KaffeKapslen.dk reviews

KaffeKapslen.dk reviews

9.4
1929 Trustpilot review(s)

Hurtighed

Man når ikke at løbe tør for kapsler imellem bestilling til levering. Så stærkt går det også selv om det er weekend

Hurtig leverin

Venlig og hurtig svar på spørgsmål vedr. Leveringen. Og de ved hvad de snakker om, samt produkterne smager rigtig godt!

Meget hurtig levering.

Vi bestilte vores pakke søndag eftermiddag og allerede mandag morgen inden kl. 8.30 stod pakken i vores carport. Hurtigt, let og nemt.

Hurtig, gode tilbud og ekstra overraskelse i pakken:-)

Det første er prisen, som er tiltagende billig - de har ydermere gode pakketilbud, og en så hurtig forsendelse - er så skønt. Og så medsendes de en lille ekstra overraskelse. Ualmindelig god service. Min fremtidige kaffeleverandør - tak!

Service i top, lynhurtig levering - tak for den lille 'overraskelse' i pakken!

Jeg kan varmt anbefale, at du handler med 'Kaffekapslen'.

Nemt og pålideligt

super nem bestilling og pålidelig levering

Hurtig levering, og evt. fejl udbedres rigtigt fint.

Bestilte varen lørdag, fik besked om at den var sendt søndag, og den var lagt udenfor hoveddøren mandag inden jeg tog på arbejde.
Der manglede en ting i ordren, og det skrev jeg til dem. Dagen efter havde jeg den manglende var, og en pakke småkager, som undskyld ulejligheden.
Rigtig fin service. Fejl kan ske, det handler om hvordan man håndtere dem når det sker.

Hurtig og nemt !

levering fra dag til dag. kan anbefale denne butik til alle

Hurtig, effektiv behandling af ordre

Nemt og let at handle på Kaffe Kapslen, hurtig og effektiv behandling af ordre. Modtog mine vare dagen efter, jeg sendte min ordre. Pænt pakket og lidt lækkert til ganen med i pakken.

Altid god og hurtig service når man bestiller hos Kaffekapslen.

Nemt og hurtigt

Bestilte de 20 mest populære varianter. Pakke/kassen kom i løbet af et par dage.

Super god kaffe samt pris.

Jeg er meget tilfreds med KaffeKapslen, dog et lille "men" når jeg bestiller fredag eftermiddag og får at vide, at hvis jeg bestille inden 2,30 timer vil ordren blive pakket samme dag. Så tolker jeg det som om, at ordren bliver sendt fredag med ankomst lørdag. Dette er ikke tilfældet jeg har bestilt kaffe fredag, to gange, begge gange ankommer varen først mandag. Ellers super meget super.
kaffekapslen.dk

Reply from kaffekapslen.dk

Hej John
Tak for din anmeldelse.
Vi har på alle hverdage dag til dag levering. Det betyder, at hvis du bestiller inden kl.17 på en hverdag bliver varen leveret næste hverdag. Du har således mistolket det. Som noget nyt kan du nu også bestille helt til kl. 19 om søndagen, og få leveret din bestilling om mandagen.

Vh. Jesper - KaffeKapslen.dk

Hurtig levering. God kaffe. Dejligt med en lille overraskelse.

Hurtig levering. God kaffe. Dejligt med en lille overraskelse.

Perfekt sted at handle

Handler på Kaffekapslen flere gange om måneden. Super service. Levering fra dag til dag.. Anbefaler helt klart denne butik til alle :-)

Dejlig web-shop

Nem at handle på hjemmesiden og hurtig levering - kan anbefales...

superb

Super hurtig levering og kanon produkt :-)

Ingen problemer - godt udvalg

Udvalget er ikke set større andetsteds, ikke dyrere end andre steder. Fin ekspeditionstid.

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

fantastisk service

Jeg havde et problem med at betale på konto så ringede til dem og de oplyste mig om at ikke skulle skulle lokke mig ind så ville det virke, det gjorde det så ikke så jeg betalte med kort i stedet. Jeg ringede tilbafe til dem og oplyste at det stadig ikke virkede for mig men at jeg havde valgt at betale med kort i stedet. Vedkommende jeg talte med var meget venlig og meget servicemindet. Jeg vil helt klart anbefale kaffekapslen til andre.

www.KaffeKapslen.dk

Bestillinger

Ordrer vi modtager inden kl. 17:00 på hverdage afsendes samme dag, med forventet levering næste hverdag. Vi arbejder også om søndagen. Så bestiller du søndag inden kl. 19 har du din pakke allerede mandag.

Fragt

KaffeKapslen.dk tilbyder gratis fragt til nærmeste GLS pakkeshop på ordrer på minimum 399kr.

Ring, skriv eller chat med os

Vi ser det som vores mest fornemme opgave, at du er helt tilfreds med os! Skulle du have spørgsmål omkring dit køb, bør disse rettes til vores kundeservice tlf. 70 12 7 9 13.

KaffeKapslen

KaffeKapslen er en webshop baseret på ideen om at give dig en bekvem kaffeoplevelse og i særdeleshed, at bringe cafestemningen hjem.

KaffeKapslen har et bredt varieret sortiment, stor ekpertise samt et højt serviceniveau og vi ønsker at give vores kunder en rigtig god købsoplevelse.

Vi er 100 % dedikeret til at bringe dig kapselkaffe, og har bl.a. Nescafé Dolce Gusto, Nespresso®-kompatible kapsler, Tassimo, Senseo, Francis Francis/Illy samt Caffitaly.

Indehaver Morten Ravn har en baggrund indenfor kaffebranchen, som har givet ham bred viden omkring kaffe, et stort indblik i kaffevaner samt den stigende interesse i kvalitetskaffe og ikke mindst kapselmaskiner.

Vi lover derfor, at du er i yderst professionelle hænder hos KaffeKapslen.

Visit KaffeKapslen.dk

Brug for hjælp?

We live here: Skejby Nordlandsvej 303c.
8200 Aarhus N.