Kbiz reviews

Kbiz reviews

5.4

Det er spam!

Det er en spam-fiske-snyde mail, man modtager på meget gebrokkent dansk. Jeg fik en mail med præcis samme ordlyd som Michael har modtaget.

Det er noget snyd og fusk!

PAS PÅ!

Jeg modtag i dag en spam fiske mail. Efter at have læst deres lange betingelser, er det klart at dette er et af disse selskaber der efter min opfattelse fupper firmaer ind i et register. Og det så efterfølgende får regninger. Dette står der ikke direkte, men de har forholdt sig retten til efterfølgende at ændre betingelserne efter forgodtbefindende.

Det er i øvrigt et Polsk firma, der står bag, og alle tvister med dem skal ske i Polen. (Stå i de betingelser man acceptere)

Firmaet er også d.d. anmeldt for spam til Forbrugerstyrelsen.

Her er den modtagne mail:
Goddag,

Jeg hedder Kai Larsen. Jeg repræsenterer et firma, der beskæftiger sig med indsamling af tilbud og tilbudsforespørgsler for virksomheder via internettet. Idet vi for nylig har fået talrige forespørgsler vedr. Deres branche i vores browser, forsøger vi at samle de muligst mest omfattende informationer om de virksomheder, der søges efter af vores Brugere.

I den forbindelse ville jeg få at vide om De ønsker at tilføje oplysninger (adresse, telefon, kort beskrivelse) om den drevede virksomhed til vores kbiz.dk portal.

Det kan laves på adressen www.kbiz.dk/about/register.html, hvor der findes en kort formular.

Selvfølgelig er tilføjelse af disse oplysninger (på ubestemt tid) vederlagsfri og ufropligtende.

Hvis De ønsker at sende en kort besked med Deres tilbud til virksomheder fra vores katalog, ville jeg være meget taknemmelig. For at foretage ovenstående er det nok at gå ind på webstedet www.kbiz.dk/search.html og angive passende oplysninger.

Ved hvilke som helst spørgsmål ville jeg gerne hjælpe.

---
Hjertelig hilsen