Kastrupdesign reviews

Kastrupdesign reviews

7.4

Udseende, funktionalitet og genialitet går op i en højere enhed.

Når man som jeg har boet sammen med en designer de sidste 8 år, sker det til tider at man bare bliver træt af at se og høre om diverse designs. Ja, Ægget er da meget fint, men man sidder sku ikke så godt i det, B&O er et møbel som kan bruges til noget billede og lyd, men kvaliteten af billedet og lyden, er til dumpe karakterer, og det er efter min mening fejlen med mange dygtige designers møbler, flot at se på, men forfærdelige i brugen af deres funktion.

Denne måneds Must Have har dog begge dele og lidt mere til.

Som altid når jeg sidder og venter på min kæreste bliver færdig med at smuksere sig inden vi skal til middag, bruger jeg tiden til at læse, og denne dag var det eneste læsestof indenfor rækkevidde, et for mig ukendt dameblad, hvor jeg faldt over en lille artikel om en dansk designer ved navn Charlotte Kastrup. Charlotte Kastrup er autodidakt designer, hvilket nok er en af grundene til, at hendes designs ikke blot er super flotte, men samtidige kan de rent faktisk bruges.

Månedens Must Have er dog i tidernes morgen designet af hendes far Flemming Kastrup, og er et vinskab til 25 flasker, udført i plexiglas, så man fra alle vinkler kan danne sig et overblik over udvalget af vin. Det bedste ved vinskabet er dog, at jeg kan få lov til at have det stående fremme, da min kæreste ser det som et designmæssigt flot møbel, og jeg skal derfor ikke altid ned i kælderen og hente min vin længere.

Som I nok kan forstå, er jeg dybt begejstret for dette vinskab, hvor udseende, funktionalitet og genialitet går op i en højere enhed.

Kastrup Design sælger worldvide via indretningsfirmaet Bomaxx.

Is Kastrupdesign your company?

Visit Kastrupdesign