Kokkeriet reviews

Kokkeriet reviews

8.5

Fantastik menu

Havde fornøjelse af med fremragende menu for to med verdensklasse betjening og smagsoplevelse. Tak !

Kære Søren,

Tusind tak for de flotte ord :)

Vi er meget glade for at oplevelsen her på Restaurant Kokkeriet levede op til jeres forventninger :)

Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen en anden gang,

Verdensklasse!!!!!!!!!

Min kone og jeg skulle fejre min fødselsdag, vi besluttede os for at Kokkeriet skulle danne ramme om denne dag.
Vi blev taget med storm, den ene genialitet efter den anden blev serveret, sammen med vine der ikke blot var fremragende alene men de løftede hele smagsoplevelsen til noget jeg ikke har prøvet før!!!! Jeg har trods alt spist på samtlige Michelin restauranter i Danmark og flere 3 stjernet i Frankrig ( Michel Bras & Alain Ducasse Samt Fat Duck osv.)
Selve servicen var også en special oplevelse, som de fleste Michelin restauranter kun kan misunde! Kokkeriet er en helstøbt oplevelse som SKAL opleves.
Stor tak til David & Co. For at gøre denne dag uforglemmelig.

Kære Kris,

Wauv, hvilket review :)

Tusind tak for de meget flotte ord, dem er vi utroligt taknemlige for :)

Vi er meget glade for at høre, at i havde en rigtig god oplevelse her på Restaurant Kokkeriet.
Reviews, som dette gør det hele værd at knokle for :)

Vi glæder os til, at kunne byde jer velkommen igen en anden gang,

Fremragende!

Suveræn oplevelse! Vi bevægede os igennem et helt specielt gastronomisk univers af 8 spændende retter (plus snacks) med dertilhørende gennemført vinmenu! Alle sanser blev berørt, ikke mindst inspireret af personalet som strålede aften igennem. Deres engagement og sans for detaljen var enestående! Alt i alt en fremragende aften i hyggelige intime omgivelser. Tak!

Kære Johnny,

Tusind tak for dit meget flote review :)

Vi er utroligt glade for at høre, at i nød vores 8 retters menu og at aftenen levede op til jeres forventninger :)

Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen en anden gang,

De bedste hilsener

In every way an incredibly wonderful evening

We were held our 10 year wedding anniversary on Kokkeriet.
It was probably one of the best restaurant experiences we have experienced in many years.
From the beginning of our welcome to the constant customized service through our entire stay with Kokkeriet.
The food presentation, visual expression, and not least the many fantastic taste experiences, was just in total belangce with the lovely surroundings.
We had in all ways an unforgettable evening, and thanks everyone who was at work that night at Kokkeriet, for sharing this wonderful evening with us.

Dear Jan,

Thank you very much for your lovely review :)

We are delighted to hear, that you had a very good experience at Restaurant Kokkeriet and enjoyed your 10th year anniversary wedding :)

reviews like this, is unforgettable!

We wish you all the best and are looking forward to hopefully see you again soon,

Best Regards

Super lækkert

Lidt men godt, vi blev bragt igennem en verden af smags oplevelser.
Service mindede og humoristiske tjenere.
Fantastisk sted, kan virkelig anbefales

Kære Jannie,

Tusind tak for dit fine review :)

Vi er meget glade for, at i havde en god oplevelse hos os, og nød maden samt servicen :)

Vi glæder os til at se jer en anden gang,

Helt fantastisk!!

Super lækker, delikat, spændende og smuk middag. Alle smagsnuancer samlet i flotte delikate retter, med hertil nøje udvalgte vine og juices, som passer perfekt til maden. Derudover er servicen helt i top og stemningen er elegant men samtidig afslappet på det helt rigtige måde! Kan helt klart anbefales!

Kære Sophia,

Tusind tak for dit flotte review :)

Vi er meget glade for at høre, at oplevelsen hos os, levede op til dine forventninger :) Det er netop hvad Restaurant Kokkeriet stræber efter: At servere sublim dansk gourmet mad med det perfekt udvalg af juices og vine, samt en personlig & professionel service.

Vi ser frem til at se dig igen,

Perfektion ganske simpelt

Jeg har i årets løb spist flere gange hos Kokkeriet og hver eneste gang uden undtagelse har været en gastronomisk rejse ud i det perfekte. Jeg kan kun videregive de absolut bedste anbefalinger til den absolut bedste restaurant.

Thomas Ramsdahl Christensen

Kære Thomas,

Tusind tak for dit meget flotte review :)

Vi er utroligt glade for, oplevelserne på restaurant Kokkeriet har levet op til dine forventninger.

Reviews som dette, gør det hele værd at knokle for :)

Vi glæder os til forhåbentligt at se dig snart igen,

Lidt mad, men fint mad.

Jeg vil sige, at Kokkeriet er et fint sted (har selv været der i 2010), at tage hen, hvis man skal lave noget helt specielt. Fx et bryllup, nytår osv..

De havde nytårsaften 2012 ladet en masse kunder vente på sig. Deres håndtering af denne episode på Facebook, var meget forkert håndteret med, at slette negative kommentarer fra kunder på deres Facebook.

Jeg ville personligt, give dem 1 stjerne for dette. Men jeg kan høre på dem, at de fortryder deres handling i, sletning af negative kommentarer på deres Facebook side, og jeg tror de har fået et slag over nallerne, og det ser ud til, at de har lært af det.
Derfor vil jeg gerne ændre mine stjerner til 4, da det var et fint sted.

Kære Mads,

Først og fremmest tusind tak for dit review.

Vi er meget glade for at du, trods vores uheldige episode i 2012, har haft en god oplevelse på Restaurant Kokkeriet. Du kan tro, at vi har mærket konsekvenserne af denne episode, men nu stræber vi efter at leve op til det vi er bedst til:
At servere sublim dansk gourmet mad med en tilhørende personlig og professionel service.

Vi glæder os til at se dig en anden gang her på Restaurant Kokkeriet,

Kokkeriet Details

Visit Kokkeriet