Koekkenmagasinet reviews

Koekkenmagasinet reviews

8.9

Det er så nemt.

Så gik bundskruepladen i stykker på den Alfi termokande, vi fik til vores bryllup i 1972. Fem minutter på nettet, så var den bestilt. Dagen efter lå den i postkassen. Den kostede kun 29,95 kr. plus forsendelse. Det er da let.

det fungerer bare

Du kan roligt købe hos Køkkenmagasinet. God hjemmeside og hurtig levering

Bare i orden !!

Køb og levering fungerede bare - men også en ombytning af en vare, der var lidt defekt, skete uhyre professionelt. Super!

Hurtig og professionelt

Bestilt fredag og leveret mandag. Super opdatering på ordrestatus. Den ene vare var i restordre ved bestilling, men fik straks mail om at de lige var kommet på lager igen og at ordren ville blive sendt med det samme.

Billig og hurtig

Billig hvidløgspresser og meget hurtig levering

Lynhurtig med det hele.

Købte en pakning til vores Stelton termokande. Ikke nogen ordre der ryster nogen, men alligevel god service, pris og levering. Perfekt.

Hurtigt og i fin stand

Købte kopper til julegave. De kom med det samme i en meget grundig emballage.

hurtig og rigtig god pris

varer kom frem 36t efter bestilling som jeg har lagt kl 21.00! alt var på lager! imponerende!

Fantastisk service og hurtig levering.

Vi fik nogle Stelton knive i julegave, me stod i flytning så det desværre ikke var muligt at tage dem i brug på daværende tidspunkt. I Juli måned finder vi ud af da vi åbner kassen at der er en fabrikationsfejl på den ene kniv. Vi sender den tilbage til dem og skriver hvordan og hvorledes. Dagen efter er der kommet mail med svar om st der er en ny på vej med postn og de selvfølgelig beklager fabrikationsfejlen på den anden kniv. Dagen efter modtager vi ny kniv og mail om de ikke skal dække forsendelsen så det ikke har kostet os penge. Magen til god service og hurtig respons skal man lede længe efter. Vil klart anbefale dem til alle. Bestemt ikke sidste gang vi handler hos dem.

De rigtige priser - god personlig betjening og levering - øjeblikkelig fejlretning ved reklamation

De rigtige priser - god personlig betjening og fleksibel levering - øjeblikkelig fejlretning ved reklamation (en enkelt vare med fejl).

Kan varmt anbefales.

Hurtig levering, billige priser og super service.

Koekkenmagasinet var det billigste sted på nettet med de tallerkner, som min mor ønskede sig, og bestilling og levering foregik uden problemer.
Jeg bestilte over 2 gange med 2 forskellige ordrenumre, da jeg ikke helt kunne beslutte mig for, hvor mange hun skulle have. Koekkenmagasinet ydede derefter en super service, og sendte det hele i en pakke, og selvfølgelig trak de også kun porto for en forsendelse.

Super shop

Har skiftet alle vores knive ud og de var de billigste med de Zwilling knive vi ville have.

Så fino shop

Is Koekkenmagasinet your company?

koekkenmagasinet.dk Details

Visit Koekkenmagasinet