Kreasmykker reviews

Kreasmykker reviews

9.0

Smukt kunsthåndværk og hurtig levering

Jeg købte 3 vedhæng til kæde. Det ene var udsolgt. Jeg fik tilsendt et tilsvarende helt gratis. Levering i løbet af nogle dage. Jeg kan ikke forlange bedre behandling 😀

Lækker kvalitet

Jeg fik hurtigt varene efter jeg bestilte, og kvaliteten var super.
Farverne var rigtig flotte og jeg havde fået hvad jeg havde bestilt.
Jeg vil helt klart anbefale Kreasmykker.dk :)

Perfekt sted at handle

Kan kun anbefales, super betjening og hurtig levering :o)

Blir it møj beje da

Det er det rigti e sted at handle. Fin service, gode produkter og hurtig levering. Og så passer priserne også :)

super service

Rigtig gode priser og fin service

God og overskuelig hjemmeside, hurtig levering og fine varer

Et godt sted at handle... Jeg fandt det jeg ledte efter og fik det hurtigt leveret. Der kan du roligt handle :-)

Hurtig levering.

Hurtig levering. Flotte varer og god service.

SUPER

Et rigtig dejligt sted at handle, hvor alt fungere perfekt, man kan få sine ting fra den ene dag til den anden også samme dag,,,,,,,,,Super tusind tak. Knus Pia

Super!!

Super sted at købe sine smykkematerialer. Lynhurtig forsendelse i hverdagene, har man det som regel dagen efter det er bestilt. Skønt!! Og priserne er helt ok og materialerne er fine.. Handler her tit. :)

Dejligt med hurtig levering

Dejligt med superhurtig levering af de varer jeg bestiller hos Kreasmykker. Rigtigt fint udvalg, gode priser.

Super service! Billige priser og hurtig forsendelse!

Som skrevet ovenover er jeg fuldt ud tilfreds med Kreasmykker.
Har handlet der flere gange og det er bestemt heller ikke sidste gang!!
Super service, og dejlig overskuelig hjemmeside!

Fantastisk firma med ekstra god service.

Har handlet hos dette lille men meget kompetente firma mange gange. De har et rimeligt godt udvalg og er altid lydhør overfor ønsker. Har også besøgt dette lille firma for at se varerne. Følte mig velkommen. De sender hurtigt og til meget rimelig porto. Helt portofrit over 200 kr. Den seneste oplevelse er i dag hvor jeg er i tvivl om det netop er denne læder snor jeg skal bruge, jamen så sender hun lige 1 m som jeg kan prøve uden beregning. Det kalder jeg service som er langt ud over hvad jeg normalt har mødt. Derfor en stor varm anbefaling af dette firma som jeg forventer at bruge når jeg har behov for ting til smykkefremstilling

Hurtig handel

Siden er nem at overskue, fandt hurtigt hvad jeg skulle bruge, bestillingen var også hurtigt overstået,
varerne kom som aftalt, selv om jeg havde glemt nogle vandperler, og ringede for at få dem med, det var ikke noget problem, dejligt.

Kan varmt anbefales...

Is Kreasmykker your company?

kreasmykker.dk Details

Visit Kreasmykker