevet SÅ dårlig service og er ligefrem blevet snydt af dem :(
De overholder ikke gældende regler om returret.
Overvejer Forbrugerstyrelsen, men ved ikke, om jeg gider at spilde mere tid på det.

Dårlig

Dårlig firma købte min vare i dec måned, men varen svar ikke til billed jeg har sagt jeg sender min vare retur, men han påstå jeg mangler og betale 279 kr og jeg ikke kan få min vare retur han har truet mig med inkasso og at han kommer hjem på min adresse, det mener jeg er ulovligt, han har ført henvendt sig i dag om at jeg skal betale ellers kommer han hjem på min bopæl hold jer væk fra julelyscompaniet steen

KØB ikke hos JulelysCompagniet i Haderslev

Desværre er jeg blevet godt og grundig snydt i en handel til ca 4000 kr på udendørs julelys. køb på nettet. Ved klage til firmaet over varerne fik jeg et beskidt svar og overhovedet ingen service.
mvh
Schmidt-Nissen
fredericia

Hold jer langt væk fra denne "butik"

Jeg havde købt og fået leveret en lyskæde til kr. 250, men kunne ikke lide den og returnerede den omgående med anmodning om at få pengene retur. Det skete ikke noget, og jeg har ikke fået svar på yderligere to rykkere sendt pr. e-mail.

Sagen er lige til forbrugerrådet - men jeg orker det ikke. Livet er for kort til at spilde tid på sådan en klaphat.

Men til I andre: lad være med at spilde penge på det!

Så bliver det vist ikke meget dårligere.

Manden bag dette firma, må være enten notorisk idiot, fordi han tror, han kan snyde folk uden negative økonomiske konsekvenser for ham selv, eller dybt debil, fordi han ikke evner at drive en virksomhed, som har et kæmpe potentiale i dette lyshavshungrende land.

Carsten Gaarde har forsøgt sig med 80-fester i Haderslev og er gået på røven med det. To fester om året var måske også lige i overkanten i forhold til, hvad Sønderjylland trods alt kan magte af Dan Rachlin-'wannabees', men det var da et ærligt forsøg værd.

At man så slår ind på et område, som rigtig mange mennesker kan have glæde af, og man selv kan tjene styrtende med penge på, signalerer, at man har fundet en fed niche, som ingen andre har ramt endnu.

MEN, når man så bestiller hos ham, så finder man hurtig ud af, at alle gældende regler er sat helt ud af spil, og at opfattelsen af den gode idé slet ikke findes.

Forsendelsesoplysninger, -tidspunkter osv. kender kun Carsten Gaarde. Om de overhovedet findes, må komme an på en prøve. Hvem der skal udføre prøven, må tiden vise.

Jeg har fået at vide fra Julelys, at varen er afsendt, og kommet retur fra Post DK med angivelse af adressaten ukendt. Pakken var oprindeligt sendt til Døgnposten med de adresseangivelser jeg selv har oplyst. Hvis forsendelsesoplysningerne ikke fremgår tydeligt af forsendelsen, så ryger pakkerne ofte retur. Det har jeg prøvet før, så det ville da være en formildende omstændighed i dette tilfælde.

Problemet her er bare, at jeg flere gange har udbedt mig oplysninger om, præcis hvad der står angivet på forsendelsen, men det har man ikke svaret på. I stedet har Carsten Gaarde gjort opmærksom på, at det koster dem over 50 kr. hver gang de skal sende en vare, så når de skal sende den flere gange, så taber de penge på det.

Så er mit spørgsmål til CG blot: 'Hvorfor fanden reklamerer du så for, at forsendelsen er gratis i hele Danmark, hvis du ikke har råd til det?' De fleste vil med glæde betale for forsendelsen, hvis blot det giver dem en sikkerhed for, at de rent faktisk modtager det de betaler for.

Apropos, betaling. Betaling bliver foretaget lynhurtigt på Visa/Dankortet, men varer ser man ingen af.

Til gengæld ser man heller ikke ret meget til svar på henvendelser om netop manglende afsendelse af varer. Måske hænger det sammen med de manglende forsendelsesoplysninger. I don't know. ;-)

Jeg har heldigvis kun tabt 230 kr. på en rød lyskæde, men jeg har korresponderet flere gange med en eller anden fra firmaet. Om det er ejeren selv, hans søn eller en hollandsk udvekslingsstudent aner jeg ikke, men det er ikke en person, som er synderligt interesseret i at føre en troværdig dialog. Ikke pga. selve sprogbrugen men pga. den mildest talt dårlige stavning og grammatik.

Det skal man selvfølgelig ikke klandre folk for i sig selv, men det er dog bemærkelsesværdigt, at man vælger at blæse på sine formentlig få kunder, og glemmer, at man havde muligheden for at tjene tonsvis af penge, hvis man ellers formåede at drive en virksomhed.

Sørgeligt, men sandt.

Jeg har kun ét råd til andre, der kunne lade sig friste af de gode "tilbud" på siden: Hold jer LANGT væk!

SKOD FIRMA

betalt i november,, men ingen varer eller svar DÅRLIGT

Svindel

Ordre afgivet den 20. nov. Pengene trukket den 21. nov. men varerne dukker aldrig op. Ingen reaktion på henvendelse hverken på tlf. eller mail.
Find et andet sted at handle!

SVINEL

De trækker pengene hurtigt... sender ikke varen
Ved kontakt på mail får man beskidte svar. Ved kontakt per telefon fåran dårlige forklarninger om de har været syge og andre dumme ting.. de lover en masse, holder intet
Jeg har hverken fået mine vare eller penge

ha styr på lovgivningen FØR du handler her.

deres hjemmelavede handelsbetingelser dur ikke.
De har pt(november 2011) 2 verserende sager i Forbrugerrådet.

Is Julelyscompagniet your company?

Visit Julelyscompagniet