Lampemesteren.dk reviews

Lampemesteren.dk reviews

9.5

Hurtigt og professionelt

Jeg havde købt 2 P-hatte - men kunne godt bruge 3 - den var der dagen efter - leveret i pakkeboks - lettere kan det ikke være!

God og hurtig service

Har købt og returneret varer hos dem og det er gået hurtigt begge dele.

SUPER HURTIG og EFFEKTIV EKSPEDITION

Venlig, hjælpsom, og super hurtig ekspedition og levering

Fantastisk service

Kan ikke sætte en finger på handlen, alt gik som det skulle. En rigtig god service samt hurtig levering.

Bestilte forkerte pærer ved en fejl, fik nye i en fart uden problemer.
God oplevelse der......

perfekt

Venlig svar på alt, hurtig forsendelse. Har anbefalet til venner og familie

SÅDAN

Først søgte vi pr. telefon hos Lampemesteren information om produktet. Vi fik en sagkyndig og venlig info.
Herefter bestilte vi varen - tyverisikring af PH-lamper - i netbutikken. Alt forløb perfekt, Varen ankom på den oplyste dato og med fin info om postkoder mv. undervejs.
Sådan.

Rigtig god og hurtig levering

Det fungerede bare rigtig godt, vi havde varen to dage efter vi bestilte den. Det er ikke sidste gang vi har bestilt ved lampemesteren, vi er meget tilfredse.

top service

meget lang leveringstid, som skyldes it problemer derefter ridser i produktet, men meget hjælpsom og positiv kundeservice. Tak meget tilfreds tilsidst
Søren

Ingen glæde af prisgaranti

Jeg fandt en vare, hvor man reklamerede med prisgaranti. Jeg havde desuden fundet varen 200 kroner billigere et andet sted, så jeg skrev, om de ville matche prisen. Det er to uger siden, og jeg har stadig intet hørt. Nu har jeg bestilt varen hos det andet firma.

Jeg har ingen grund til at tro, at Lampemesteren ikke udfører de ordrer, de får, til UG, men de er ikke nødvendigvis billigst, selv om der reklameres med prisgaranti.

fin levering

Jeg er glad for at jeg får besked via mail og sms når varen er kommet til postbutikken.

Ved levering fra nogle andre firmaer ligger der bare en lille seddel om at jeg kan hente varen i postbutikken.På den måde går der længere tid inden jeg får hentet varen.

LYSENDE

Hej.
Jeg vil bare sige,at et af de bedste steder, jeg har handlet, er hos LAMPEMESTEREN:DK.
Det, skal de have.
Kundebehandling er yderst tilfredsstillende- man skulle tro, at der skal spilles fodbold med pakker derfra-altså, deres indpakning overskrider alle forvendtninger.-PERFEKT.
Jeg har nu handlet der to gange, og vil anbefale dem på det kraftigste.
Kun POSITIV oplevelse herfra.
Sidste gang, jeg handlede der, nåede jeg knapt, at slippe "musen" før det ringede på døren.
Andersen i Vejle

Rigtig god service !!

Service som man husker fra "den gamle købmandsbutik ved gadekæret" - lutter hjælpsomhed og 'smil'

Perfekt service

Hurtig orientering om levering. Meget trygt

fremragende service

Havde to pendel lamper jeg desværre fortrød, returnerede dem og fik pengene tilbage uden problemer eller noget.

Køber mine lamper derinde når jeg er blevet klogere på hvad jeg vil ha :)

Ingen problemer

Alt spillede som det skulle. Dog var den anbefalede lavenergipære for kraftig, men det er nok en smagssag.

Et godt sted at handle

Meget fin service😊

Perfekt og meget professionel betjening - god oplevelse.

Lampemesteren. dk kan absolut anbefales. God betjening og meget orienterende om hvor langt de er med behandlingen af det bestilte. Absolut ikke sidste gang jeg benytter dem.
Jeg havde bestilt en PH lampe og var meget skeptisk m.h.t. om lampen var hel ved udpakningen. Den fejlede
intet - og glad er jeg - og min kone, som fik den som gave.

Fantastisk service

Flink ekspedient, hurtig levering, gode priser og flot gaveindpakning. Kan klart anbefales

perfekt

bestilte 2 skærme der kom efter 4 dage. Super betjening.

Lampemesteren.dk Support

For alle lamper er der gratis fragt og pærer til 1 års forbrug

Hos Lampemesteren.dk har vi samlet de mest eksklusive lamper fra designere og producenter i topklassen. Vi sætter design og kvalitet i højsædet og vores spændende sortiment er nøje udvalgt. Det betyder at du at hos os kan finde lamper som kan opfylde dit behov, hvad enten du er til det klassiske, moderne eller eksperimenterende. Du vil finde lamper som er tidløse, som kan provokere, inspirere eller berøre - lamper som måske vil kunne følge dig resten af dit liv.

Visit Lampemesteren.dk

We live here: Birkmosevej 22