Ktsommerfuglen reviews

Ktsommerfuglen reviews

7.7

Verdens Bedste Service!

Jeg bestilt to par strømper til julegave og et ekstra par til mig selv = 280 m. porto der jeg ikke kunne få fri fragt da man skal købe for 250 kr. men købte for 240 +porto og pakken kom hurtigt med GLS som virkelig tjekkede om det var mig der skulle modtage den. og så da jeg åbner pakken ligger der et ekstra par med og 20,- kr. i Rabat = spare Portoen + ekstra par til mig selv. fantastisk! og har lige taget et par på de føles rigtig gode! Bliver Helt sikkert IKKE sidste gang jeg handler her!! kan klart anbefales! :)

strømper af god kvalitet

jeg købte 5 par uldstrømper og de er alle tiders

smertefri bestilling og levering.

Is Ktsommerfuglen your company?

Ktsommerfuglen Details

Visit Ktsommerfuglen