Karmasushi reviews

Karmasushi reviews

7.4

Bedste sushi i DK

Kan kun anbefale Karma Sushi. Altid super lækker sushi og dejlig betjening.
En bid af himlen - mums.

2.000 kr. for 36 stykker sushi

Vi havde igår den tvivlsomme fornøjelse at spise på Karma Sushi i København.
Vi havde bestilt bord og menu gennem earlybird.dk, og glædet os til en gourmetoplevelse. Vi fik hver i alt 9 relativt små, men gode stykker sushi, og tre bittesmå appetizers (én lille reje, én spsk. tuntartar, én spsk granté). Granitén blev serveret som en lille sur dessert (?). Betjeningen var næsten fraværende, maden blev kastet på bordet uden forklaring, toiletterne var beskidte og man følte sig ikke specielt velkommen. Sushien er god. På niveau, eller lidt bedre end sticks and sushi, men ikke specielt eksperimenterende eller nytænkende. Vinkortet er godt og vi købte et par gode flasker hvidvin til 300,- pr. flaske. Prisen ift. mængden af sushi var helt absurd, og står slet ikke mål med madoplevelsen. Efter middagen fortalte vi ejeren Morten Hanson, at vi sagtens kunne have spist det dobbelte, og at vi ikke var mætte. Det mente han ikke at han kunne gøre noget ved, og vi måtte gå sultne derfra.

Efterlader dig som Sushi-Snob :)

Efter at være blevet påduttet besøg på Karma Sushi i København af min dejlige kæreste, må jeg indrømme at min tilgang til sushi har ændret sig.
Jeg startede i det små med running sushi og andet lignende, som på det tidspunkt smagte fint, men så prøvede jeg sticks n' sushi og kunne smage klart forskel på kvaliteten og har siden der været tilhænger af Sticks.
Men så skete det fantastiske med mit besøg på Karma Sushi- Jeg blev Sushi Snob. Det kan virkelig anbefales, hvis du går op i mad og specielt sushi. Klart København og DKs bedste sushi både, hvad angår Sashimi og deres ruller. Alle smagsanser udfordres og forkæles, så prøv det, prøv det, prøv det ;)

DK's bedste sushi

Efter mit første besøg i KARMA KANNON københavn k, har jeg ikke spist sushi andre steder. Kvaliteten og kreativiteten er langt større end man kan forvente.. Den til tider manglende super-service af tjeneren, bliver til fulde erstattet af kokkenne i det åbne køkken.
Til folk som ikke har taget skridtet og spist dér - I har en oplevelse til gode.

Frisk og lækkert

Har flere gange bestilt Sushi, handrolls mm fra butikken Banegårdsgade, Århus.
Maden er klar til afhentning på valgte tidspunkt og er frisklavet.
Risene er perfekt lavet og store stykker fisk. Wasabi med god konsistens som nemt blandes med sojaen. Meget flot pyntet og virker som om der er lagt meget tid og perfektionisme i tillavningen.
Smilende og venlig betjening. Den bedste Sushi vi har fået kommer fra Karma Banegårdsgade.

Få meget for pengene

Meget lækkert. Har fået deres onsdagsmenu et par gange i Aalborg. Man får meget for pengene og det er friskt. Et af byens bedste sushisteder.

Fantastisk

Intet mindre end fantastisk. Altid top friskt og lækkert ! MEGET meget anbefalelsesværdigt!!!!

bedst i test

Har spist flere gange i Frederikshavn, altid med største fornøjelse. Kan varmt anbefale neverending sushi om tirsdagen. Førsteklasses betjening udsøgte råvare. En fornøjelses for maven såvel som øjne.

Mums

Besøgte restauranten sidste sommer og der var det fantastisk. Kan iøvrigt anbefale de hjemmelavede laksesvær.

Gammel fisk

Har efterhånden spist meget sushi herfra, nogen gange rigtig godt. Nogen gange ikke så godt.
Sidst var ca. 10 af 12 stykker fisk brune og gamle, tror ikke jeg kommer der igen.

karmasushi.dk Details

Visit Karmasushi