Kilden Massagebrikse reviews

Kilden Massagebrikse reviews

9.5

Rigtig god oplevelse

jeg har købt flere ting gennem årerne hos Kilden og der har kun været god erfaring. Særdeles hurtig betjening og ingen bøvl.
Desuden er de billigere end de fleste med samme sortiment

Fantatiske, søde og professionelle

Kun varme anbefalinger herfra

Jeg har fået nøjagtig det, jeg ønskede - og meget hurtigt, professionelt!

Jeg hørte om Kilden gennem min søn der jo er massør. Jeg skal opereres i øjet og skal ligge eller sidde med hovedet ned 10 timer om dagen i en uge, derfor har jeg købt denne skønne massagebriks og tilbehør. Så overtager sønnike den! Jeg kan varmt anbefale Kilden - de har grejet og er super professionelle.

Hurtig, nem og god handel.

At Kilden udover at have nethandel også har en butik med varerne, som man kan besøge, gør det trykt at handle med kilden.

Super service og hurtig levering.

Jeg bestilte en massagebriks og fik den leveret efter få dage. God pris og fin kvalitet - absolut anbefalelsesværdigt.

ærlig og hurtig betjening

Vi har fået en super betjening hver gang ! produkterne er bare i orden

For store fragtomkostniinger

Jeg bestilte to massagebænke til min børnehave. Jeg skulle betale fuld fragt for begge - 250 kr pr bænk. Dette troede jeg først var en fejl. Jeg er vant til at handle på nettet og vant til både at købe varer med og uden fragtomkostninger. Jeg henvendte mig til firmaet, idet jeg som sagt troede, at det var en fejl, at jeg i alt skulle betale 500 kr for fragt omkostninger. Jeg fik et noget kort og ligegyldigt svar - sådan var det bare. Det er rigtig mange penge ud af vores små budgetter, og en anden gang vil jeg handle et sted, hvor fragtomkosningerne er mere acceptable.

Mine bestillinger hos Kilden bliver altid behandlet proffesionelt og hurtigt.

Du kan trygt bestille dine varer hos Kilden. Der er altid hurtig levering og varerne svarer til det du bestiller. Du kan altid komme i kontakt ved at ringe, hvis der er noget du vil have uddybet og du kan altid køre ind til Kilden hvis du ønsker selv at hente. Skal du købe større ting som en massagebriks, er der altid nogle der tager imod dig og viser de forskellige muligheder.

Service som i gamle dage

Kender du det med at få en ide og så kan det ikke gå hurtigt nok med at gennemføre den. Jeg ville lave massageolier med forskellige aromaer og gerne igår. Gik på nettet mandag formiddag og hentede varerne på vej hjem fra arbejde den næste dag. Det er service!!
Bo Petersen

Super god og effektiv service :-)!

Super god og effektiv service :-)!

Supergod handel, bestilte varen den ene dag, modtog varen dagen efter. Perfekt

Hurtig og effektiv behandling af ordren. Modtog varen dagen efterr bestilling. Godt produkt (gravidetspude), havde flere ekstra dele med end forventet, samt taske til opbevaring. Rigtig godt tilfreds:-)

Hurtig levering, overskuelig hjemmeside og flotte produkter.

Fandt hurtigt det jeg skulle bruge fordi hjemmesiden er overskuelig. Min bestilling kom som planlagt og var forsvarligt pakket.

Handel uden problemer

Nemt at bestille ,hurtig levering . Firmaet kan anbefales

Hurtig og venlig betjening

Ordre udført på under 48 timer - med en manglende samlevejledning som eneste skygge.

Super hurtig levering

Jeg er meget overrasket, over den hurtige levering, bestilte søndag aften og den blev leveret tirsdag morgen.
Briksen er super flot, lige som den skal være.
Så helt sikkert et sted jeg vil købe fra igen

Hurtig ekspedition

Hurtig ekspedition og levering.

topservice

jeg bestilte varer fredag og fik leveret tirsdag, den ene af flaskerne med olie var gået i itu underfragten, dagen efter havde jeg en ny så super service og kvaliteten er top

Super hurtigbetjening

Rigtig hurtigt og effektivt

God briks til prisen. God og venlig betjening

Man får hvad man betaler for

Fin og reel handel

Dette kan kun anbefales

Kildenshop Support

Om Kilden

Mere end 20 års erfaring i massagebrikse og tilbehør

Kilden blev stiftet i 1989 af Jørgen Warming og Inga-Clara Lepke. Og har siden da været centrum for uddannelsen af professionelle RAB-godkendte healingsmassage- og samtaleterapeuter. Og samtidig en af Skandinaviens førende forhandlere af massagebrikse, massagestole og tilbebør med flere end 10.000 tilfredse massagebriks købere som kunder.

Massagebrikse i en kvalitet vi kan stå inde for

Vi er så privilegerede, at vi selv anvender massagebriksene, massageolien og vore øvrige produkter både i undervisningen og som terapeuter. Vi kender massagebriksene indefra - og ved at det er massagebrikse der står distancen. Vi giver dig kvalitet, vi står inde for, med 5 års garanti på de fleste massagebrikse. Og livsvarig garanti på de bedste massagebrikse.

Besøg vores butik i Valby

Du er velkommen i vores showroom / butik i Valby.
Butikken er åben alle tirsdage og fredage kl. 13 til 17.
Vi har alle massagebrikse og øvrige varer udstillede.
Og så vidt muligt alle varer (undtaget el-brikse) klar til levering i butikken.

Vi rådgiver gerne når du vælger massagebriks

Vi sætter en ære i at give dig den bedst mulige rådgivning hvad enten du skal bruge en naturlig massageolie uden unødvendig kemi, en god og billig massagebriks til privat brug eller du står som professionel behandler og skal vælge den næste massagebriks.
Du kan kontakte os på tlf. 36 46 08 46
eller kilden@kilden.dk

Jørgen Warming & Inga-Clara Lepke Den bästa massagebänken för digMassagebänkar med mera än 20 års erfarenhet

Visit Kilden Massagebrikse

Write to: kilden@kilden.dk
Call us on: 70 400 610
We live here: Søndermarksvej 14
2500 Valby

Vi rådgiver gerne - og giver dig den bedste kvalitet

Du kan kontakte os på tlf. 36 46 08 46 eller kilden@kilden.dk
Med venlig hilsen Jørgen Warming & Inga-Clara Lepke