Kondomeriet reviews

Kondomeriet reviews

4.1

Fupfirma , elendigt købmandskab.

Du får ikke den vare du bestiller, så køb ikke julegaver hos rene gyndel. køb ikke noget der overhovedet.

mangler stadig min varer

Har bestilt for ca. 300 kr, men fik aldrig en ordre bekræftelse og kan ikke få fat i firmaet!!!!
Jeg har nu ventet 3 uger og intet sket...trods de lover at levere inden for kort tid.

HOLD JER LANGT VÆK

Amatørfirma i ordets negative betydning.

Jeg bestilte varer. Men allerede i denne proces blev jeg i tvivl om jeg havde bestitl - da hjemmesiden ikke rigtig virker. Man kan heller ikke kontakte virksomheden direkte.

Der var dog et telefunnummer man kunne ringe til - det gjorde jeg. Jeg fik fat i hvem jeg regner med er ejeren - han virkede ret forvirret - men ellers flink nok. Jeg kunne forstå på ham at han havde fået min ordre...

Da jeg stadig ingen faktura eller bekræftelse på skrift havde fået vidste jeg ikke rigtig om jeg skulle tro det eller ej. Nogle dage efter bliver jeg ringet op og han siger noget om at han har sendt det - og skal så til at lægge på inden jeg kan nå at sige noget. Jeg får dog stoppet ham og spørger om jeg ikke kan få lov at annullere købet. Det kan jeg godt - så skal jeg afvise modtagelse.

Da jeg modtager vælger jeg at modtage. For ærligt talt gider jeg ikke have mere med det her firma at gøre. Og rigtigt nok når jeg åbner varen - så svarer den ikke helt til den fra hjemmesiden - men det er fint nok - skal ikke handle der mere.

Fik jeg varen? Jeg fik noget i hvertfald.
Var det den rigtige vare? Nej.
Er firmaet let at komme i kontakt med? Han tog telefonen - men jeg følte ikke rigtig der var "kontakt" alligevel.
Vil jeg handle der igen? ALDRIG.
Tog levering kort tid? Nej. Der er gået næsten en uge fra bestilling.
Har jeg fået faktura af nogen art: NEJ.

Jeg ved ikke om jeg skal give 1 eller 2 stjerner. Firmaet har jo ikke nødvendigvis handlet i ond tro - men det lader til at andre kunder oplever det samme som jeg.
Da jeg allerede fra starten vidste at det her ville gå galt på en eller anden måde - har jeg valgt 1 stjerne. Det står mig åbenlyst som et upålideligt firma - ond tro eller ej. Firmaet virker meget amatøragtigt og jeg må indrømme at jeg sjældent oplever noget der minder om det.

Langsom

Bestilte noget legetøj til kæresten, betalingen blev gennemført men jeg modtog ingen ordrebekræftelse og der blev ikke trukket penge fra kontoen. Men i dag ser jeg at beløbet er blevet trukket for 6 dage siden jeg har forsat ingen ordrebekræftelse modtaget og jeg har kontaktet deres kundeservice online, igen her få jeg ingen mail på at de har modtaget min henvendelse.

Her den 17 januar modtog jeg så en pakke den indeholdte ikke hvad jeg havde bestilt, men en noget dyre vare så det tager jeg som et plaster på såret og ændre mine stjerner fra to til tre.

Gamle kondomer

Selve handlen gik smertefrit, men efter et par måneder måtte jeg konstatere, at kondomerne havde nået holdbarhedsdatoen. Jeg har ikke kontaktet firmaet, men det er tilsyneladende ikke første gang, at de sælger gamle kondomer.

Elendigt!

Første gang vi bestilte, var over halvdelen af varerne op til flere år for gamle. Det krævede fire henvendelser, før der blevet gjort noget ved det.
I god tro prøvede vi så igen, men denne gang er det også gået galt! Efter at have Kontaktet René flere gange, hvor han hver gang lover at gøre noget ved det og der så ikke sker noget, ja så er tålmodigheden brugt op - magen til elendigt firma skal man lede længe efter!
Så til alle, der overvejer at købe noget - hold jer langt væk!!!

Fusker firma

Del af: Online Netbutikkerne v/René Gundel Bidstrup Nielsen
Fusker firma...
Jeg kan ikke tilråde nogen at handle der.
Jeg bestilte nogle varer og lige da jeg havde trykket OK i sidste del af betalingen røg jeg helt ud af hjemmesiden. Jeg prøvede at komme tilbage, at logge ind med den del af mit login jeg havde fået. Til ingen nytte. Jeg brugte den online besked service til at spørge til min bestilling. Ingen svar.
De næste 14 dage kontrollerede jeg min konto for at se om der skete noget. Det gjorde der ikke. Jeg gik ud fra at transaktionen var blevet afbrudt og dermed annulleret. Og stadig ikke noget svar.

Jeg bestilte derefter varerne igen. Betalingen gik igennem uden problemer . Varerne kom promte, sammen med den første portion jeg havde bestilt.....!!!

Desværre var det de forkerte varer. Begge leveringer.
Jeg har ringet til dem mere end 10 gange, jeg har kun fået telefonsvareren. Jeg har skrevet til dem 5 - 6 gange. Intet svar.
Jeg har ikke modtaget nogen bekræftelse eller faktura på nogen af bestillingerne. Jeg fik et Login som ikke virker.....

Kort sagt et fusker firma.

Det kan være man får hvad man bestiller. Jeg har ikke oplevet det. Så lad være. Køb et andet sted.

Is Kondomeriet your company?

kondomeriet.dk Details

Visit Kondomeriet