LampeGuru.dk reviews

LampeGuru.dk reviews

9.7

Hurtig levering!

En dejlig nem og hurtig måde at få ny lamper til huset på. Et stort plus med en personlig hilsen med leveringen af lamperne.

Klasse intet mindre!!

Fik anbefalet hjemmesiden, og må sige der er super service, betjening og kundepleje helt i top., vil med glæde anbefale alle denne hjemmeside uden forbehold..:)
Tip top og thumbs up...

Super god service

Det er nemt at bestille ved lampeguru, dog syntes jeg at der gik lidt for lang tid inden jeg modtog en ordrebekræftelse, så jeg endte med at ringe til lampeguru for at høre om de skete noget.. Søde mennesker at snakke med og det hele kom som han sagde..

Hej Mia

Tak for din anmeldelse :-)

Din ordrebekræftelse sender automatisk ud straks du har lavet bestillingen, men det vi snakkede om var, at de 2 af lamperne du have købt, havde en leveringstid på 3-7 hverdage og da vi gik ud fra at de skulle bruges sammen med strømskinnerne, synes vi ikke at det gav mening at sende det i 2 omgange med 2 x evt besvær med afhentning på posthus mv. :-)

Jeg håber det hele er faldet i smag.

MVH

kan klart anbefales

bredt udvalg for enhver smag og hurtig levering. God kundeservice.

rigtig god service

Jeg har kun haft positive erfaringer, selv ved modtagelsen af en defekt vare (fra fabrikantens side) var kundeservicen og problemhåndteringen ikke til at sætte en finger på - klart en hjemmeside at anbefale!!

Personlig betjening i en digital verden.

Jeg havde udset mig en lampe på lampeguru.dk, der passede perfekt til stuen, men hvilke pærer, der skulle bruges, fremgik ikke klart af producentens produktinformation. Jeg smed derfor en besked på online-chatten, og 1-2-3 sekunder efter kom et klart og tydeligt svar. Selvom det var søndag! Jeg fik derfor sendt en ordre af sted med det samme, og pakken var klar til afhentning tirsdag. Alt i alt en særdeles god behandling! Pakken indeholdt ovenikøbet en håndskreven personlig hilsen, uventet her i digitaliseringen af enhver kunde-personale-konktakt.

Nemt/hurtigt

Nemt at bestille , hurtig levering , og totalt nemt at samle også for en blondine som mig :-)

Rigtig fin personlig service

Og drøn hurtig levering. :)

Jeg fik lige præcis hvad jeg skulle har. tak.

Flot lampe jeg fik og rigtigt god service. tusind tak.

Hej Phelesia

Mange tak for din anmeldelse, jeg kunne bare rigtigt godt tænke mig at vide hvad vi kunne have gjort, for at få 5 stjerner fra dig?
Vi VIL nemlig være de bedste, så vi vil ikke nøjes med 4 stjerner - håber du vil hjælpe os! :-)

Lynhurtig ekspedition

Alt går som smurt, og ingen brok ved retur. Hjælpsomme i telefonen.

Jeg blev så glad :D :D :D

Fik mine elektiske bloklys, lynhurtigt og de er bare super super flotte. De ligner helt almindelige sterinlys. OG nu skal jeg ikke være bange for at falde i søvn om aften med sterinlys tændt, for disse kan slukke af sig selv.

God betjening, hurtig levering - super fine lamper
Er meget tilfreds

Hej Annette

Top dollar

Tak for det fine lille brev, Kenneth. Dejligt at få en hilsen med i pakken. Ses! Kh Lillian

Hurtig levering og alt var som det skulle være

Fandt en rigtig pæn lampe og et par andre ting på lampeguru og i løbet af 2 dage havde jeg mine vare, alt var som jeg havde bestilt det. Vil klart anbefale lampeguru til andre.

Hej Ursula

Tak Ursula, det var rigtigt sødt af dig ;-)
Så kæmper jeg videre i samme spor!

Fuld tifredshed

Da jeg ikke havde set lampen, inden jeg købte den, var jeg spændt på resultatet. Mine forventninger blev fuldt indfriet, både med varen og leveringen. Kan kun anbefale firmaet

Får du en LYS-IDÉ - så brug LampeGuru

Hurtig levering, god og personlig betjening, alt klappede.

Blækket næsten ikke tørt!

Fik et ønske fra vores datter om en galleri lampe og undersøgte nettet en fredag, hvor vi fandt den rigtige hos LampeGuru. - Om mandagen kom posten med pakken - kan kun gå hurtigere, hvis man selv hentede lampen, - Så vi er tilfredse:-)

Top service

Meget behjaelpelig med at faa de helt rigtige lamper, samt med at faa det hele leveret i en fart. Klar favoritbutik.

super tilfreds

Alt som aftalt og i sin skønneste ordren.

Tak mvh Trine Lise

flot lampekøb

fin levering, det eneste der var irreterne var at der manglede en lille skruenøgle i den færdig pakkede æske.

www.LampeGuru.dk

BILLIGSTE FRAGT!

Fragt kun 39,- Gratis ved køb over 998,-

30 DAGES RETURRET!

Hvis du ikke er tilfreds med varen, kan du bare sende den retur inden 30 dage efter køb.

SKRIV TIL OS!

Skriv bare, vi svarer lynhurtigt. Er vi online, kan du chatte med os direkte på webshoppen.

STØRSTE LEVERANDØRER!

Herstal, Philips, Massive, Nordlux, Brilliant, Propaganda, NUD Collection, Lisbeth Dahl, Halo Tech, Colors By Copenhagen m.fl.

Om Lampeguru.dk

Lampeguru.dk har masser af super fede lamper, ledninger og pærer.

Først med de fedeste nyheder og altid gode priser!

Visit LampeGuru.dk

Kontakt Lampeguru.dk