Just Print reviews

Just Print reviews

9.6

Hurtigt og professionelt

Just-Print leverede ekstremt hurtig og hjælpsom betjening i sidste øjeblik, da jeg var (alt for) sent ude med et særligt print-job til en kunstudstilling. Der var en fejl (fra min side!!) på en af plakaterne, som JP opdagede efter print, og de ringede straks til mig og sagde, at de vidste ikke, om det var en fejl eller ej, men de havde rettet det i Photoshop og printet en ekstra kopi - uden merpris. Professionelt!

Billig

Vil helt sikkert bruge dem i fremtiden for kanon billig.

At hjemmesiden endnu ikke helt er færdig er der jo så ikke noget at gøre ved

Hurtig og proffesionelle

Sendte en tryksag, med billeder i for lav opløsning. Justprint kunne lige se at jeg havde brugt en forkert indstillet destiller, og bad mig ringe.
Rasmus hjalp mig hurtigt igennem at eksportere tryksagen korrekt fra InDesign.

Dejligt når man møder folk der har styr på deres sager !!

Hvis det trykte materiale er lige så godt som servicen, kommer jeg ihvertfald med garanti tilbage hertil !!!

Virkelig god service

Vi har brugt Just-Print i forbindelse med print af hæfter og plakater. Servicen har igennem hele processen været virkelig professionel og de har altid hjulpet når vi havde nogen spørgsmål. Jeg vil anbefale Just-Print til alle jeg kender og vil ikke tøve med at bruge dem igen.

MVH Rasmus
Skolepartner

Fantastisk service

2. gang jeg benyttede Just Print,. Fantastisk service, hurtig levering, genvalg til til Just Print næste gang.

Ulrik

Hurtig og effektivt

Har efter hånden brugt Just Print et par gange, er utrolig tilfreds med udførslen af deres arbejde hvad end det er klistermærker eller større banner. Just Print er vores fortrukne leverandør til tryk sager også er de lokale.

Super!!

På dette område er jeg lidt en newbie, så jeg er meget overrasket over hvor flydende det er gået igennem hele denne process.
Kundeservice: Klar informativt, og meget venlige og forstående.
Levering: Jeg har modtaget min tryksag 1-2 dage efter - fantastisk hurtig service.
Tryksagen er super flot og godt pakket ind.
Jeg glæder mig til at handle hos Just-Print.dk igen!!!!

Super Service!!

Altid super god service, hurtig levering & de fedeste plakater! Jeg er yderst tilfreds :)

Ordentlig behandling, smukt arbejde, fin pris

Jeg synes faktisk, gutterne i Næstved gør det godt. De er hjælpsomme dernede, og de ved, hvad de snakker om. Jeg har fået trykt nogle tegninger, som er ret krævende at gengive, og resultat er bedre og mere original-tro end i nogle af de bøger, de tidligere har været trykt i. Jeg anbefaler Just-Print på det varmeste.

De har været super flinke til at sørge for at det materiale man sender til tryk er 100% klart. Vi har brugt dem flere gange og bruger dem helt sikkert også til fremtidige opgaver.

Bedste kundeservice jeg har fået nogensinde

Just Print tog sig go tid til at hjælpe mig i min bestillings-process selvom min ordrer var lille. De hjalp mig endda med størrelsesforhold og gav mig en detaljeret guide i hvordan jeg gemte mine designs så print resultatet blev bedst muligt.
For at det ikke skulle være nok var de så søde at skærer mine plakat-designs ud for mig, så de var indramningsklar da jeg modtog dem.

Levering gik overraskende hurtigt, og fik allerede leveret mine plakater dagen efter min bestilling !

Hurtig print i god kvalitet

Let bestilling med upload af en pdf, og plakaterne kom inden ugen var omme

Utrolig kundeservice

De guidede os igennem inDesign og var ufattelig hjælpsomme. Vi er utrolig glade for vores tryksager, som vi fik hurtigt. Tak!

Super god service og fantastisk kvalitet

Jeg vil gerne anbefale Just-Print til alle private og virksomheder! De udøver en fantastisk kundeservice og sikke en perfekt kvalitet af deres produkter! Og prisen er også til at gøre med. Vil bruge Just-Print fremover til at printe mine brochurer og andre ting til min virksomhed:-)

Fantastisk arbejde de laver!

Hvis du skal have lavet en trøje, eller andet med et helt personligt touch, så skal du vælge at få det lavet ved dem. Jeg har sammen med min klasse bestilt trøjer her, og servicen er bare helt i orden! De svarer hurtigt, og er meget kundevenlige.
Jeg vil anbefalde folk at handle her, da det er en troværdig hjemmeside. :-)

Super service og hurtig levering

Vores oplevelser har været super gode med just-print.dk. De har nydet en god service både på mail og telefon også har de været hurtige til at trykke og sende vore bestilling.

KANON service og i super tempo!!

Kan varmt anbefale Just-Print. Det er rigtig god og kompetent service, god kvalitet, gode priser og hurtig levering. Og det passer rigtig godt til vores behov. Absolut topkarakter herfra!!!

Super fantastik service

Hej alle
Just-print.dk er et godt sted at få printet ting, jeg har bestilt 9 plakater, og de var hurtige til at give et tilbud, og derefter havde vi en god kommunikation, ang. kvalitet..
snakkede med dem, i fredags, og igår efter jeg havde bekræftet kvalitet, blev det printet og sendt.

TJEKKET OG SERVICEMINDED!

Jeg kan virkelig anbefale just-print. De er meget søde og meget tjekket. Man kan chatte med dem, hvilket jeg gjorde mange gange og hver gang svarede de præcist og hurtigt! Det bedste sted på nettet!

Is Just Print your company?

just-print.dk Details

Visit Just Print