LÅGESHOPPEN.DK reviews

LÅGESHOPPEN.DK reviews

9.2

Perfekt kvalitet og meget fin service.

Efter (uden held) at have adspurgt adskillige køkkenfirmaer ang. en låge i specialmål fandt jeg Lågeshoppens hjemmeside. Skrev en mail og fik hurtigt svar og meget kompetent rådgivning vedr. valg af låge. Efter bestilling blev lågen hurtigt leveret og kvaliteten var i top. Medgiver mine bedste anbefalinger.

Personlig og vedkommende service - super produkter

Skulle "bare" bruge fire låger (ukurante mål) og fandt "tilfældigt" lågeshoppen.dk.
Det fortrød jeg ikke! Super kvalitet og god finish på special-producerede låger. Enkelte spørgsmål, der opstod undervejs blevet håndteret personligt og hurtigt.
Og priserne er også helt iorden!
Mine varmeste anbefalinger.

Perfekt kvalitet og service

Jeg havde en nyere køkken, med ukurante mål, og looket var ikke tidsvarende.

Jeg fandt heldigvis lågeshoppen.dk , og lagde ordren. Efter 5 dage kom de nye låger og skuffer :-)
Super finnish - kan med glæde anbefale dem. Det er bare så meget bedre and alt andet på nettet. Og god pris oveni.

Peder(Gilleleje)

Spar penge - skift kun lågerne!

I stedet for at købe nyt badeværelsesmøbel, fandt vi ud af, at man kunne købe nye låger i netop de mål, vore gamle låger havde.
Da jeg gerne ville genbruge de eksisterende hængsler, blev lågerne selvfølgelig forboret efter mine mål!
Super venlig betjening og hurtig levering!
Og så passede lågerne selvfølgelig perfekt.

Super kvalitet, lynhurtig service.

I starten af december 2011 besluttede vi os for at gøre noget ved vores gamle nedslidte køkken. Løsningen blev at opfriske samtlige skabe med nye låger samt indmad. På "Lågeshoppen.dk" fandt vi løsningen. Fra bestilling til levering gik der kun kort tid, så havde vi både de nye låger samt alt tilbehør til skabene. Super kvalitet på låger, hængsler og skuffer. Super rådgivning med hensyn til at finde de rigtige mål for montage af skuffesystemer. Så da julen stod for døren, havde vi fået os et dejligt "nyt" køkken.

Mogens Pedersen

Montering af låger

Da jeg skulle bestille lågerne var hjælpen med at med at få bestilt i den rigtige størrelse, meget venlig, tålmodig, omhyggelig og god. Lågerne er i en fin kvalitet. Den skriftlige vejledning til montering kunne være bedre. Men efter opringning til Lars (lørdag formiddag) fik vi igen en meget venlig og imødekommende hjælp, hvor han bl.a. henviste os til en video. Den kunne man godt oplyse om i den skriftlige vejledning. Efter at have set den fik vi åbnet , monteret hængslerne og sat lågerne op! Nu skulle vi så finindstille lågerne på hængslerne - hvilket resulterede i at vi fik skruet så meget på den yderste stilleskrue på 2 af hængslerne, at de blev skruet ud af gevindet!! Disse har vi ikke kunnet få skruet ind igen!! Forslag til forbedring af dette er at der er en form for "lås" så dette ikke kan ske.
Vores projekt med at udskifte vores gamle låger - som skulle være noget af det nemmeste - er at endt med at vi har opgivet og afventer professionel hjælp!!!!

Super service, gode varer til gode priser

Jeg havde ikke forventet at jeg ville få sådan en god service - især taget i betragtning af at der er tale om nethandel. Jeg havde handlet køkkenlåger, men fragtmanden havde ødelagt 2 af lågerne. Jeg kontaktede Lågeshoppen.dk, tog billeder af lågenerne og vupti, efter et par dage havde jeg et par nye.

Lågerne levede op til mine forventninger. De er bare rigtig flotte.

Jeg vil varmt anbefale andre at købe hos Lågeshoppen.dk

TOP KVALITET I FORBEHOLD TIL PRIS

Nem og bestille de låger man ønsker , model, farve, træsort, størelse. Lågerne er en god kvalitet jeg er selv uddannet møbelsnedker så jeg kan godt se hvad der er god kvalitet. Var færdig til den lovede tid, afhendtet dem selvhvilket gav lidt rabat

Super god service og levering til tiden

Vi har købt nye låger til vores køkken. Det var nemt at bestille og faktisk også nemt at montere - også selvom vi ikke er gør det selv folk.

Resultatet blev rigtigt fint. Næsten som et nyt køkken.

Nye låger og nye skabe i bryggers

Med lidt specielle mål på de gamle skabe var det nemt at finde nye låger og farver der passede til. Det var nemt og lige til at se, hvad der var muligt og herefter nemt at bestille samt hurtig levering.

helt på toppen og billigt

jeg fik låger til mit køkken og det fungere fint..jeg havde tidligere
indhentet tilbud fra et firma som også ombyttede låger -- men det kostede 4 gange så meget. Levering, kvalitet alt var iorden

Nemt og hurtigt

Nem bestilling via laageshoppen.dk oh levering til tiden.

Mangler dog bedre tilbagemelding vedr. gratis konsulent besøg, som blev tilbudt efteråret 2011

tilfreds

Der var tale om hurtig levering, passede i mål, men desværre passede hængslerne ikke til de hullder var var i forvejen!

God service og perfekt løsning.

Jeg havde en speciel opgave med en låge under en skråvæg. Lågeshoppen var tålmodige og superflinke til at guide og hjælpe med at få lavet en rigtig løsning. Nu sidder lågen der og det blev lige nøjagtigt som jeg havde drømt om. Tak til lågeshoppens medarbejdere for at være med til at skabe et unikt hjem.

hurtig effektiv overholder aftaler

helt ok firma holder hvad de lover ok pris hurtig levering anbefales meget gerne

Køb roligt køkkenlåger i lågeshoppen

Alt hvad jeg har købt passer mangler kun at sætte nogle skuffefronter på, mon ikke de paser også, lågerne er lavet i en fin finish og er robuste og nemme at sætte op med medfølgende beslag.

perfekt team

Alt har fungeret:
venlige og kapable personer
aftaler holdt
kvaliteten var ok

Jeg havde en del spørgsmål i forbindelse med opmåling, og firmaet må siges at være meget hjælpsomme.

kvalitet-troværdighed

det er jo sjovt at vi lige får et spørgeskema fra jer eftersom vi lige siden daglig her i huset nyder vort ( nye badeværelse )

der er andre i familien som har set vore nye låger jeg tror bestemt der er bestillinger på vej

super betjening

vi kan kun anbefale lågeshoppen kanon hjælp til at finde de rigtige låger og mål er meget glad vores køkken ser ud som et nyt ordren kom som lovet til tiden

LÅGESHOPPEN.DK Details

LÅGESHOPPEN.DK tilbyder låger i specialmål

Visit LÅGESHOPPEN.DK

We live here: Langvadbjergvej 15, Snejbjerg