Kendama reviews

Kendama reviews

8.1

Imponerende hurtig levering

Min datter og jeg var nede i den lokale legetøjsforretning i fredags for at finde en kendama. Der var kun de varianter som mange af hendes venner havde. Derfor foreslog jeg, at vi gik hjem og kikkede på kendama.dk. Det var et godt valg. Der er simpelthen SÅ mange at vælge imellem. Der står 1-3 dages levering, så da vi bestilte fredag kl. 16 regnede jeg med at ordren nok blev ekspederet mandag. Det gjorde den ikke - der modtog jeg den. Jeg glæder mig til at give den til min datter i dag.

Hurtig levering og god kundeservice

Fik min kendama to dags efter, jeg afgav min bestilling. Jeg skrev en mail til kundeservice lidt tekniske spørgsmål om kendamaen og fik svar få timer efter.
Pakken indeholdt også slik, stickers og ekstra snore, hvilke er meget brugbare, da de ofte slides op.

Helt igennem en god oplevelse med et firma, jeg klart kan anbefale til andre :)

Mike Andersen

Hurtig service og levering. man kan kun sige at de gør det godt man får også slik og stickers med i pakken :) det er også dejligt at købe fra nogle, som virkelig går op i hvad de sælger :)

Skønt legetøj og god service!

Rigtig god kvalitet og ejerne er meget nemme at komme i kontakt med og handle med. De er virkelig søde og jeg har indtryk af, de selv gøgler meget og går op i det. En dejlig købsoplevelse; jeg fik mine varer hurtigt og der var intet galt. Kan anbefales!

kendama.dk Details

Visit Kendama