Kliktilbud reviews

Kliktilbud reviews

Very low
2.3

Spam spam og atter spam!

Endnu et spam firma!
For dårligt!

Rett å slett SØPPEL!

Googlet på "kliktilbud" for å prøve å se hvis jeg fant en vei de kunne slutte å sende SPAM. Får virkelig circa 20 eposter om dagen hvis ikke mer som sier jeg har vunnet ett eller annet å jeg må "bare fylle ut navn" ved å klikke på linken nedenfor. Bare tull, der ledes jeg til en annen spørreskjema med en haug av spørsmål jeg må svare. Ser virkelig ikke hvordan dette er lovlig.

HOLD DERE UNNA! Dere blir bare spammet, vinner garantert ikke noe!

SPAM SPAM OG ATTER SPAM

Jeg kan ikke forstå hvordan dette kan være lovligt... de burde bare få store bøder hver gang dette skete.

STOP NU DET SPAM.....

Det vælter ind med "Spam-mails" fra denne portal, så et godt råd til alle jer som oplever det samme.

På www.forbrugerombudsmanden.dk/Nettjek/Spam

findes der en mailadresse dansk@spamklage.dk

Her kan I anmelde alle de "Spam-mails" I modtager, på et eller andet tidspunkt stopper det så vel forhåbentlig.

ligge som de andre andmeldser kan jeg kun nikke genkende man bliver lovet guld( men for en lang næse har netop blivet lovet 9000 x i 9 år men man kan ikke komme i kontakt med den med venlig hil kpt

fup og fidus

jeg havede vundt 9000 x 9 År kan ikke komme igennem til firmat der stårbag
på en weekent har jeg fået 150- 220 spam mail pisse
hvem kan stoppe dem.
hilsen
kpt.

Rent spam!

Uden a man har tilmeldt sig! Og nej de har ikke fået min adresse gennem spørgeskema eller lignende da jeg har en bestemt e-mail til den slags hvor alt deres spam lort kommer i.

Kliktilbud holder ikke deres del af aftalen

Jeg modtog en mail fra kliktilbud.dk, hvor jeg bliver lovet et gratis gavekort til Netto, hvis jeg udfylder adresse og et spørgeskema. Jeg tænker at det kan jo ikke skade, da jeg ofte før har deltaget i den slags spørgeskemaer. Jeg bliver så efterfølgende kontaktet af tre-fire telefonsælgere, som henviser til det spørgeskema jeg har udfyldt. Fair nok. Har jo accepteret at de må ringe.
Men jeg har endnu ikke modtaget det skide gavekort, og det pisser mig ret meget af. Har nu kontaktet dem over mail to gange og rykket efter det, uden at få svar. Men jeg har ikke tænkt mig at give op. Det er sådan set efterhånden lige meget med gavekortet, det er bare princippet i at de lover noget som de ikke holder.

Hvor er gevinsten???????

Har den 1. Feb. fået mail om en netto-gevinst til værdi af 300,00 kr. Men hvor bliver gevinsten af. Hvem gemmer sig bag Klik Tilbud?????? Meget underligt.
Cf-R

Ikke til at blive fri for

Jeg ved ikke hvordan de har fået fat i min mail adresse, men der går ikke en dag, hvor der ikke kommer spammail fra Kliktilbud.dk
Forsøger gang på gang at afmelde, men de bliver bare ved.

Spam

Spam-fusk af værste skuffe. Fald ikke for de mange løgnagtige emails.

SPAM

Har aldrig vundet noget og har kontaktet andre bruger der bare er blevet videre ført til lotto24 eller andre hjemme sider der har brug for pr...

Spam helvede på mail fra kliktilbud.dk

I mine anmeldelser gør jeg meget ud af at få disse klamme virksomheder frem i lyset, der bare spammer ens mailboks med den ene mere irriterende mail efter den anden. Nu er turen kommet til kliktilbud.dk

Er du først røget i kløerne på dette helvedes sted, så kan man bare ikke komme ud igen. Sender den ene spam mail efter den anden, med de mest vildledende overskrifter såsom: "500kr indsat på din konto" osv. Uanset hvor mange gange du markerer deres spam mail som "junk mail" formår de alligevel at komme igennem mit spam filter på hotmail ind imellem.!!!!

Is Kliktilbud your company?

kliktilbud.dk Details

Visit Kliktilbud