Julepynt reviews

Julepynt reviews

7.9

Ombytning personligt leveret...

Jeg købte en kæde til mit juletræ som desværre viste sig at være defekt. Jeg fik den fredag, og juleaften var 4 dage efter med en weekend imellem, så jeg turde ikke satse på postvæsenet. Skrev derfor en mail og spurgte om jeg måtte komme forbi og bytte den på adressen (bor 40 km derfra). Fik besked tilbage hvor jeg blev spurgt om jeg var hjemme søndag, for så ville han da lige kigge forbi med en anden lyskæde.

Top service! Nu er jeg fast kunde :-)

super godt

Jeg havde bestilt to julekranse med lys og allerede dagen efter fik vi at vide at der lige ville være lidt forsinkelse på leveringen og hvornår den ville være forventet leveret, hvilket passede perfekt med det de havde sagt.
Super god kontakt, super god service og pengene blev først trukket en dag eller to efter leveringen var modtaget :-)
5 stjerner fra mig :-)

Er kundernes mand

Vi havde bestilt 3 solcelle-lyskæder. Det viste sig så at lyskæderne ikke var den rigtige "kolde" hvid, som min kone ville have. Vi har prøvet nogle forskellige sammen med ejeren, men er blevet enige om, at vi springer lyskæderne over i denne omgang. Vi har nu fået besked om, at de penge vi betalte for solcellelyskæderne er nu på vej retur til os.

Hurtig, fleksibel og "kundeminded".

Is Julepynt your company?

Julepynt Details

Visit Julepynt