Garantispillet reviews

Garantispillet reviews

3.8

Ny hjemmeside

Til info, så er www.garantispillet.dk blevet til: https://dk.lotteryuniverse.info/

Jeg er også MEGET træt af dette firma og vil ikke på nogen som helst omstændigheder anbefale det.

tyve og ikke andet

de sage jeg haved til den 1. dec til at af melde mig før det ville koste noget men det er umugligt siden siden fdur ikke har stoppet betaling og siger til banken at de skal anmelde jer

En gang svindel

En stor gang svindel

Havde kontakt med Mads ved præmigaranti for at sige det op fik at vide at der var en månedes opsigelse så den sidste gang der blev betalt var 1 feb, har skrevet flere email til dem men hører ikke noget fra dem så jeg var heldig med at fange dem på tlf men ham jeg fik fat i sagde at den var sagt op sidste år og han sagde at jeg ikke har været med i 4 år men jeg har bevis på at jeg har for i sep 2008 havde pbs sendt 2 ens giro-kort til mig.Så jeg sendte kopier af email.mm til Mads anbefalet men har ikke fået noget svar der fra da postvæsnet har udleveret brevet.PS mener at når man har været med i 4 år skal man også have noget tilbage der fra. har skrevet til dem igen men har ikke hørt noget sendte beviser på at jeg har været med i 4år det blev sendt anbefalet til Michael Shack Linnemann men det er bare blevet sendt retur til mig men så må jeg jo tage beviserene med op til politiet og anmelde dem for bedrageri ,der er nogle der skriver at det er blevet bedere efter at der er kommet en ny mand til men det kan jeg ikke se. så hold jer langt væk fra dem det er en stor gang svindel.PS det er synd at der ikke er minus stjerner Hilsen Sandra

Kanon spil!!

Fedt mand! Der vandt jeg sgu lige 2800 på et af mine lodder. Tak til dig der ringede mig op :)

NY CHEF LAVER OM PÅ TINGENE

Garantispillet som nu hedder millionspillet, har fået ny chef der gør hvad han kan for at ændre på det rod der blev lavet. Jeg har været med i spillet i 4 år. Været irriteret over det har været svært at få fat i dem, men blev som lovet ringet op af michael linnemann der har overtaget, og han fik styr på det. Fik nogle gode lange snakke med ham. Jeg fik som lovet 6000 kr tilbage efter mine betalte rater. Så selvom jeg kun har vundet 3 små beløb har jeg da fået lidt af det dækket ind igen. Så tak til michael schack linnemann der prøver at rette op på det hele. Mvh tenna

Svindel eller bare simpelt bedrageri (uagtsom vildledning)?

Præmie Garanti A/S er ganske enkelt et selskab registreret i Danmark ved Erhvervs- og Selskabsstyrelsen og skal derfor overholde gældende dansk lovgivning. Præmie Garanti A/S er simpelthen umulige at kontakte; på alle tidspunkter af døgnet uanset om det er mandag morgen eller fredag aften man kontakter Præmie Garanti A/S telefonisk umulige at træffe.

Beskeden lyder fra deres kundeservice-telefon: "Telefonen du ringer til bliver ikke besvaret, forsøg venligst igen senere - bip, bip, bip ...". Mon Præmie Garanti A/S har opgivet, at give svar på de mange spørgsmål; hvorfor modtager man et giro-kort uden, at have accepteret jeres såkaldte Garantispil - og tilmed ikke besvare opkald eller e-mails? Hvordan kan I tillade jer, at henvise til en e-mail-adresse som ikke bliver besvaret, og en kundeservice-telefon hvor samme budskab både nat og dag er det samme?!

Der skal ihvertfald herfra lyde, at hvis du modtager et giro-kort uden selv at have bekræftet/accepteret det, så undgå at betal - gør indsigelse på opkrævningen, og lav en anmeldelse af Præmie Garanti A/S på den lokale politistation, og hvis din/jeres økonomi gør det muligt - lad et advokatfirma kontakte Mads Busekist (direktør for Præmie Garanti A/S, red.) med et krav om, at din opkrævning bliver slettet fra Præmie Garantis system.

(Jeg vil iøvrigt lige lade det bemærke, at hvis der gøres indsigelse på din/jeres opkrævning fra Præmie Garanti A/S kan sagen ikke gå videre til RKI - og Præmie Garanti A/S skal som minimum sende tre påmindelser, hvori den sidste meldes som registrering ved RKI ved manglende betaling. Hvis du/I agter, at finde frem til selve direktøren Mads Busekist for Præmie Garanti A/S via fx Google.dk med en søgning efter hans telefonnummer, adresse m.fl, så skal det gives videre at det stort set er umuligt - der er uendelig mange virksomheder, telefonnumre, adresser som linker mod Mads Busekist.)

ikke holdte aftaler.

kan ikke anbefale dette firma idet de ikke tilbagebetaler dine penge når dit spil er ophørt. i min lærebog er dette bedrageri.

- fingrene væk -

Frækt forsøg søndag middag pr telefon at aflokke CPR-oplysninger plus bankkontooplysninger. Højrøstet afvisning af kendskab til den udbredte kritik af produkt, gevinstchancer, markedsføring og anprisningerne. Den oprindelig fondsbørsvirksomhed ID fondsmæglerselskabet AS er ophørt med at eksistere

Vildledende markedsføring

Jeg ved ikke om det er snyd. Men processen bliver forhalet i den grad. Jeg modtager ofte samme mails, fra forskellige personer i Garantispillet. Så selv om mine vinderchancer til tider virker store, så sker der ikke en dyt, andet end ny mail, med ny afsender.
Aller første gang jeg modtog en mail fra dem, afmeldte jeg den på behørig vis. Der gik ikke mange dage før jeg modtog en ny mail, fra en ny afsender. Så garantispillet deler din mailadresse ud blandt deres ansatte.
Får du først dem ind, slipper du ikke af med dem igen :-(

TMEH har fuldstændig ret, SPAM ang mass

De spammer en i vildelse, så pas på med at få din mail ind i deres system, hvis du spørger mig, så er det en stor svindelbix, som meget gerne vil have alle de penge fra dig, som de kan og midlerne er dirty, fy!!!

De udsender spam!!

Fik denne mail fra Gratisspillet.dk.. har ALDRIG haft noget med dem at gøre! SPAM er hvad det er!!!!!

"Tillykke! Din email (xxxxxxxx) er udvalgt bland de sidste i finalen om kontant gevinsten på kr. 20.000 kr. hver måned i et helt år! Det eneste du mangler er at bekræfte dine oplysninger samt at svare på de sidste finale spørgsmål! Du skal deltage inden mandag d. 28 juni kl. 12:00, ellers vil din finaleplads gå videre til en anden kandidat."

Is Garantispillet your company?

Visit Garantispillet