www.kosmetik-lagersalg.dk reviews

www.kosmetik-lagersalg.dk reviews

7.3

Beløbet for hele to ordrer blev trukket på kontoen - MEN varerne blev ALDRIG LEVERET

Jeg er en meget skuffet kunde.
Jeg har afgivet to ordrer (848 og 850). Pengene blev trukket på kontoen, MEN varerne blev ALDRIG LEVERET.
Desværre er det heller ikke til at komme i kontakt med firmaet pr. mail eller telefon.

Utrolig dårlig service og ren FUP!!

Bestilte en ansigtscreme/rens d. 4/01-14 og har stadig ikke modtaget den! Fik da en mail hvor der stod varen ikke var på lager, og hun derfor vil slette min bestilling, så jeg ikke skulle betale. Pengene blev trukket, og de mails jeg sender kommer tilbage, uden svar.. Mails kommer fra "postmaster​@mail.hotma​il.com" - kun alt muligt på engelsk! Et FUPFIRMA uden lige!
Kan IKKE anbefale at købe hos kosmetik-lagersalg.dk - det var min første og sidste "køb" der! Skuffet og godt sur..

Rigtig dårlig oplevelse.

Bestilte en Foundation og da de så kom var den helt indtørret og umulig at bruge, har nu forsøgt at få skrive 5 mails til firmaet kosmetik lagersalg men de kommer retur uden de har læst dem, Har ringet på deres tlf nr men de gider ikke ringe tilbage så det må da være et FUPFIRMA, vil selvfølgelig ikke betale for sådan noget der ikke er iorden, så det firma skal jeg ikke reklamere for tværimod.Jeg er meget utilfreds men nu er det sendt retur men mon jeg får mine penge tilbage.
Sådan noget svineri.

Super god service.

Har kun godt at sige om kosmetik lageret.

Anbefales til andre!

Kosmetik-lagersalg er nemt, billigt og godt.
Jeg bestilte en pudder til næsten halv pris af hvad man giver i f.eks. matas.
Min bestilling kom hurtigt (men dog ikke på 1-2 dage som der reklameres med).
En anden lille hyggelig ting er at pakken kommer med håndskreven adresse udenpå. :)
Siden kan klart anbefales.

God service og hurtig levering.

Fandt nemt hvad jeg søgte. Det var nemt og bestille og jeg fik min vare hurtigt. Dejligt..

Et godt sted at handle

Det gik altså bare lynhurtigt, og det er godt og billigt.

Perfekt 👍

Super god service & hurtig levering!
Vil helt klart anbefale hjemmesiden!

Handel uden problemer

Handel uden problemer

Fantastisk billigt og hurtig levering

Super at kunne få sin make up til halv pris :) Så rækker SU'en lidt længere. Havde den nærmest dagen efter :) Det ikke sidste gang jeg handler der !!

fungerer fint

hurtig ekspedition og gode priser

Enorm tilfredsstillelse med hurtig levering efter bestilling.

Jeg var overrasket over, hvor let det var at finde det jeg ønskede på hjemmesiden og at det efter ganske få dage blev leveret til min adresse. En varer, som jeg kan spare rigtig mange penge på, ved at bestille ved Kosmetik-lagersalg. Jeg vil klart anvende den fremadrettet, når jeg mangler min vare eller andre gode tilbud.

alt har været perfekt

Jeg kan kun anbefale kosmetik-lagersalg.dk mine to øjenskygger er perfekte. Dejligt at man kan bestille og få et produkt hos jer der er udgået hos forhandleren :-)

Fordelagtig pris og hurtig levering

God overskuelig hjemmeside, mærkevarer til fordelagtige priser og levering fra dag til dag.

Hurtig levering og fint pakket ind til jul.

Jeg vil anbefale kosmetik lagersalg, varen kom hurtigt og dejligt den var pakket ind til jul☺

Det er crem crem super

Vil du gøre din kærre glad skal du bruge kosmetik lageret, det virker

Ikke tilfredsstillende

Jeg bestilte et produkt (Loreal trio øjenskygge - Golden)
På billedet lignede det den jeg bestilte, men hvad jeg fik var slet ikke den samme ting ! Altså produktet og billedet stemte ikke overens ... Virkelig træls når man har åbnet øjenskyggen og den derfor ikke kan byttes!

Hej Camilla...

Jeg kan desværre ikke forstå din kritik. Du bestilte Loreal Trio Appeal Golden Øjenskygge, og det er præcis det produkt der er på billedet på vores hjemmside, samt det produkt du har fået, Jeg er ked af dine ord, og jeg havde gerne byttet din vare uden at tøve hvis du havde spurgt. Vores kunde service er altid tilgængelig, så det kræver ikke mere end en e-mail eller opkald.

mange hilsner
www.kosmetik-lagersalg.dk

En hurtig handel helt uden problemer!

Det er ikke sidste gang jeg handler her!

Tak Pia!

super hurtig levering!

Bestilte en varer søndag eftermiddag og fik leveret denne allerede tirsdag.

Tak Camilla!

God kunde service

Fik god hjælpe hos kunde service, og hurtig levering. Ingen problemer med noget som helt. Super tilfreds.

Tak Karen :-)

kosmetik-lagersalg.dk Details

Velkommen til Kosmetik-Lagersalg.dk, et online outlet hvor kosmetik sælges til virkelige gode priser og med gratis fragt. Hvis vores kunder ikke er tilfredse refunderer vi deres penge tilbage. Vi er en dansk online kosmetik shop som leverer kosmetik til fordelagtige og konkurrencedygtige priser. Hos os findes alt inden for kosmetik, hudpleje, hårpleje, solcreme og make-up. Kosmetik-Lagersalg forhandler kun anerkendte mærker og har et nemt brugervenligt shopping system med en levering på 1-2 hverdage. Vi har et bredt udvalg af produkter, og garanterer alle produkter er af ægte EU oprindelse. Vi shopper rundt omkring i Europa og opkøber vores varer, ofte har kosmetik-lagersalg varer som ikke altid findes på det danske marked, det skyldes et anderledes marked i det øvrige Europa sammenlignet med Danmark. Vores Produkter kan stå inden for PAO (Period After Opening) hvilket er 12M (12 mdr) og 24M (24 mdr) efter åbning. Vi er lagerførende og kan derfor leverer alle ordrer inden for 1-2 hverdage hvis du bestiller inden kl 14. Hvis vores kunder ikke er tilfreds refunderer vi omgående pengene til deres konto. Rigtig God Fornøjelse!

Visit www.kosmetik-lagersalg.dk

We live here: kathrinebjergvej 26