Jysk Rejsebureau reviews

Jysk Rejsebureau reviews

8.8

Den bedste service og altid venlige

I den sidste periode har vi været på udkig efter en safari i Sydafrika med stop på Mauritius. Vi tog kontakt til et par rejsebureauer, hvor Jysk var det ene bureau.

Lene fra Aalborg afdelingen hjalp os igennem hele forløbet med masser af service, og altid med holdningen "Vi finder det som passer jer bedst". Lad os sige det med det samme vi var ikke nemme, men Lene holdt hovedet koldt og hjalp os hele vejen.

Efter nok 5-10 ændringer til rejsen var vi præcis der, hvor vi ønskede både med pris og indhold. Så 5 ud af 5 stjerner til Jysk Rejsebureau, og især Lene fra Aalborg afdelingen.

Skal det lige nævnes at Jysk Rejsebureau også var billigst.

Hvad mere kan man bede om fra sit rejsebureau? :)

Kundens behov i højsædet

Utrolig hjælpsomme og tålmodige medarbejdere, der yder en god og personlig service.

Kæmpe hjælp til den perfekte rejse

De ansatte på jysk har stor viden om hvad de snakker om og er fuldt kompetente til at rådgive til den perfekte rejse. Følte mig meget tryk i deres hænder, selvom man selv 100% kan forme sin egen rejse!

super hjælpsomme både på de danske salgskontor og på distinationerneer

Hjælpsomme, er gode til at sætte sig ind i de behov den rejsende har og er på kontorerne super hjælpsomme. De er aldrig længere end et tlf opkald borte. Under tsunamien, tænktr jeg ikke på at fortælle hvor jeg lige var, da jeg rejste rundt på egen hånd. Min søn i Dk fik opringning fra udenrigsministeriet, om når han hørte fra mig, skulle bede mig maile/ringe til jysk lokalkontor med oplysninger, og de slettede mig fra savnet listen. Dette var under 14 timer efter tsunamien skyllede inf over det område jeg var.
Jeg rejste med Jysk Rejsebureau - fly tur/retur og 2 overnatninger på deres Hotel i Bangkok. Har også rejst til Indonesien og Nepal med dem. Super!

Kvalificeret rejsehjælp fra inspirerende rejseglade konsulenter

Hos Jysk Rejsebureau bliver der lyttet til ens ønsker og drømme, og jeg har nu to gange brugt dem til at bestille mine større rejser - jeg føler der er blevet ramt plet ift. hvad jeg gerne vil med min rejse begge gange. Samtidig er det ikke et firma der forsøger at sælge for mange af deres egne varer, men tværtimod forsøger at give én den bedste rejseoplevelse. Og så har medarbejderne en masse gode oplevelser at dele ud af, så man kan blive inspireret til, hvad man selv har lyst til at opleve.

Effektivt - billigt - trygt

Jeg vil gøre opmærksom på at Jysk også er fantastisk gode til rejser for "voksne". Vi er i 60'erne og har brugt Jysk til at lave vores lange ture rundt i Thaliand og Indien. Selv om vi rejser alene, er der altid en livline i det pågældende land og vi har fået den hjælp vi har haft behov for. Næste rejse er allerede i støbeskeen og vi har planer om at få Jysk til at lave mange flere rejser til os.

Hurtige og professionelle

Jeg har brugt Jysk flere gange i forbindelse med rejser til Australien, New Zealand og USA. De rejsekonsulenter, jeg har været i kontakt med, har været professionelle og har haft en stor viden, om de lande, jeg skulle til. Næste gang jeg skal på en længere rejse, vil jeg igen indhente tilbud hos Jysk!

God og hurtig Service

Kontaktede via Mail Jysk for at få tilbud på USA rejse, dagen efter vendte de tilbage med yderligere spørgsmål og kort herefter fik et godt og gennemarbejdet tilbud. Super service og hurtig svartid. Kan kun anbefales.

Det virker!

Super bureau som skræddersyede min drømmerejse henover sommeren 2013.
Jeg fik ruten præcis som jeg ville den og JR vsr billigst blandt 3 aktører for den samme rejse.
Undervejs fik jeg behov for at ændre mine billetter flere gange og det var intet problem.
Jeg glæder mig allerede til næste rejse, og vil varmt anbefale alle at bruge Jysk Rejsebureau! Det virker!

Servicen i højsædet!

Brug Jysk Rejsebureau til alle dine rejser.
Min kæreste og jeg har brugt Aalborg afdelingen, både som inspiration og som rejsearrangør. Hver gang vi har været i afdelingen har vi følt os velkomne og har fået al den hjælp vi har kunnet ønske os.
Jeg brugte desuden Jysk Rejsebureau til at hjælpe mig med at arrangere en 20-mand studietur til USA.
Jeg giver Jysk Rejsebureau og især Aalborg afdelingen mine højeste anbefalinger.

Fantastisk service i Aarhus

De er utrolig hjælpsomme og tålmodige! De vedligeholder også kontakten for at høre hvordan turen går, samt hører efterfølgende hvordan turen gik. Meget personlige i deres rådgivning og deres medarbejdere har selv aktuelle rejseerfaringer! :)
Bedste oplevelse - lever stadig på fryden over i sådan behandling er at finde i Danmark, her et år efter!

- Esben Rude

BEDSTE REJSEBUREAU!

Jeg havde en vidunderlig jordomrejse med Jysk Rejsebureaus hjælp!
Man får en fantastisk behandling af ambitiøse medarbejdere før og under turen. Gode priser. Og gode foreslag til, hvad man evt. kunne opleve.

Godt arbejde

Har brugt Jysk rejsebureau i forbindelse med tre rejser, først i 2009 i forbindelse med en familieferie til Bali, i 2011 i forbindelse med en 6 måneders rejse jorden rundt og sidst i 2013 i forbindelse med en rejse til NYC.

Det er nogle virkelig gode rejsekonsulenter, som gerne hjælper før, under og efter rejsen. Specielt da jeg var afsted i 2011 var jeg glad for at have valgt jysk! Ved at købe flybilletter gennem Jysk rejsebureau sparede jeg ikke kun 2500 kr ift. de flybilletter, som jeg kunne finde på nettet, det inkluderede også to overnatninger på Cuba, et visum dertil og et ungdomsrejsekort. Hver gang jeg var dernede havde min rejsekonsulent (Henrik) noget nyt at fortælle om destinationerne, han havde dog ikke været på Cuba, som fik så lige en kollega til at fortælle mig en masse om øen. Han sendte mig lange mails med de informationer som han havde delt med mig under vores møder. Så undersøgte han alle de ting han ikke vidste til vores næste måde fx hvad det kostede at overnatte i Qatar...Det var en utrolig fed hjælp at få! Hvis jeg fik nogle spørgsmål under rejsen, så skrev jeg til ham og fik hurtigt svar, gerne inden for 12 timer, lige som hans kollegaer var hurtige til at svare, da han selv var ude at rejse!

Det er en super god service man får hos Jysk rejsebureau. De er fantastiske at benytte til din første rejse uden for Europa, de har ofte nogle gode tilbud (fx da jeg fik en billet til NYC for 100 kr) og kan virkelig anbefales herfra!

Perfekt service!

Jeg har rejst med Jysk Rejsebureau 2 gange, og begge gange har service og rådgivning været helt i top! De bedste anbefalinger herfra.

Super tur til Thailand

Vi besøgte i november 2013 Bangkok og tre skønne øer i Thailand-bugten.

Jysk Rejsebureau hjalp os venligt og professionelt med planlægningen.

Vi startede med en enkelt nat i Bangkok på et utrolig super godt hotel lige midt i spændende Chinatown (anbefalet af Jysk). Herefter besøgte vi øerne Koh Chang, Koh Mak og Koh Kood, hvor vi sammen fandt frem til fantastiske bungalows. Al transport/transfer med biler færger speedbåde mm han sammen til "UG".

Kan varmt anbefale bureauet.

Sætter sig slet ikke ind i kundens behov.

Vi rejste til Cuba i sommers, hvor vi besluttede os for at bruge Jysk fordi vi synes at konsulenten, virkede til at vide meget om Cuba på det første møde, men vi blev godt skuffet.

Hun kunne kun fortælle om hendes egen - vel og mærket - én gangs oplevelse på Cuba. Og nævnte ikke andet. Vi havde nok tre møder med hende, hvor hun hver gang nævnte de samme oplevelser. Hver gang vi forslog noget andet sagde hun: det kender jeg ikke, men det kan I da godt prøve.
Tilmed hørte hun ikke efter hvad vi sagde, og hun havde derfor fundet et hotel ophold et forkert sted - naturligvis et sted hun selv havde været før! (Hun havde slet ikke hørt om det sted vi snakkede om, trods vi havde nævnt det for hende to gange)

Når man så har betalt Jysk, ja så stopper hjælpen fuldstændig. Vi måtte selv finde casa's at bo i, det eneste Jysk kunne hjælpe med var det til dato klammeste hotel jeg har boet på! (Hotel Lincoln). De burde henvise os til et casa, som åbenbart er noget af det bedste at bo på i Cuba, men Jysk vil hellere give deres kunder et dårligt første hånds indtryk af Cuba - ærgerligt.

Jeg kunne komme med flere triste eksempler, men folk har vel forstået min/vores skuffelse.

Vi endte med at få en fantatisk oplevelse, takket være os selv, og vores egen research. Sjældent føler jeg mig så snydt som med Jysk-rejsebureau.
Jysk Rejsebureau

Reply from Jysk Rejsebureau

Hej Sofia og Rasmus,

Jeg er oprigtigt ked af at I synes I har haft en dårlig oplevelse med Jysk Rejsebureau og ikke mindst med mig, som rejsekonsulent.
Jeg er desuden meget ked af, at I ikke har taget fat I mig hvis der var noget I var utilfredse med. Så havde jeg haft en mulighed for at gøre noget ved det.
Dette gjaldt selvfølgeligt før rejsen, såvel som under og efter rejsen. Det centrale i min og også Jysk Rejsebureaus rejsefilosofi er, at folk skal være
glade og have en fantastisk oplevelse på de rejser vi sender dem ud på.

Jeg husker tydeligt vores misforståelse omkring Cayo Levisa/Cayo Jutias. Jeg har aldrig selv været på nogle af de øer og da jeg troede at forespørgslen gik på Cayo Levisa, havde vi min kollega, som har været der, med inde over mødet for en stund, for at fortælle om øen.

I forhold til at bo i de lokales hjem, altså i casas, så er det desværre ikke noget vi på noget tidspunkt har kunnet booke herfra. Vi havde en lang snak om, at det faktisk er super nemt at finde casas at bo i når man først er på Cuba, og når man først har boet ét sted, så kan man typisk få dem til at hjælpe med at booke de kommende overnatninger hos andre familier. Af samme grund har vi heller ikke kunnet booke et casa til Jer i de første to nætter efter ankomst, i Havana. De nuværende visumregler kræver, at man har de to første nætter i Cuba på et hotel, hvilket vi skal rette os efter hvis vi skal hjælpe med visum. Det føler jeg også at jeg gjorde meget klart for Jer til vores møder.

Det er korrekt at jeg selv har boet på Hotel Lincoln og jeg havde i øvrigt en rigtigt god oplevelse her. Som vi også talte om til vores møder, så er den generelle hotelstandard på Cuba meget lav og Hotel Lincoln er desuden et budgethotel – men med en fantastisk beliggenhed i forhold til den gamle bydel, som er noget dyrere at bo i.

Hvis I dengang havde et ønske om at hele rejsen skulle arrangeres fra ende til anden, med alle overnatninger, så ville jeg ønske at I havde givet udtryk for det, da dette selvfølgeligt også havde været en mulighed. Jeg følte dog at I gik fra vores møder som glade og godt tilfredse med min rådgivning og det er altid mit mål. Jeg har, som I skriver, selv rejst på Cuba og rejst på den vestlige del af øen. Det er helt naturligt at jeg tager udgangspunkt i egen rejseerfaring og hvis I på noget tidspunkt følte, at I manglede rådgivning omkring en by/et sted som jeg ikke har besøgt, så kunne vi nemt have inddraget en kollega der har været der – på samme måde som vi inddrog min kollega Jonas i snakken om Cayo Levisa.

Da I har været hjemme fra rejsen siden slutningen af juli havde jeg håbet at I havde taget mit kontakt til mig noget før, så vi kunne ha’ taget en god snak om Jeres rejse. Hvis I føler at der stadigt er brug for en snak eller en større uddybning, så er I selvfølgeligt mere end velkomne til at kontakte mig på 7020 1915.

Jysk Rejsebureau

SUPER SERVICE!

Har haft kontakt med Jysk Rejsebureau flere gange, og hver gang fået rigtig god og kvalificeret vejledning. Uanset at jeg har ændret ønsker undervejs OG haft rigtig mange spørgsmål, er jeg kun blevet mødt med venlighed og tålmodighed. Samtidig er de gode til at spørge ind til forventninger og ønsker, så de bedre kan komme med et tilbud der matcher. Har netop bestilt 3 ugers ferie i Dubai og Thailand for 5 personer. Stor tak til Thomas for hans kyndige vejledning, ærlig- og tålmodighed!

Fantastik kundeservice !!

Har bestilt en 6 ugers rejse igennem Jysk Rejsebureau, og har oplevet noget af den bedste kundeservice jeg nogensinde har oplevet.

Har haft en del sprøgsmål til min rejse. Og hver gang har jeg fået svar på mine mails dagen efter. Den rejsekonsulent jeg bestilte min rejse igennem har endda samlet mine rejsepapirer i én enkelt mail, og hjulpet mig med en masse ting ang. visum.

Kan varmt anbefale at bestille sin rejse igennem Marianne fra Jysk Rejsebureau.

Skal dog siges at jeg ikke har været på rejsen endnu, men hvis min rejse bliver bare halvt så god som den kundeservice jeg har oplevet, så bliver det en helt fantastik tur.

Tur til Thailand

Min mand og jeg har netop været på en tur til Thailand, som Jysk Rejsebureau delvist planlagde for os - desværre. Vi har tidligere brugt bureauet og været glade for det, men denne tur betyder, at vi aldrig mere vil henvende os til dem! Vil også advare venner og bekendte.
De er alt for dyre - og dårlige, tager sig i den grad betalt - både direkte og indirekte - for deres "tjenester". Jeg kan ikke forstå, at et par ældre mennesker som min mand og jeg ikke bliver gjort opmærksom på andre hoteller i Bangkok. Vi blev indkvarteret på Guest House, et vandrehjem, der bestemt kun er beregnet til backpakkere - rædselsfuldt. Får efterfølgende bare den besked, at vi selv skulle have tjekket stedet! Hvad er det nu man betaler et bureau for? Og ville det ikke være normalt, at man fik 2-3 steder at vælge mellem? Vi havde på intet tidspunkt sagt noget om, at turen skulle være specielt billig.
Vor ankomstpakke kostede godt 1000 kroner, og da vi kom til at regne ud, hvad vi fik for disse penge, kunne vi se, at vi bl.a. havde givet 386 kroner for en taxa fra lufthavnen i Bangkok til Guest House, en ydelse som man kan få for ca 65 kroner, hvis man selv går hen til en taxa i lufthavnen! Flere af de øvrige ting, som man lovede i den såkaldte velkomstpakke, fandtes heller ikke. Så jeg kan kun råde andre til at lade være med at købe bureauets "velkomstpakke" til ågerpriser.
Udflugterne, som vi desværre også købte hjemmefra, svarede heller ikke til beskrivelserne. De taxaer og minibusser, som vi blev kørt rundt i, var nærmest livsfarlige, meget "sporty" chauffører og ingen fungerende sikkerhedsseler. Et par af guiderne på de pågældende udflugter kunne kun dårligt forståeligt engelsk, én var supergod.
Heldigvis havde vi selv planlagt den sidste uge i Thailand, så derfor havde vi også nogle positive oplevelser med hjem.
Vi er også meget, meget skuffede over den måde, vi er blevet behandlet på efterfølgende fra bureauets side. Det er naturligvis aldrig sjovt for en virksomhed, når man hører fra utilfredse kunder, men alligevel kan man vel forvente en form for imødekommenhed fra firmaet side. Man er åbentbart slet ikke interesserede i målgruppen med vor alder og vor bopæl.

Et rejsebureau med service i højsæde

I 2003 var min far og jeg et par uger i Nepal og vi følte os rigtig godt klædt på at bureauet og havde en helt fantastisk tur og god kontakt med personalet både lokalt og derhjemme. Vi var meget tilfredse også selvom der var sket en fejlkomminukation omkring nødendigvheden at et transitvisum i Delhi.

Firmaet udbyder rigtig mange eksotiske og spændende rejser og man bestemmer selv om man vil lade dem stå for det hele eller man blot ønsker udvalgte ture eller måske kun selve rejsen.

Jeg glæder mig meget til jeg skal rejse med dem igen :)

Jysk Rejsebureau Details

Visit Jysk Rejsebureau