Kitchen4kids reviews

Kitchen4kids reviews

9.4

God service, spændende udvalg - god butik

Jeg har lige modtaget en pakke fra kitchen4kids. Den første, ikke den sidste :).

Jeg blev lokket af nyhedsbrevet ;), som jeg har modtaget noget tid - og som mange gange har virket spændende. Denne gang handlede det om "ismejeriet". Og da jeg har fået nogle rigtig spændende opskrifter på hjemmelavede is, var det oplagt at købe forme mv. Jeg brugte lang tid på at vælge hvad jeg ville have. Og pludselig var klokken over midnat. Før midnat ville jeg ellers have fået rabat + fået leveret inden ferien. Jeg bestilte kl. 00.30 og den søde Dorthe, nåede at få min pakke afsendt næste dag. Jeg fik også rabat og en lille overraskelse - som vakte lykke hos den store på 3 år, da pakken blev åbnet i dag. Tak for god service!

Jeg vil gerne anbefale butikken til andre :)

fantastisk kundeservice, hurtig levering og seje varer

Jeg opdagede hjemmesiden lige op til en fødselsdag og bestilte nogle gaver med panik på. Der var super kundeservice og hurtig levering. Vi købte bl.a ægge-formerne til stor hit for datter, som får fuld opmærksomhed i børnehaven omkring hendes æg, som ligner en bamse, fisk, kanin, bil etc.

Det er bestemt ikke min første eller sidste bestilling:-)

God service og hurtig levering

Er super glad for mit køb. Varerne lever op til forventningerne, levering og service er i top. Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler her.

God og hurtig levering

Ingen grund til andet end en anbefaling. Herlige varer og en hurtig levering - lige som det skal være
Dorte T

supersej biks

Mange sjove gode ting for de små at bruge i køkkenet :) hurtig levering :)

Langsom, trækker pengene straks

Fin side, men der gik næsten en uge før jeg fik varerne. Bestilte en fredag morgen, de sender fredag og tirsdag (fint så regner jeg med at det kommer med samme dag) ser senere at de har trukket pengene samme dag (det står også i deres betingelser, selv om jeg syntes det er groft). Da jeg finder ud af at det ikke er sendt fredag regner jeg med at det kommer af sted tirsdag. Her hører jeg heller ikke noget, så jeg kontakter den onsdag og for at vide der er sket en fejl men det vil blive sendt onsdag. Jeg henter det så torsdag. Med de leveringstider bør de først trække pengene når varen sendes.

Super hurtig levering g!

Der var en fin ekstragave med til det jeg havde bestilt og det var super betænksomt! Virkelig en sælger der brænder for at få børn med i madlavningen og ikke mindst gøre det til en sjov oplevelse for alle.

Super vare pg hurtig levering

Købte den blå kniv der skærer grønsager - ikke fingre. Den dur bare og min søn er pave stolt over at have fået sig en "skarp kniv". :-)

Fantastiske vare, super god betjening og hurtig levering, yderst tilfreds

Jeg var meget tilfreds med den kniv og skrællekniv jeg købte, de er blevet prøvet et par gange, og de fungere som de skal, nu skal jeg ikke længere være bange for at de små skære sig i fingrene.

WOW - hurtig levereing

De bestilte varer, kom, så og sejrede :-)

Super god service =)

God service!! Der skete en fejl med overførsel af penge, og hun skrev med det samme. Dagen efter havde jeg mine vare =)

fin og hurtig levering

Jeg bestilte noglr bøgerne i påsken, men allerede tirsdag var de ankommet

God service og hurtig forsendelse

Fik godt nok leveret en forkert størrelse, men den korrekte størrelse blev straks eftersendt.

Fantastisk.

Super skøn side. Har og vil fortsat anbefale jer til alle, elsker jeres vare, der er så mange inspirerende produkter til os med børn og børn i køkkenet.. Gode priser, hurtig og nem levering, mange gode tips og ideer på jeres facebook side, gode konkurrencer som jeg håber at vinde hver gang og altid dejlige opdateringer.. Dejlig friske produkter som er sjove og nemme at bruge - også for de små poder :) Vil helt sikkert blive ved med at handle hos jer i takt med nye vare og mine børn som vokser :) FANTASTISK SIDE...

Børnesjov

God og hurtig handel. Dagplejebørnene syntes tingene er så sjove, og de er nemme at bruge. :-D

Super betjening!!!

Jeg er ovenud tilfreds med mit køb og varerne liver fuldstændig op til mine forventninger. Det er ikke sidste gang jeg handler her. :-)

Flot og informativ hjemmeside

Dejligt at der nu findes nogle super flotte, farverige og børnevenlige ting til køkkenet.

Ingen problemer

Jeg fik i løbet af får dage, den vare, jeg havde bestilt, så det gik, som det skulle

God og hurtig betjening

Tak for handlen

kitchen4kids.dk Details

Vi har rigtige køkkenredskaber til børn, der laver rigtig mad. Stort udvalg af bl.a. forklæder, kokkehuer, køkkenredskaber og køkkenudstyr, der egner sig godt i en barnehånd, er funktionelt og som har et design, der har "barnet" i sit udtryk gennem stærke og glade udtryk. Og hvor kvaliteten er i top. Vi har selvfølgelig også kogebøger, spisesæt, madkasser og drikkedunke osv. På www.kitchen4kids.dk og på www.facebook.com/kitchen4kids finder du masser af gratis inspiration, opskrifter og aktiviteter i køkkenet.

Visit Kitchen4kids

We live here: Stenløsevej 16