Kira Enterprise reviews

Kira Enterprise reviews

9.6

super fed og god service.

Hej
Jeg er super glad for min vare hos dig, der var super fed service altid et svar med smil og utrolig hurtig levering . Alt hvad du sagde og lovede var rigtigt og jeg vil fremover købe mine vare igennem dig.
Tak for god behandling servise og smil.

Hilsen joan tofte

Hurtig levering og god kvalitet

Jeg skrev først til Kira med spørgsmål, hvor hun svarede med det samme. Jeg bestiller så en kjole tirsdag, og den kommer allerede med posten fredag formiddag. God hurtig levering! Jeg var lidt i tvivl om kjolens kvalitet, fordi det ofte kan snyde og se bedre ud på billeder, dette gjorde det ikke her! Kjolen er i fantastisk kvalitet og ser rigtig godt ud.

SÅ tilfreds!!

Jeg kan virkelig godt anbefale Kira Enterprise!!
Super hurtig levering og virkelig flotte kjoler!! - En kjole som virkelig vakte opsigt til barnedåben!
En sød pige som hurtigt svare på dine spørgsmål mm.
Har kun posetive ord at sige om hende og de lækre kjoler!
Klart 5 stjerner herfra! :-)

Kanon god service!

Har handlet to gange ved Kira nu. Der er altid styr på tingene og hurtigt svar ved spørgsmål - rigtig god kundeservice og lækre varer. Kan klart anbefales!

Virkersomhed med professionel og god behandling af kunder

Kira Enterprise er rigtig god sted at købe tøj - STOR udvalg til både store og små. Sød og venlig betjening. GOD kvalitet til pengene. HELT KLART 5 STJERNER!!!

Hjemmesiden man bare skal besøge

Der er så mange kjoler at vælge imellem. Til alle lejligheder og i alle prisklasser.
Kan kun anbefaldes.
Købte en kjole i gave. Og ved at hun har købt flere siden.

Fantastisk :)

Aldrig har jeg oplevet den form for service, og det er super lækkert, at man føler, at man kan få den hjælp man ønsker og, at hvis kjolen ikke passet en vil det blive sagt! Jeg takker for hjælpen, jeg er få glad for købet :)

Kira er en stjerne!

Tusind tak for en vidunderlig kundeservice! Glæder mig til at modtage kjolen; )

Jeg har ingen forbehold mod at handle med Kira igen- sikken en dejlig butik♥♥

Fantastisk god service!

Det er rigtig skønne produkter, og rart med tøjstørrelser i et meget bredt aspekt! Dejligt med et anderledes sortiment, frem for alle "standard-mærkerne"...
Der er hurtig levering, god service ved ombytning og intet at sætte en finger på.
Jeg kan helt klart anbefale at handle hos Kira.

Unik betjening og kundeservice

Jeg har før handlet hos Kira Enterprise, hvor jeg var utroligt glad for både den lave pris, og de flotte varer.
Jeg købte dog for kort tid siden nogle varer, som ikke lige passede mig, men Kira var utroligt kundeservice minded, hvor vi kommunikerede over mail. Der fik jeg venlige svar og hjælp, og hurtigt refunderet mine penge igen.
Kan anbefales.

Hurtig og fleksibel

Du får en fin service. Selv om din ordre måske ikke er afleveret perfekt, så finder Kira lynhurtigt ud af at få rettet ordren ind, så der bliver fundet den rigtige vare og den bliver sendt til tiden.
Det er perfekt, at der kan spørges om råd og vejledning til både størrelser og sammensætninger ,og når jeg har spurgt efter kvaliteten på en vare, har jeg fået et ærligt og brugbart svar,
Jeg har ikke oplevet, at der er noget, som ikke har været i orden, eller som ikke har levet op til, hvad der er lovet.

glæde

Jeg har kun haft gode oplevelser med denne hjemmeside, det eneste der er lidt træls er at mit krop ligger lige imellem to størrelser, men det er ikke noget som hindre mig i mit køb. Det er af god kvalitet, med mindre man går og træder i de lange kjoler og de er rigtig behagelige at have på.
Jeg har umiddelbart ikke noget negativt at sige omkring det, da det er forholdsvis billige priser og man får det man har bestilt få dage efter ordren er gået igennem.
Top kundeservice (:

Fantastiske kjoler og sko og enorm sød pige.

Hej Kira. Elsker dine kjoler, sko og accesorries og man får altid god betjening og stor hjælp til om pasform og farve passer til en, du er ærlig og er god til at finde det der passer en :-)

god og venlig service udover det sædvanlige

Har været glad for mit køb, kjolen var fantastisk og Kira er en fantastisk venlig og sød person, som yder en service man ikke kan finde som en selvfølge nu til dags. Dejligt sted som jeg helt sikkert vil benytte mig af igen.

Super !!

Billige priser, super hjælp og sidst men ikke mindst skønne produkter !!!

Smukkeste kjoler i hele jylland :)

Jeg købte den smukkeste kjole på kiras hjemmeside, og kvaliteten af produktet er helt i top :)
Og 3 dage efter jeg havde bestilt den havde jeg den i min postkasse :)
så kan varmt anbefale Kira Enterprise :)

De flotteste kjoler og den bedste services !

Eftersom jeg selv har være i et par stykker af Kira Enterprise's kjoler og har købt den yndigste kjole selv .
Jeg vil kraftig anbefalde at kigge på webshoppen en extra gang !!
Og møder du Kira Skov Johansen selv, til forskellig messer og komsamster, vil du være i gode og varme hænder og får den hjælp du har brug for ! Og til de bedste priser !
Derfor mener jeg at Kira Enterprise fortjener alle fem stjerne !

Alle kan blive prinsesse for en dag med Kiras kjoler. Kanon lækker kvalitet, til priser hvor alle kan være med. Super professional personlig service.

Kira Enterprise er Simpelthen fanstatistisk. Hun har de smukkeste kjoler, i satin, chiffon, silke osv. dyre stoffer men til priser hvor vi alle kan være med. Jeg hører selv til en kvinde med runde former. ingen problem det kan Kira Enterprise også klare, jeg har købt en smuk stropløs kjole, hvor jeg både ser slank og højere ud. Og der er ikke noget der falder ud hvor det ikke skal ;)
Kira kom hjem til mig da jeg skulle have min kjole. Kira hjalp med at lyne, og hun gav også sin mening, og hun ved hvad hun snakker om, hun ved hvad der er godt, til en hver kvinde form.
Kira laver også shows og det allerbedste ved de shows er at det er helt alm. danske kvinder hun bruger. Det er super sejt.
Kira vi elsker dig, og dine smukke kjoler, og jeg glæder mig til næste kjole køb. :)

Kvalitet og Til at betale sig fra.....

Jeg købte en total flot hvid kjole ved Kira Enterprisealt ..alt forløb positiv....Kan klar Anbefale..Handler meget gerne Hos ..`Kira Enterprise igen.

Luksus ting til vanvittigt lave priser!

Alle piger fortjener at se ud som en prinsesse af og til. Det ved Kira Enterprise der sælger kjoler og smykker, til piger i alle størrelser. Priserne er billige.

Kira Enterprise Details

Visit Kira Enterprise