Kageoplevelser reviews

Kageoplevelser reviews

9.6

Altid den bedste tjeneste :D

Perfekt :D Super tjeneste og altid meget venlige og rare at handle med. Ville klart anbefale dem til alle :D

super service

i bør handle hos kageoplevelser, for det er virkelig en oplevelse,
altid super service, varer der bliver bestilt afsendes så man har det dagen efter,
handler kun hos kageoplevelser, kan kun anbefales..

Fantastisk!

En lækker hjemmeside, med et stort udvalg af varer til gode priser. Servicen er helt i top og der er dag til dag levering. Super skønt løb og vil klart anbefale at købe hos Kageoplevelser.dk

Ikke mindre end fantastisk service!!!

Jeg bliver simpelthen nødt til at give alle mine bedste ord til Louise og Mikkel som driver denne virksomhed.
Jeg har efterhånden købt en del hos dem og bliver med glæde ved! Der er hurtig levering, super service når der er nogle problemstillinger og der er meget hurtigt respons når man henvender sig til dem i det hele taget.
De er ikke mindre end perfekte!

kan varmt anbefales!!

Der var lidt problemer med at kunne betale, men hurtig og go service trods det var aften. Viste sig at være en pc-ting, som blev løst over telefonen.
Tak for rigtig god service, og en god handel.

god service

jeg kan kun anbefale kageoplevelser, god service og hurtig levering.

Super oplevelse

Jeg bestilte et par ting, som jeg modtog inden for et par dage. Gode priser. Upåklagelig handel :) handler gerne der igen.

Fantastisk service, hurtig levering

Helt fantastisk service, meget hurtig levering og god løbende information.

Helt i top :-)

Varerne kommer hurtigt efter bestilling - super god service.
Man kan altid stille spørgsmål til dem på facebook og de svarer meget hurtigt :-)
Så bestemt et sted jeg handler igen :-)

helt i top

God overskuelig hjemmeside, god service, hurtigt og præcist levering. Alt i alt en rigtig god oplevelse

Dejligt med god og hurtig kundeservice

Hvad er der at kritisere? INGENTING!

KAGEOPLEVELSER

Super afvikling. Købt, betalt og 2 dage efter, havde jeg min bestilling. Det gør jeg helt sikkert igen :)

Altid hjælpsom

Lyn hurtig og professionel handel.

Dett her firma vil jeg anbefale. Så sød en behandling skal du lede længe efter. Selv baby sko udstikker var der en fin lang beskrivelse af hvordan det kunne udnyttes. Ja tænk dig foruden det, var der et gavekort med på 75 kr !! Helt vildt flot ! Ja og en lille personlig hilsen i form at lidt chokolade. Jeg følte mig dom noget særligt.

Hurtig levering, ingen problemer. Fantastisk side.

meget tilfreds kunde

Jeg har været/ er rigtig glad for at handle hos kageoplevelser:) Meget nemt og hurtigt at købe og at få levering.

Super købeoplevelsen!

Perfekt handlen! Kvalitets varer, hurtig levering og servicemindende ansatte! Handler gerne igen! :)

Super professionelt

Jeg fik det jeg søgte og varerne kom hurtigt. Kan virkelig anbefales.

SUPER SERVICE!!

Jeg har for første gang handlet hos Kageoplevelser, og mage til service og hurtighed skal man godt nok lede længe efter!!
Bestilte den ene dag og havde varerne den næste dag - virkelig service, også til at besvare spørgsmål og vejlede er Louise og Mikkel enestående.

Kan KUN anbefale at man handler på kageoplevelser.dk

Fantastisk service.

Jeg er super glad for at handle hos kageoplevelser, Louise yder en fantastisk service og er altid parat til at hjælpe hvis man har nogle spørgsmål.

Kageoplevelser Support

Om virksomheden

Forsendelse af varer: Forsendelsen af varer sker med Post Danmark. Der er mulighed for at tilmelde sig e-mail-advisering, hvor man kan modtage statusopdatering på sin pakke. Leveringstid: (på lager) 1-2 dage. Hvis varen ikke er på lager, afhænger leveringstidspunktet af leverandøren, da der er forskellige leveringstidspunkter fra de forskellige firmaer - forhør dig hos Kageoplevelser.dk

Visit Kageoplevelser

Call us on: 71997551
We live here: Sdr.Egsgårdvej 11
7323 Give

Decoration and Interior Design

Kageoplevelser

Webshop med dekorationsartikler

Kageoplevelser er en webshop og landbutik med salg af dekorationsartikler, farver, forme, fondant og meget andet til at dekorere din egen, personlige kage. Landbutikken er dog kun åben efter aftale. Jeg tager også rundt i landet og afholder kurser i kagedekoration, blandt andet cupcakes, 3D-kager, modellering af topfigurer m.m. Udover det, tilbyder jeg at komme ud til polterabends og Homeparties, hvor jeg blandt andet demonstrerer nogle af produkterne fra varesortimentet. - Louise