Lammeskind reviews

Lammeskind reviews

7.5

Udmærket sted at handle

Lammeskind i højt kvalitet, hurtig levering og fornuftige priser, dog fragten er højt og derfor giver jeg 4 stjerne.

Lang levering, men ellers okay

Jeg købte et rensdyrskind hos lammeskind.com, d 1 februar.
Der gik nogle dage hvor jeg intet hørte fra dem, og jeg valgte derfor at sende en mail omkring hvor mit skind blev af. Jeg fik svar om at grundet messe, så ville skindet først blive sendt en uge efter bestilling.
Synes det er lidt skidt at jeg selv skulle skrive og hører, og at de ikke selv rettede henvendelse og gjorde opmærksom på det.
Og så kunne det være rart med en mail om at ens vare er sendt :)

Dog vil jeg påpege at jeg spurgte om de ikke ville være flinke at sende mig et brunt skind, og undgå grå farver, og jeg har da fået mig et brunt skind! Så det skal de have ros for. De har nu være søde nok, hele vejen igennem.

Super hurtig levering

Jeg bestilte to islandske lammeskind søndag og de blev leveret tirsdag.

Skindene er fantastisk flotte. God handel.

Tove

super hurtig levering smukt lammeskind

bestilte det smukke lammeskind torsdag og modtog fredag

super services

kan klart anbefales

Dejligt produkt og hurtig levering!

Købte et lammeskind til vores hvilestol.. Det er rigtig lækkert og vi er blevet så glade for det:)

Anne og Bjarne

Is Lammeskind your company?

lammeskind.com Details

Visit Lammeskind