Karssen reviews

Karssen reviews

Acceptable
6.1

Onbetrouwbaar

Heb op 8 oktober 2012 agenda's ( 2 stuks ) besteld & betaald . Vandaag 10 januari 2013 heb ik nog niets ontvangen.Heb 4 ( opvolgings)-mails gestuurd.Niet 1 x werd er op geantwoord.Dat zegt ook al iets over de beleefdheid & service-gerichtheid .Slechts 1 x kon ik iemand aan de telefoon krijgen en dat was vorige week.En wat dacht je , ja de agenda's waren net binnen en ze zouden ten laatste 's anderendaags vertrekken.NIETS van waar dus . En als je belt , zegt een stem : "u wordt doorverbonden met de telefoniste".Dat is de eerste keer in mijn "lange" leven dat ik dat meemaak.Maar ook dat is volgens mij een leugen want telkens ik bel verloopt dit volgens hetzelfde stramien en na 1 minuut vraagt men om terug te bellen enzoverder..........

Is Karssen your company?

Claim this company Learn more