Kimskitchen reviews

Kimskitchen reviews

6.8

Ok mad, men der er langt til fem stjerner

Jeg prøvede en takeaway ret hos Kimskitchen.
Det drejede sig om en 200g burger af oksefars og dertil kartofler.

Bøffen var ok og smagen var god samt salaten var frisk.
Bollen var kold, hvilken jeg personligt ikke bryder mig om da det giver en træls smag, men den var frisk.
Kartoflerne var en skuffelse og de var opvarmet i deres microovn som stod lige ved disken, microkartofler er dødens pølse da de altid bliver rynkede og smagsløse, hvilket da også var tilfældet her.

Konklusionen er at maden var ok og bedre end Burgerking, men ikke et sted jeg igen vil forsøge mig da vi har et yderst stort udvalg i Aalborg og enhver cafe kan matche dette med lethed (har besøgt dem alle)

Is Kimskitchen your company?

Visit Kimskitchen