Kalejdoskopshop reviews

Kalejdoskopshop reviews

6.5

Jysk super-service

Ved besøg i DK faldt jeg for nogle kæmpe knappe-knager hos en bekendt, som heldigvis huskede hvor hun havde købt dem. Lidt rodet bestillingsformulær medførte at jeg begik en fejl ang farve, men det redte Kalejdoskops Louise ud med bravour. Inden hun sendte de 9 knapper, tog hun et foto så jeg var sikker på, hvad der kommer med posten dagen efter. Jeg rejser hjem til Sverige om to dage med mine fede knappe-knager - det kalder jeg service med kryds og slange

lækker butik - men rodet og dårlig service

tager i kalejdoskop for at shoppe lidt interiør og kommer hjem og opdager at de har opkrævet en dyrere pris på bonen end hvad varen stod til, men det er ligemeget, fordi jeg ser et møbel jeg vil købe og tænker at de kan de bare trække fra prisen på bordet. Tager så ind ugen efter for at købe det ønskede møbel, og bliver informeret om at det skal bestilles - helt fint med mig no probs!
nævner så det med det for meget opkrævede beløb, og herren der ekspederer mig kigger sukkende og siger bare, ´jaja det skal vi nok gøre´ ( tror aldrig jeg har hørt nogen lyde så træt og opgivende på samme tid ) - uden et undskyld fejlen eller andet.
samtidig med han virker utroligt irriteret over hele situationen, står der en ekspedient (som står og betjener en anden kunde) ved siden af som bare råber hen til mig `du er godt klar over at hvis du køber det over nettet er det jo klart det er dyrere fordi man betaler fragt`- blev helt forarget over tonen og sagde igen `jamen den er jo købt her??`, hvor hun bare sagde ´nårh´ (rigtig flabet ) bagefter.
nu er der gået en uge og har stadig ikke fået bordet og ringer ned for at høre, hvor lang tid der ville gå endnu (jeg blev informeret om at der højst ville gå en uge!) og de siger at de ikke engang har bestilt varen endnu (helt ærligt)!
kan kun anbefale kalejdoskop på deres ting, men ikke deres opgivende personale!!

Professionel og kompetent service!

Jeg handler meget i butikken i Aalborg, nyder den venlige og imødekommende stemning, samt den smukke og inspirerende udstilling! Har kun haft positive oplevelser med webbutikken, hvor man hurtigt får den bestilte vare :-)

God service fra superkompetent personale

Jeg elsker at komme i Kalejdoskop - det er min yndlingsbutik i Aalborg. Jeg får altid supergod hjælp uanset om det er små eller store ting jeg er ude efter - og de har masser af viden omkring de mærker de forhandler - dejlig med så kompetent hjælp:) Virkelig en af de flotteste interiørbutikker i DK!
Har en enkelt gang prøvet deres webbutik og fik mine varer hurtigt - dejligt:) Kan kun anbefales herfra!

Løgnehistorier og minus-service i Aalborgs Kalejdoskop!

Jeg havde reserveret en vare og ventede på den i godt tre uger.
Da jeg pr tlf oplyses af ejeren om, at denne nu er hjemme tager jeg ind til den fysiske butik for at afhente så snart det er mig muligt.
Da jeg vil afhente min vare overhører jeg ejeren spørge en ansat, om alle varer (af den type jeg skal afhente) blev stillet frem (til salg) ved ankomst, hvortil den ansatte svarer bekræftende.
Det er dog en anden historie ejeren vælger at fortælle mig, hun fortæller nemlig at varen slet ikke er kommet - og den kommer heller ikke igen, da den netop er udgået!
Ganske besynderligt eftersom ejeren af Kalejdoskop ellers pr tlf informerede mig om, at hun stod med varen i hånden, og at jeg blot skulle afhente den!
Jeg foreslår derpå at tage en anden vare fra samme serie, mod at hun giver mig en rabat, til gengæld for ulejligheden, dette nægter hun pure og jeg vælger derpå at gå med uforettet sag.
Så Kalejdoskop kan altså opsummeres på følgende vis: De lyver for kunderne, yder elendig kundeservice og dette udføres med en yderst arrogant attitude.

Åbenlys fejl

Jeg kontakter kundeservice ang. Hanno the Gorilla - en gorilla i træ - fra Superstudio. På deres hjemmeside reklamere de varen til 699 kr., hvorfor jeg hurtigt kontakter dem - den er set på alle andre hjemmesider til 849 kr.

Men jeg får der oplyst, at det er Hanno Junior Gorilla som de viser på hjemmesiden. Billedet er ikke Hanno Junior men Hanno the Gorilla! Junior er en mindre model og der er forskel i design - på trods af medarbejderen siger de er fuldstædig ens. Søg de to modeller på nettet, så ser du tydelig forskel!

Fair nok man har lavet en fejl, og ikke noteret den rigtige model på hjemmesiden. Men at man hellere vil diskutere end, at anderkende sin fejl, forstår jeg ikke noget af. Som kunde havde jeg naturligvis forventet, at få varen til den oplyste pris på hjemmesiden. Men jeg har naturligvis valgt, at købe varen hos et andet firma.

Købelov, hvad er det?

Overholder ikke købeloven, - helt konkret sælger Kalejdoskop ikke varerne til udstillet pris. Ellers ærgerligt, for de har fine varer, men kundeservicen er elendig, og kunderne mistænkeliggøres.

Hurtigt og effektivt!

Jeg bestilte varer via hjemmesiden og varerne blev leveret til mig to dage efter bestilling - super! Intet at udsætte på hverken varer eller service. Jeg handler helt sikkert her igen.

Lige efter bogen

Bestilte fredag fik om mandagen

Is Kalejdoskopshop your company?

kalejdoskopshop.dk Details

Visit Kalejdoskopshop