Lagervvs reviews

Lagervvs reviews

4.7

HOLD JER VÆK, LANGT VÆK

Hej ,

D. 9/2-13 bestilte jeg 2 blink ved ved lagervvs, d. 11/2-13 får jeg en faktura på mail og så venter jeg ellers spændt på min pakke, efter 2 dages venten mailer jeg til lagervvs om at få et track and trace nummer, men heller ikke på mail lader de hører fra sig, jeg forsøger så at ringe til deres hotline, men det nummer eksistere ikke? så googler jeg firmaet og finder hurtig udaf hvad det er for et firma. d. 15/2-13 indlevere jeg beviser til banken for at jeg har gjort hvad jeg kunne for at få min pakke, og de vil lade sagen gå videre til PBS, derefter kontakter jeg igen lagervvs om at sagen vil overgå til PBS, om mandagen d 18/2-13 får jeg så en mail fra lager vvs at pakken er kaldt tilbage og at pengene er overført til min konto igen, MEN hvorfor gør man det ? ville jo bare ha de blink? og hvordan kalder man en pakke tilbage der burde være sendt? til alle hold jer væk fra Lagervvs og belys.dk det er samme mand der står bag. for de penge jeg sendte til lagervvs og fik retur igen kom pludselig fra belys.dk??

Plat og svindel Firma høre intet om mine 1500w lamper som jeg købte 9 jan

Bestilte 1500w halogen lamper og har intet hørt eller fået og så tjekker man Trustpilot og kan se at det skulle man nok have gjordt inden bestilling

Hold dig væk! - Virksomheden er utroværdig

Manden bag denne virksomhed er den samme som "belys.dk". Han opretter falske anmeldelser i ny og næ for at få en bedre score. Herinde er mange blevet fjernet. Han hæver pengene med det samme, hvilket er ulovligt, da han ikke sender varen. Når du skal handle her skal du også holde øjene med de negative anmeldelser af "belys.dk"

Hold dig væk!

Billigst og god service

Klart de bedste på nettet, billigt og ikke mindst super service, dem kommer man ikke uden om når man skal shine wc'er lidt op :)

Is Lagervvs your company?

lagervvs.dk Details

Visit Lagervvs