Café Vivaldi reviews

Café Vivaldi reviews

4.8

Falske drikkevarer

Jeg havde inviteret mit voksne barnebarn på frokost i Hillerød, og vi valgte desværre Café Vivaldi.
Aldrig har vi oplevet dårligere betjening. Vi bestilte Søbogård hyldeblomst og solbær efter spisekortet drikkevarer.. Det vi fik, var et stort glas med saft blandet med vand fra hanen. Normalt er Søbogård på flaske til omkring 30 kr åå en cafe. For de to glas saft betalte vi 98 kr. - helt vildt!!!!
Mit barnebarn fik byttet sin solbær til en cola, da de ikke kunne doserer blandingen korrekt. Hun måtte selv foreslå om at få prisdifferencen tilbagebetalt.
Vi fik en sandwich med kylling, som bestemt ikke var noget at skrive hjem om. Kyllingestykkerne var kolde og ruccolaen sladden.
Det bliver aldrig Vivaldi, vi vælger igen eller anbefaler til andre.

Lidt dårligt humør hos tjeneren

Det var da okay mad, men tjeneren var temmelig vrissende og syntes ikke vi skulle have mere end lige hvad vi betalte for.
Dårlig oplevelse som jeg ellers havde glædet mig til.

Mogens

Café Vivaldi Roskilde Stændertorvet - Svindelforretning

Har lige besøgt denne Café Vivaldi. Af kortet fremgår det at man kan få "Presset Appelsinjuice" Det er ganske enkelt løgn og svindel. Det handler om juice-koncentrat, der er hældt på en plastic kande.

Jeg henvendte mig til personalet, som påstod at det var pressede appelsiner fra en leverandør. De aner ikke hvordan presset appelsin skal smage og har ikke fuldmagt/beføjelse til at reagerer på at der er en kunde, som måske kunne have ret...

Hold jer væk fra Vivaldi og deres klubber!

fin fin lidt pebrede priser

har spist en del på forskellige vivaldi restauranter, mest brunch og især i frederikssund,
det har bestemt været god mad vi har fået, men prisen er måske lige en tand til den dyre ende.
betjeningen har altid været fin fin
kan anbefales

Hej Allan.
Tak for din anmeldelse
Sophie
kundeservice@cafevivaldi.dk

Hvis man er til karakterløst mad...

Spiste frokost på Cafe Vivaldi, Ro Torv, hvilket var en kedelig madoplevelse. Bestilte 3 forskellige retter som alle var karakteriseret ved at være karakter- og smagløse. Kyllingbrysterne bar præg af at være pumpet med marinade og havde smag og konsistens heraf. Helt iorden at kyllingbrysterne ikke er varme i bl.a. sandwichene og omeletterne, men det er ikke iorden ,at de er is-kolde (lige taget op af fryseren?)
Der er ingen sammenhæng mellem pris og kvalitet, så her behøver vi ikke at spise igen

Hej Rotten.
Det er vi da kede af at høre, men vi vil meget gerne høre mere, så hvis vi kan ulejlige dig med at kontakte os på kundeservice@cafevivaldi.dk, ville det være rart.

Ubehagelig oplevelse

Vivaldi i Holbæk har gentagene gange været et sted hvor min kæreste og jeg har nydt deres weekendsbruch. Idag blev den gode stime så brudt, og det bliver nok sidste gang weekendbrunchen bliver nydt af os min kæreste havde i julegave fået et gavekort til brunchen på vivaldi. Vi var glade og glædede os. Da vi ankommer til cafeen får vi at vide at kortet ikke kan bruges og de ikke kan bruge det til noget som helst da det er dem der betaler firmaet "go dreams" løn så det var egentlig ligemeget hvor meget vi havde betalt for kortet og om vi havde indløst det. Vi føler det ret ydmygende og går derfor ud af cafeen for at ringe til firmaet "go Dream" da vi ikke mener at det kan passe. Vi snakker med en pige ved navnet Amalie og kæmpe ros til hende! Hun ordner problemet lynhurtigt og vi får at vide at vi nu kan få vores brunch. Det lykkedes, ved en ny ekspedient men vi når nærmest blot at sætte os ned inden den samme ekspedient fra første forsøg kommer hen til os. Han brokker sig nu over hvordan vi ikke havde fortalt denne Amalie sandheden. Vi føler os nærmest antastet og fornemmer os ikke velkomne efter denne anklage. Efterfølgende har vi fornemmelsen af at der bliver kigget skævt på os. Vi kommer ikke på vivaldi i Holbæk igen!

Hej Emil.
Tak for din anmeldelse.
Jeg er ked af at læse om jeres oplevelse hos, men vi vil meget gerne høre mere om jeres oplevelse, så jeg håber at jeg kan ulejlige jer, med at sende os jeres kontaktoplysninger på kundeservice@cafevivaldi.dk, så jeg eller mine kollegaer kan kontakte jer.
Go dag :-)
Sophie P.

Frederikssund

Jeg spiste for nylig frokost på Cafe Vivaldi i Frederikssund. Havde bestilt bord til 5 + en baby. Det var dejligt, at de havde givet os et bord lige ud til "barnevogns-parkering", så min veninde kunne holde øje med den fra bordet.

Vi bestilte forskellige retter, bla. clubsandwich, mørbrad- og en bøfsandwich. Jeg fik clubsandwich og kyllingen var dejlig saftig, grøntsagerne sprøde og friske. Mine venner var også imponerede over maden og vi kommer alle helt sikkert igen. Det jeg godt kan lide er de friske råvarer og det er altid arrangeret, så det ser lækkert og indbydende ud. Betjeningen var også helt fin, søde og hjælpsomme tjenere.

Tak for (endnu) en god oplevelse på min fødselsdag.

Hej Ditte.
Tusind tak for din flotte anmeldelse, det varmer i denne kolde tid.
På gensyn :-)
Café Vivaldi kundeservice - kundeservice@cafevivaldi.dk

2 stjerner..

Ikke lige noget at råde hurra for.. Ikke et sted jeg vil spise igen, vivaldi Ros torv...
Vi kommer ind til et bord der er rigtig klamt og klistret med sodavand.. ( vi havde reserveret bord..) Og for meget kaos og forvirring..

Hej Salwa.
Beklager din oplevelse hos os, det er selvfølgelig ingen undskyldning, men december er jo vores travleste måned.
Beklager endnu engang.
Café Vivaldi kundeservice - kundeservice@cafevivaldi.dk

Meget positiv oplevelse

Min kone og jeg var på Vivaldi i Hillerød og spise en 3 retters middag. Det var virkelig en god oplevelse. Betjeningen var god, hurtig og høflig. Vi fik at vide at det var store portioner, så vi behøvede ikke at spise op. Og det var store portioner så det kneb med at få spist op. Det kød vi fik til hovedret var det mest møre jeg har smagt i 25 år.
Efter hver ret blev vi spurgt om det var tilfredsstillende.

Jeg kan stærkt anbefale stedet til andre.

Martin B. G-S

Hej Martin.
Tusind tak for den fine anmeldelse.
Jeg skal nok sørge for at give rosen videre til caféen.
Go Dag :-)

God brunch

Er meget tit ned i Holbæk by og spise brunch med veninder.

Vil dog sige at min veninde for en uge siden fik sig en ret ubehagelig oplevelse da hun fandt en bille i sin mad:(( og tjeneren var da selvfølgelig ligeglad.

Hej Christina.
Tak for din anmeldelse, og de 4 stjerner.
Jeg er ked af at høre om din venindes oplevelse hos os, men vi vil meget gerne høre mere om det, så hvis du kan få hende til, at sende os en mail på kundeservice@cafevivaldi.dk, evt. med hendes kontaktoplysninger, hvis vi må ringe hende op.

Frederikssund

Lækkert mad og god service kan kun anbefales

Hej Danni.
Tusind tak for din anmeldelse, det er ikke mange af de "go'e" anmeldelser vi får, så det er vi meget glade for :-)

elendig betjening.

Vi bad udtrykkeligt om at få udeladt visse fødevarer som jeg er allergisk overfor og de lovede at gøre det - men maden var stort set uspiselig fordi den var fyldt med de ting jeg ikke kunne tåle. kommer helt sikkert aldrig igen.

Hej Delenn.
Jeg er ked af at høre om din oplevelse hos os, men vi vil meget gerne høre mere om det, så hvis vi kan få dig til, at sende os en mail på kundeservice@cafevivaldi.dk, evt. med dine kontaktoplysninger, hvis vi må ringe dig op.

Rædsom betjening på Helsingørsgade i Hillerød

Her til formiddag var vi til brunchbuffet på Café Vivaldi på Helsingørsgade. For første og sidste gang. Vi havde bestilt bord på forhånd, men måtte vente længe på, at nogen havde tid til at vise os til rette ved vores bord. Fair nok, da der var mange gæster på cafeen. Dernæst skulle man så igen vente mindst fem minutter på at få udleveret tallerkener. Vi betalte med brunchgavekort, hvor der fulgte kaffe og juice med til brunchen, og medarbejderen gik i gang med at skænke det op og ville komme ned til os med det. Vi gik i gang med at hente mad og begyndte at spise. 10 minutter senere havde vi stadig ikke fået hverken juice eller kaffe. Vi henvendte os til samme medarbejder og sagde, at ingen af os havde fået den juice og kaffe, vi havde bestilt. Han virkede ikke som om, han kunne huske, at det faktisk var ham, vi havde bestilt det hos. Endnu fem minutter gik, hvorefter medarbejderen kom ned med én kop kaffe og én juice, og vi måtte derfor igen have fat i ham og sige, at vi altså havde bestilt og betalt for både juice og kaffe til os begge. Da man skulle stå i kø for at få nye tallerkener, måtte man genbruge sin snavsede tallerken, når man skulle ned til buffeten igen. Pandekagerne smagte som om, de var blevet stegt i brændt smør. Da juice og kaffe nummer to dukkede op, var vi færdige med at spise, og fik derfor ikke meget ud af de drikkevarer. Da vi skulle til at gå, overhørte vi en anden kunde, der også kom op til medarbejderne og efterlyste den juice og kaffe, han havde bestilt for længe siden. Alt i alt virker det slet ikke som om cafeen er gearet til den brunchbuffet. Kunderne venter og venter, mens medarbejderne løber forvirrede rundt og glemmer kundernes bestillinger. Vi kommer ikke igen!

Hej Mark.
Jeg er ked af at høre om din oplevelse hos os og beklager at vi har overset denne anmeldelse af os, men der er så utrolig mange steder, at holde øje med på nettet, det er selvfølgelig altid nemmere for os, når vores gæster kontakter os direkte via vores hjemmeside www.cafevivaldi.dk.
Men vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse, så hvis vi kan få dig til, at sende os en mail på kundeservice@cafevivaldi.dk, evt. med dine kontaktoplysninger, hvis vi må ringe dig op.

skøn mad

elsker konceptet og placeringerne. har spist på vivaldi så mange gange i både holbæk og i roskilde ved stændertorvet. især den i roskilde er fantastisk pga beliggenheden og den hyggelige atmosfære. maden er altid lige som den skal være.

kan absolut anbefale deres guacemole. jeg aner ikke hvordan de laver den, men det er det bedste jeg har smagt - og efter adskillige forsøg på at lave det selv :P

Hej Monica.
Tak for din anmeldelse, det er altid dejligt at få ros.

Guacamolen er jeg glad for at høre, at du synes om, jeg kan desværre ikke hjælpe med en opskrift, da det er en vi får produceret, specielt til os, vi har selv været med til at udvikle smagen af den, og det gør selvfølgelig også, at den ikke kan købes i detailhandelen.

Endnu engang tak for de pæne ord.

Café Vivaldi kundeservice

Dårlig behandling og middelmådig mad

Jeg var på vej til Bornholm sammen med nogle studiekammerater og da færgen først sejler efter midnat ville vi sidde et sted og få aftensmad og drikke nogle øl inden, så vi ikke skulle slæbe rundt på alle vores ting indtil da. Vi finder Café Vivaldi i Køge og får også et bord vi kan sidde ved. Maden bliver bestilt og det er udemærket - ikke noget at råbe hurra for, men vi var sultne og vi blev da alle mætte. Lidt i 22 kommer en tjener hen og spørger om vi ønsker at handle mere, da kassen skal lukkes, to af os går lige op og køber en fadøl hver - det var pænt af ham at gøre os opmærksomme på det. I hvert fald til en start, for da han 2 min senere kommer hen til os og siger at vi skal gå da de lukker nu, så bliver vi noget forargede. Her sidder vi med en stor fadøl vi kun har drukket en slurk af hver især og må nu efterlade den fordi han står med armene over kors og smider os ud. Ingen mennesker bestiller en fadøl til 50kr. og forventer at drikke den på 2 min. Jeg er dybt målløs over at man overhovedet vil være det bekendt, hvad ville de have gjort hvis jeg havde bestilt en hel menu? Nå men godt snydte tager vi vores ting på nakken og efterlader vores øl bag os. Da vi kommer hjem fra Bornholm skriver jeg en mail til cafeen hvor jeg gør opmærksom på denne hændelse og giver dem muligheden for en undskyldning, men da jeg her en uge senere stadig ikke har hørt fra dem trods autosvaret: "Kære Karen, tak for din henvendelse, vi vender hurtigst muligt tilbage" forventer jeg ikke nogensinde at høre fra dem igen. Mange spisesteder lukker kassen før selve cafeen eller restauranten lukker, så vi havde ikke skænket det en tanke at man her lukker det hele samtidig, tjeneren skulle i stedet blot have gjort os opmærksomme på at de altså lukkede om få minutter og ikke solgt os mere. Nu var det min første gang i Køge, men kommer jeg nogensinde tilbage, så bliver det i hvert fald ikke et besøg på Café Vivaldi.

Hej Karen.
Tak for din anmeldelse af Café Vivaldi i Køge.
Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse hos os.

Jeg kan se at vi har en mail fra dig, som ikke er besvaret, men det er desværre fordi vores kundeservice-medarbejder, har været på en forlænget pinseferie, men vi tager hånd om den i dag, så du får svar på mailen senere.

Ud fra din anmeldelse kan jeg læse, at der er begået fejl hos os, og give dig ret i, at det ikke er i orden. Vi følger op på det i dag.

Café Vivaldi

Langt bedre end gennemsnit og langt langt billigere

Og så går man ikke sulten derfra! altså i hvert fald i Holbæk hvor vi var. Allerede efter forretten var jeg næsten mæt, men hvad ;-) Det, der er vigtigst: maden smagte også godt

Reply from Café Vivaldi

Mange tak, for de pæne ord.
På gensyn.

Brunch til barnedåb

Vi holdt barnedåbsfest på Café Vivaldi på Torvet i Hillerød, hvor vi fik en utrolig lækker brunchbuffet til 50 personer. Caféen var lukket for andre gæster. Personalet var meget opmærksomme med afrydning af tallerkner og opfyldning af buffetten. Prisen var meget rimelig.

Hej Jørgen.
Tak for den fine anmeldelse.
På gensyn en anden gang.
Café Vivaldi, Hillerød

rådden figen i frugten!!!

Dette omhandler den café Vivaldi der ligger i hovedgaden i Roskilde.
Vi var to der skulle have brunch og allerøverst i den frugt skål der følger med, ligger der en halv, rådden figen, med hvid mug på. Dette var på begge frugtskåle. Gutten der stod i baren, var tydeligt ligeglad, da jeg gjorde opmærksom på det. Hvordan f..... kan man have så lidt stolthed ved sit job, så man tillader at den slags kommer ud til kunderne?!?

Hvis man endelig skal derind, vil jeg da stærkt anbefale at man nøjes med drikkevarer der kommer med kapsel på.

Hej Niels.

Tak for din anmeldelse, jeg er ked af du føler dig dårligt behandlet hos os på Café Vivaldi.

Jeg kan berolige dig med at det ikke er mug, som er på figner, men derimod frugtsukkeret fra fignen som trækker ud igennem skallen, skallen er faktisk også spiselig (også med det hvide frugtsukker-lag på), det er dog ikke noget jeg vil anbefale :-)

Jeg har fundet en lille artikel til dig om figner her: http://leksikon.arla.dk/Kategorier/Ravarer/F/Figen-/

Jeg kan kun beklage at vores tjenere ikke ved alt. Men vi vil sørge for at de bliver informeret om din anmeldelse, så ikke samme dumme situation opstår igen.

Fortsat go dag

www.cafevivaldi.dk

Super lækker brunch og kager

VI bruger meget Cafe Vivaldi og det er altid super lækkert og vegetar venligt. Kan varmt anbefales.

Lækker menuplan

og super dejlig brunch, som det er værd at bestille bord til. Her får man rigtig meget for pengene og et kæmpe udvalg i både kød, fisk og frisk frugt.
Det kunne være dejligt, hvis man ville gøre sig den ulejlighed også at indkøbe soja- eller rismælk, så det var muligt for mig som mælkeallergiker at købe en café latte eller lign. Det kan man mange andre steder idag.

Café Vivaldi Details

Visit Café Vivaldi