jyskauktion reviews

jyskauktion reviews

3.0

uærlig auktionshus som sælger elektronikaffald.

Var ude på sidste auktion og købte 2 numre, begge med "nyt" elektronik såsom pladespillere, harddiske mm. Varen kunne ikke besigtiges inden auktion da den stod låst inde i en hestebox, men med nye varer skulle det vel heller ikke være nødvendigt.
Efter jeg havde betalt for mine varer skulle de låses ud og til min store overraskelse var det defekte varer fra Aldi. Bag på alle kasserne var der retursedler med fejlens type, kundernes navne og adresser samt et " reklamation godtkendt" fra Aldi.
Så Jysk auktion var udemærket klar over varens stand og alligevel blev de solgt som ukendt stand.
Handler aldrig derude mere og anbefaler absolut ingen at købe noget derude!

Tyveknægte

Jeg har aldrig mødt noget med så lidt samvittighed. Det kan umuligt være ægte danskere og slet ikke jyder. Jeg forstår ikke nogen kan drive en forretning på den baggrund. Gid det må få en ende.
I anmeldelsen stod der: TV med div. kabler.
Det læser jeg som det hele er der.
Der var ingen strømforsyning og ingen fjernbetjening.
Jeg kan køre det direkte på genbrug, men det er vel også der det kommer fra.

Svindlerfirma

Ikke et seriøs firma ,men et fima , som dræber sig selv med svindel og humbug.
Køb aldrig ved Dem , undtaget at have set varen-ellers får du en overraskelse.
Firmaet lever iøvrigt ikke op til loven om handel på nettet.

Storsvindler

De er de største svindler der kan gå på Guds grønne jord handel aldrig med dem er blevet snydt med en campingvogn der slet ikke var som beskrevet eller på de billeder der var på katalognummeret og når man ringer truer de med alt inden de tøsedrenge smider røret på jyskauktion.dk min bare røv de har ikke hørt det sidste fra mig

Trudsler og utrolig ringe

Var inde på deres online auktion og byde da jeg ikke selv kunne være til stede. Pusigt nok vandt mit højeste bud, men endnu værre er at standen i forhold til billeder var utrolig ringe, da jeg købte et komfur og gik ud fra det var med varmluft og keramiske plader, viste det sig at det var med almindelige plader og almindelig ovn uden varmluft.
Derforuden var det kørt imod en kant eller ligende således det havde fået et ordentligt tryk i siden, og malingen var gået af.

Jeg skulle betale senest fredag men allerede om tirsdagen modtager jeg en grim mail hvori der står at hvis jeg ikke betaler vil det blive sendt til inkasso.

Jeg vil desværre være skepsis med at handle der igen, og kan desværre ikke anbefale andre at gøre dette.

ikke fair

havde en aftale med ejeren flemming om min bil skulle stå hos jysk auktion til min deprision var bedre, da jeg får det bedre visere det sig de har solgt min bil til 900 kr. (ville jo kunne få 2000 kr i skrot afgift). og han undskyldte med der var gået lang tid hvor han ikke hørte fra mig, det var jo klart når jeg var syg, som han også viste, og han havde mit mobil nr og adresse, så han kunne jo mindst kontakte mig inden denne underlige handling. er dybt skuffet over denne behandling. har hørt der er mange som har problemer med dem desværre

Urent trav...

Lad være med at byde på tingene online,- tag derop og prøv tingene af,- du vil ganske givet se at de ikke virker efter hensigten. "Vandt" selv en auktion på en 14,4 volts græstrimmer og en benzindrevet buskrydder,- ved ibrugtagen nogle dage efter, viser det sig at den lader der fulgte med til græstrimmeren var til et helt andet produkt, og iøvrigt 18 volts,- buskrydderen viser sig at have en bøjet aksel og er ubrugelig,- alle tingene var nye og "ubrugte".....De henholder sig til at jeg jo burde køre til Kjellerup og præve tingene før jeg giver et bud...Så spørger man sig selv, hvorfor har de så online bud? Glem Jyskauktion og køb via byggemarkeder,- det bliver billigere og der er garanti.

FUSK FUSK FUSK

Ringede og klagede over at kun fået 100 stk film hvor der rigtig skulle have været 150 stk, men frakendte sig et hver ansvar og svinede mig til i telefonen og lagde så på.

Kan slet ikke anbefales magen til jubel idiot skal man ikke lede længe efter!

Fusk

Jyskauktion svindler med de forhåndsbud som er afgivet.
Jyskauktion har solgt mig ødelagte genstande som jeg ikke har måtte tjekke før jeg betalte.
Mærkeligt at de samme genstande som jeg har budt på er er sendt til andre auktionshuse, efter endt auktion.
Byd ikke på noget, det er svindel.

Jysk auktion svinder med bud

Virksomheden snyder deres kunder med bud som ikke er afgivet samt truer kunderne hvis ikke de betaler. Største svindel side jeg har set!

Visit jyskauktion