Juristfyn reviews

Juristfyn reviews

9.5

Personlig og seriøs

Vi har brugt Mette i forbindelse med en hushandel. Hun virkede intresserede i vores handel i hele perioden og virkede til at have en personlig tilgang til tingene. Hun har styret det juridiske i handlen meget tilfredstillende, og jeg vil til en hver tid anbefale hende

Perfekt oplevelse

Benyttede Kjølby Juristen til Tinglysning af skøde samt refusionsopgørelse og har ikke en finger at sætte på servicen.
En klar anbefaling herfra

Super god service

Vi har været fuldt ud tilfreds med behandlingen af den sag, som vi henvendte os med. Fik anbefalet Mette Kjølby og det har vi på ingen måder fortrudt. Super service.

Det fungere..

Klart anbefale at bruge Mette.
Nemt overskueligt og nærværende.

Kompetent rådgivning ved hushandel.

I forbindelse med huskøb har vi benyttet Kjølby Juristen som vor juridiske rådgiver.
Rådgivningen har været seriøs og professionel, og vi kan trygt anbefale Mette Kjølby overfor andre i samme situation. Fin rådgivning til en fin pris.

Seriøst og nemt.

Hun var seriøs og tingene gik nemt og hurtigt.

Tillid til juristen

Vi blev ikke alene vel modtaget, men også meget godt behandlede ved den indledende samtale, hvor vore ønsker blev kommenteret fagligt fint .
Fik udkast til testamente tilsendt , og bedømte det til at være udformet sådan, at det var helt efter de nye arveregler.
Udgiften absolut rimelig.
Hanne Heiden

Kompetent og hurtig sagsbehandling

Jeg kan varmt anbefale Mette Kjølby, hun har ordnet papirer vedr. hus og tinglysning af skøde for os på en yderst kompetent måde. Sagsbehandlingen gik hurtigt fra første kontakt og til sagen var afsluttet. Endnu et plus er at hun er billigere end de fleste. Jeg ved ihvertfald hvor jeg skal henvende mig, hvis jeg får brug for juridisk hjælp en anden gang.

Uovertruffen service.

Jeg kan varmt anbefale Mette Kjølby. Jeg har haft brug for hendes hjælp flere gange i forbindelse med hjælp til at lave et gensidig testamente og efterfølgende hjælp til at få lavet et nyt skøde på huset efter et dødsfald. Hun er meget hjælpsom og professionel. Stig Thomsen

Nemt at få lavet et testamente

Vi fik en rigtig god dialog om vores testamente. Vi har hele tiden følt, at troværdigheden er i top. Alle detaljer blev forklaret, så det kan vist ikke blive meget nemmere og forståeligt. Så stor ros og min bedste anbefaling.

Vel udført arbejde - lidt lange svartider

Jeg skulle have oprettet et testamente og blev lokket af de fine anmeldelser her på Trustpilot. Der var lidt lange svartider ind imellem i mail korrespondencen, men vi fik først og fremmest hvad vi kom efter, og fik svar på vores spørgsmål. Vil helt sikkert overveje at benytte Mette igen en anden god gang.

En ven i nød

Det har været en dejligt samarbejde med Mette Kjølby, hun har opfyldt vores forventninger, samt hjulpet i en svær periode.
Til tider kunne ønskes bedre kontakt, men hændelser og misforståelser med den offentlige sektor, har langsomt gjort afslutningen.
Jeg kan kun anbefale Mette Kjølby, for hendes personlige tilgang til sagen, samt hendes hjælp i diverse.

Marianne Bugge Enslev

Kanon god behandling og meget hurtig kan varmt anbefales

1000 tak for de behandling af min sag det skal du have ros for.
Det er første gang jeg har haft en så hurtig hushandel det er dejligt.
Hilsen carsten

Super behandling

Fin behandling, ved hvad hun snakker om

Se filmen Arvingene, bliv overbevist om vigtheden af at få dit eget testamente.

Hej. Jeg vil fortælle dig hvor du skal gå hen for at få lavet dit testamente,Du må endelig gøre alvor af det for din og dine børns skyld. Du spare dig selv og dine efterkommere for mange stærke følelser og måske penge ved dødsfald.. Det er billigt og du for en rigtig god orientering og flere eks. jeg kan på det kraftigste anbefale " Kjølbyjuriste" Store Glasvej 51 st. 5000 Odense C. en fin fordel er parkering gratis lige over for butikken. Og en gratis vejleder time oven i købet. Gør nu alvor af det. VH. Karen

Troværdig rådgivning

Vi fik en god og gennemført rådgivning vad vores huskøb, men stor fokus på selv de små detaljer.

Perfekt og grundig rådgivning

Mette Kjølby har været en top professionel rådgiver som med til tider stor tålmodighed har ledt os igennem et smertefrit køb af bolig. Gennem hendes rådgivning har vi ikke kun sparet penge men også frustration i en handel der ikke viste sig så glat som håbet.

Effektiv og professionelt behandling

Det var en dejlig oplevelse, at være sammen med hende på hendes kontor.

Vi fik en meget meget fin behandling da vi skulle sælge min mors hus. Var vi i tvivl kunne vi blot ringe eller maile til Mette, og var Mette optaget blev vi hurtigt kontaktet tilbage.

Det hele var bare så dejligt afslappet, og vi kan varmt anbefale hende til alle, som har brug for hjælp til sager, som kræver en jurist.

Får vi brug for hjælp igen, er vi sikre på, at det bliver Mette igen.

MVH
Unni petersen

Meget Grundig

Mette er meget grundig og fået alle papirer iorden . Vi er meget tilfredse med Mette og hendes arbejde . MVH Alan og Anja

Effektiv dame

Hun er meget effektiv. Det en anden jurist skulle bruge 1½ år på brugte hun kun den halve den halve tid på, og prisen var også noget billigere. Rigtig godt tilfreds, var så godt at hun fik til en buket blomster som var fortjent.
Min mægler kunne ikke aflyse et bortkommet pantbrev, men det er klaret flot.
Kan kun anbefales
Tak Mette

Kjølby Juristen ApS Support

Faste lave priser!

Jurist Mette Kjølby garanterer, at du aldrig får en ekstra regning fra Kjølby Juristen ApS. Salæret er altid oplyst og aftalt på forhånd, og jurist Mette Kjølby sender gerne en skriftlig bekræftelse, hvis du ønsker det. Kjølby Juristen ApS er endvidere meget konkurrencedygtig på markedet.

Stor kundetilfredshed

En kundetilfredsundersøgelse har vist, at mere end 9 ud af 10 kunder vil anbefale Kjølby Juristen til andre og vil selv bruge Kjølby Juristen ApS igen.

Juridisk sagsbehandling

Jurist Mette Kjølby varetager alle opgaver i forbindelse med din sag, og du får således juridisk sagsbehandling i hele sagsforløbet. Der er således ingen sekretær, som tager over, når den juridiske rådgivning er slut. Du kommer altid i direkte kontakt med Mette Kjølby ved møde, via mail og pr. telefon.

Kjølby Juristen ApS

Kjølby Juristen ApS har specialiseret sig i brugen af det nye digitale tinglysningssystem og forestår dagligt tinglysning af skøder, skifteretsattester, bodelingsoverenskomster i forbindelse med skilsmisse med videre på www.tinglysning.dk. Hos Kjølby Juristen får du effektiv, professionel og garanteret hurtig sagsbehandling til faste lave priser. Stor kundetilfredshed er i højsæde hos Kjølby Juristen, hvor omgangstonen er uformel og alle opgaver varetages af jurist Mette Kjølby fra start til slut, og Mette Kjølby er stolt af at kunne fortælle, at mere end 95% af adspurgte kunder i nylig forbrugerundersøgelse vil henvise andre til Kjølby Juristen.

Visit Juristfyn

We live here: Store Glasvej 51
5000 Odense C

Ikke tilfreds? Få to flasker rødvin

Mette Kjølby går højt op i kundernes tilfredshed hos Kjølby Juristen ApS.

Hvis du mod forventning er utilfreds med sagsforløbet eller andet, så giver Mette Kjølby to flasker rødvin.