Konsolshoppen reviews

Konsolshoppen reviews

8.2

Nej tak

Leveringen blev forlænget uden nogen notifikation om dette og da produktet, i dette tilfælde en 3DS oplader, ankom brændte det sammen efter en times brug. Det er ikke en historie jeg gentager. Jeg har kontaktet deres kundeservice med reklamation. Opdatering følger

Super hurtig og smertefri levering.

fredag købte min søn et nyt ps3-spil og vi fandt hurtigt ud af, at vi manglede diskplads. Harddisken havde vi, men manglede slæden så den kunne sætte si ps3.en. Vi fandt konsolservice.dk og lørdag eftermiddag kl. ca. 13.00 bestilte vi varen og betalte straks. efter ca. ½ time modtog vi besked om at varen var afsendt og da jeg kom fra arbejde i dag (mandag) lå varen i postkassen. Hvor svært kan det være???? tak til konsolservice.dk for superhurtig reaktion og levering. Min søn sidder nu og spiller sit nye spil :-)

Vildt hurtig levering.

Købte 2 PS3 spil hos dem.

Fik mailen om at min pakke var sendt kl 13:00 på en mandag og fik pakken leveret klokken cirka 18:00 samme dag. Meget imponerende!

I øvrigt var det billigste pris jeg kunne finde på nettet!

God pris, godt produkt, hurtig levering

Har bestilt en gang hos PowerPlay - produktet fungerer upåklageligt, mest imponerende hurtig levering og god pris.

Super service og gode priser

Købt iPad skærm meget billigere end mange andre steder. Glemte tapen til montage i butikken, som blev eftersendt med posten uden beregning. Det er bare god service!

Har bestilt fra dem flere gange og de har god service og hurtig levering. Derudover er pakkerne forsvarligt pakket, så de ikke tager skade under forsendelsen :)

Hurtig betjening

Fik en mail 1/2 time efter bestilling med besked om at varen var afsendt, og modtog den 2 dage senere.
De havde varen som ellers er udgået og til en god pris.

Kan klart anbefales

Super super super :)

Jeg bestilte min vare "sent" eftermiddag, og de lå i postkassen næste formiddag.

Inden bestillingen, havde jeg en kort telefonsamtale med en medarbejder. Skulle bruge et "bagcover" til min iPhone, og ville sikre mig at det var det korrekte jeg bestilte.

Alt i alt en tifreds kunde, som vender tilbage en anden dag.

Hurtigt og god betjening, samt varene er super kvalitet

Jeg føler altid man er blevet godt behandlet, samt en hurtigt levering af sine vare.

100 % tilfreds

Jeg er 100 % tilfreds med min handel fik min vare til en billig pris og havde den i hånden 2 dage efter Bestilling.

Laaaangsom levering

Hvor er mine varer blevet af? Det er nu en uge siden jeg bestilte mine varer. De er stadig ikke kommet. Jeg har ikke fået noget info om forsinkelser.
Jeg har flere gange prøvet at ringe uden held.

Gad vide hvor lang tid der går??????

PowerPlay holder hvad de lover med levering. Usb pin er dog MEGET skrøbelig og skiller let ad

super

Intet at klage over har altid fået det jeg skulle have til den lovede tid og til den rigtige pris :-)

Bestilte reservedel til PS3 på hjemmesiden og fik den leveret med posten 2 dage senere. Ingen problemer, alt ok

Super ekspedition.

Jeg har for nylig fået sat beskyttelsesfilm på min iphone og det blev gjort hurtigt og super flot, så er yderst tilfreds

flot butik

har købt et par produkter via hjemmesiden, og det har fungeret rigtig godt, så kan kun anbefale det

Super Service

jeg har både fået repareret konsoller og købt reservedele her og der har aldrig været nogle problemer, så kan kun varmt anbefale det til andre :)

Super Service

Har købt et par reservedele til min iphone og der har været hurtig levering og rigtig god service hver gang, så kan kun varmt anbefale denne butik :)

konsolshoppen.dk Details

Visit Konsolshoppen