JUST-DRIVE reviews

JUST-DRIVE reviews

6.9

Rigtig god service, og billig alternativ til lufthavns parkering

Jeg har haft fornøjelsen af at benytte JUST-DRIVE parkerings service, og må indrømme at jeg var positivt overrasket over niveauet på deres service.

Man køre til et pickup point og så bliver man kørt til en parkeringsplads i nærheden, her parker man sin bil og aflevere sin nøgler til chaufføren, som herefter køre en til lufthavnen sammen med alt bagage i en minibus.

Ens bil bliver så afleveret i lufthavnen efter forudgående aftale med Just-Drive, (Man skal dog lige huske at ringe og sige at man er landet) JustDrive medarbejderen stod og ventet da vi kom ned fra terminalen, bilen var varm og klar til at vi kunne køre hjem ad. (Han kunne så køre tilbage på arbejde med en af hans kollegaer)

Det hele kostet os 200 kr. for 3 dage, det er udsøgt og billigt.

fantastic convenience being dropped off/picked up in your own car, but cleaning job was horrible

First off, i will use this parking service in the future, because of it's convenience, price and ease of use. Way cheaper than almost all of the parking services around copenhagen airport. and you really cant beat the convenience of being dropped off and picked up in your own car. Very fast and efficient.

However, the wash/vacuuming services performed were far from even decently done, and will definitely never be used again.

Lufthavnsparkering og støvsugning - det blir jeg afhængig af!

På forretningsrejse, kørte i lufthavnen med en bil der bærer præg af en familie med mange børn - du kender det måske, grus under måtterne krummer på sæderne og lettere nusset..

Jeg overlod min bil til Just-drive, og havde bestilt en støvsugning. Jeg tror aldrig den har været så pæn siden jeg købte den. De havde gjort sig umage, jeg kan på det varmeste anbefale dem.

Næste gang tager jeg konens bil i lufthavnen, så den også kan få en tur.

Og det var oven i købet billigere end det ville koste at parkere i lyfthavnen som jeg normalt ville gøre.

At de ikke helt kunne finde ud af at sætte et af mine sæder fast i gen efter støvsugningen, betyder intet i forhold til foprnøjelsen med den rene bil og den hurtige service.

JUST-DRIVE Details

Visit JUST-DRIVE

Write to: info@just-drive.dk
We live here: Smallegade 2, 4.
2000 Frederiksberg