Media 1 ApS reviews

Media 1 ApS reviews

Very low
2.4

LAD VÆR AT KØB HOS DEM DE ER RØVERE

Min kæreste købte et par "beats by dre detox pro" fra lapni.dk for lidt over 900 kr, og på siden står der at det er de originale som normalt koster over 3000,- så sandt som tænkt DE ER FAKE!!!!!!' Det er en dårlig china kopi, vi sidder inde med at par ægte og kan garantere dem lapni.dk sælger er fake!!! Jeg skrev det på mail til dem og de bad os returnere varen, for at få penge retur, det er 14 dage siden og pengene er stadig ikke kommet retur og de vender ik tilbage på mail!!!'😡😠😤 hold jer langt væk fra denne side!!!!

Hej Honey,
vi har forklaret dig at Lapni.dk er Net platform. Vi er altid bag vores kunder og tager alle deres problemer meget seriøs.
Venlig kontakt din bank, fordi dine penge er overført. Hvis du ikke har modtaget dem, venlig kontakt os med konto oplysninger, da vi har kopi af betalingen.

Skeptisk

Var dog en anelse skeptisk, da jeg bestilte varerne, på grund af dårlig omtale, men er yderst tilfreds, de sagde at de ville sende varerne mellem den 7/4 - 14/4.
Men fik dem i dag d. 4/4, så de har sendt varerne før tid.

Fup og Snyd!!

Fup og snyd, jeg har lige mistet 1900,-
Der er ingen adresse på virsomheden, heller ikke noget gyldigt nr.
Dealen er via. en anden side som hedder onetouchtrade hvilket også er et fupfirma!

Jeg betalte 1900,- for 2 par beats hvoraf jeg havde tænkt mig at sælge det ene par videre.

Jeg vil bare advare alle jer andre herinde mod at begå den samme fejl som mig!

Hej Mathias,
du er alt for hurtig med din bedømelse. Du har bestilt dine vare d.30.03.2014 kl.14:12:24
Har du skrevet til os?
Alle Deals har leverings periode, som er oplyst ved bestilingen og inden godkendelse af dealen - venlig tjek det under menuen Mine Deals. Vi kan garantere dig at din pakke er klar til afhentning.

ER DETTE ET FUP FIRMA ?

Jeg har lavet 2 handler med lapni.

Ved den første, fik jeg varen og den var defekt, jeg kopntaktet kunde service og fik sendt en ny efter en meget besværlig kontakt. :(

Anden gang er for nyligt hvor de direkte har sydt mig for mine penge, jeg har skrevet til deres mail info@lapni.dk og de har svaret at pakken var bortkommet på deres lager, men nu var den fundet og ville blive sendt imorgen hvilket nu var en uge siden.
pakken har jeg ikke set endnu, og når man anullere sin ordre i henhold til deres betingelser vedr. at de ikke har overholdt den indgået aftale, bliver alt kontakt ikke besvaret fordi de skal af med penge , som i forvejen ikke var deres.

jeg vælger og give dem en uge mere så politi anmelder jeg dem for bedrageri, da de endnu ikke har kunne bevise at noget er sendt til mig med et pakke nr.

jeg vil opfordre alle til at følge denne guide til at få sine penge tilbage hvis lapni ikke svare jer og samtiddige politi anmelde dem for bedrageri.
bare husk at man skal handle hurtigst muligt hvis i skal have en chance for at se pengene igen.

god vind til alle.

kenneth petersen.

Hej Kenneth,
som vi har forstået er pakken sendt til dig og du skulle have modtaget den. Venlig kontakt os, hvis du ikke har fået pakken.

Outrageous service!!!

I ordered a steam mop on the internet which had serious malfunctions. I have wrote them an e-mail and ask to replace the product or refund the money. 7 weeks after I have send back the mop with all accessories in the original packaging I got back only the engine without mouth, rags and all the other accessories. How am I supposed to use it? I will make an official complain against them to the Forbrugerklagenævnet.

Hi Nicol,
in our system we can se that your husband have picked a brand new Mop. We are always on our client side.

Elendig leveringstilstand

Jeg købte Chop Magic og da varen endelig kom - efter 14 dage - var varen gået i stykker!
Vil ALDRIG nogensinden handle derinde igen, og vil klart heller IKKE anbefale dem til nogen som helst!

Snydt og skuffet!!!

Jeg har købt en H2O X5 mop fra Lapni.dk. Den skulle leveres ml 21/2-14 og 29/2-14, trods 28 dage i februar måned. Varen kom aldrig og jeg har skrevet til dem dagligt de har dog svaret at den var på vej. Idag kom den så. Varen er kopi, vi har samlignet med vores venners. Jeg er virkelig gal og skuffet. Nu har jeg sendt 2 emails, om at varen ligner kopivarer og at jeg vil returnere den og have min penge tilbage. Nu må vi se om de svare, vil bare returnere skidtet og have mine penge igen!!!

Hej Saba,
vi har besvaret alle dine emails, som overført pengene til den oplyste konto.

Advarsel!

I må for guds skyld ALDRIG handle med lapni.dk.

Købte d. 28/1 4 LED pærer på deres hjemmeside.
De trak pengene på min konto samme dag.

Varerne skulle leveres mellem d. 21/2 og 28/2.
Da dette bare aldrig skete kontaktede jeg deres support, som beklagede den manglende levering med leverandørsvigt.

Tålmodig ventede jeg endnu en uges tid, og da varerne stadig ikke var leveret d. 6/3 bad jeg lapni.dk om at annullere min ordre og refundere pengene.
De bekræftede samme dag at jeg ville få mine penge tilbage og bad om mit kontonummer.

Da pengene ikke var refunderet til mig samme dag eller dagen efter, skrev jeg til deres support søndag d. 9/3 og gav bad dem sørge for at pengene var til rådighed på min konto senest i dag tirsdag d. 11/3.
Deres support lover at svare indenfor 24 timer, men jeg har intet hørt fra dem og pengene er ikke refunderet.

Jeg så lige skrevet en mail til dem hvor jeg giver dem en frist til fredag d. 14/3, hvorefter jeg politianmelder lapni.dk for bedrageri, hvis ikke pengene er til rådighed på min konto.
Samtidig har jeg kontaktet den ene af de to østeuropæiske ejere og har forklaret ham sagens alvor.

Jeg regner naturligvis ikke med at se mine penge igen...fred være med det.
Men med denne anmeldelse håber jeg at få stoppet lapni.dk's useriøse forretning.

Ingen af virksomhedes telefonnumre er aktive, ligesom leverandørens telefonnummer heller ikke er det.

Lapni.dk ejes og drives af Media 1 ApS, som igen ejes af to østeuropæere [navn fjernet] og [navn fjernet].
[navn fjernet] kan man fange på mobilnummer [sensitiv information fjernet].
Dette nummer tilhører SB Consult i Espergærde som ejes og drives af [navn fjernet].
Hvordan dette hænger sammen ved jeg ikke, men det virker råddent.

Hej Michael,
Som du kan selv se, du kan finde hvem ejer og driver Lapni.dk.
Da vi har flere kunder med navnet Michael, kan vi ikke finde hvem af dem er du. Vi regner med du har fået pengene overført til eventuelt oplyst konto, da vi ikke har email med det navn.

Delvis elendig

Pkt1.: de hæver penge d 19/2 - afsender varen 10/3 (3 dage senere end de havde oplyst jeg senest ville have varen) ingen stjerne for det.
Pkt2.: De svarer IKKE på mails angående hvorfor de hæver beløbene så tidligt- Mail fra 3/3 stadig ikke svaret på. ingen stjerne for dette
Pkt3.: Da varen så endelig kom, var den som de have beskrevet, derfor får de 2 stjerne i stedet for 1.
Pkt4.: Jeg kunne ikke finde på at handle hos dem igen, eller anbefale dem til folk jeg kan lide.

Intet svar.

Jeg har købt en deal, og skrevet til dem ang denne deal.
Men jeg har intet svar fået. Jeg har både skrevet en mail og til deres facebook, dog uden held. Kommer nok ikke til at se varen. Kan ikke anbefales.

Hustleri - Ingen regning/Ingen respons på henvendelser!

Jeg har bestilt varer jeg ikke har fået regning på. Som jeg har krav på i følge dansk lov. Jeg har skrevet til dem 2-3 gang uden respons. Jeg kan ikke ringe til dem da jeg ingen kontakt nr. har.Har bedt dem om at annullere min bestilling hvis de ikke an give mig regning på min køb. Har intet hørt. Afventer levering af min vare næste uge. Hvis der ikke følger regning med. bliver de meldt til politiet herfra.

Dårlige kopier

Tingene virker ikke ordentligt. De ting jeg har fået er made in China og emballagen har været i stykker. Et sted jeg helt sikkert IKKE handler igen. Skulle bytte noget - det er nærmest umuligt

Hurtig behandling af reklamation

Vi fik den bestilte vare inden for aftalt tidspunkt.
Desværre gik en af delene i stykker ved brug.
Vi kontaktede Lapni som bad om et billede af delen. Derefter sendte de os en ny del i løbet af 2 dage.
Hele sagen forløb hurtigt og uden problemer, derfor giver vi 5 stjerner.

Meget dårlig oplevelse

Har købt et produkt og returnere den -vil gerne lige snakke med firmaet ang. hvordan og hvad med penge retur -prøver så at ringe til nr. som er anført på siden ,men nej nr. er ikke brug ! så skriver jeg en mail ,hvor de så fint skriver at de inden 24 timer vil skrive tilbage -men nej har intet hørt -det er simpelthen en fup firma den burde stoppe her og nu og så har de en facebook side- dårlig vil jeg bare sige,vil aldrig handle hos dem mere og slet ikke anbefale den til nogle

Hej Kirsten,
for at returnere vare tilbage til os, skal man skrive email, som oplyst i vores generelle betingelser.
Vi har IKKE modtaget email fra dig til vores email adresse info@lapni.dk
Ja, vi besvarer alle emails inden 24 timer, men ikke lørdag, søndag og hellidage.

Vi venter på din email med ordre nummer.

Lapni kundeservice

Meget hurtig levering og professionel behandling af reklamation

Jeg købte en vare, som kom 2 dage efter købet. Desværre virkede varen ikke. Efter én mail fik jeg besked om, at købsprisen + porto ville blive indsat på min konto, og jeg blot kunne smide varen ud. Jeg er derfor ikke blevet afskrækket fra at handle der igen!

Fik produktet til tiden, og det lever op til forventningerne

Ingen problemer med min (indtil videre) første handel med Lapni.

Håber på det bedste... Og blev skuffet.. Men i sidste ende glad og tilfreds..!!

Jeg sidder og læser alle de dårlige anmeldelser herinde og nu bliver jeg da helt nervøs..!! Jeg har bestilt 2 stk Nicer Dicer Plus for 450 og et røgfrit askebæger, d. 4-2 og jeg tjekkede ikke trustpilot først, men det skulle jeg måske have gjort..
Men jeg vælger at lade tvivlen komme Lapni tilgode og håber på det bedste..
De har endnu ikke givet mig nogen grund til at tro at deres side ikke er i orden.
Jeg vender tilbage når jeg har modtaget mine varer...

Maja

Jeg har idag d. 5. marts stadig ikke modtaget mine 2 stk Nicer Dicer, selvom jeg fik at vide i en mail fra Lapni at jeg ville modtage dem mellem d. 21-28 februar.
Jeg har nu skrevet en ny mail til dem for at høre hvorfor jeg ikke har modtaget dem endnu.
Synes det er for dårligt at de ikke holder hvad de lover, og ikke engang sender en mail for at fortælle at min vare er forsinket, så nu trækker jeg 2 stjerner fra min tidligere anmeldelse. Håber at de tager sig lidt sammen, for det her er bestemt ikke god kundeservice..

Nå, så kom mine Nicer Dicere endelig, ca. 40 dage efter jeg bestilte dem. Efter jeg skrev en mail til Lapni, skrev de hurtigt tilbage at min vare desværre var lidt forsinket, men at jeg ville modtage den snart. Og det passede, jeg fik dem igår d. 12-03. Produktet er fint, og virker som det skal, selvom man godt kan se at det er en discountudgave af en original Nicer Dicer. Men det må man jo forvente når man kun betaler 450 for 2 stk.
Så alt ialt er jeg sådan set godt tilfreds og selvom varen var forsinket en del, var Lapni.dk faktisk rigtig hurtige til at svare på mine mails og give mig den information jeg havde brug for. Så de får de 2 ekstra stjerner tilbage, som jeg fjernede sidst.

Ubehøvlet behandling - dårlig handel!

Jeg havde i starten af december bestil 5 stk Black Mask for 150kr. - et super tilbud. De ville bare først blive leveret mellem d. 4/1 og d. 10/1 2014. Jeg glædede mig til de kom, for jeg havde hørt så meget godt om disse masker. D. 10. undrede jeg mig over, at jeg endnu ikke havde fået besked om at hente min pakke et eller andet sted. Så d. 11. skriver jeg og spørger,hvorledes jeg skal håndtere min situation. Jeg gik da udfra, at min vare/pakke ville blive leveret inden for tidsrummet...
Inde på hjemmesiden reklamerer de med, at de vil svare tilbage inden for 24 timer på hverdage. Da jeg torsdag d. 16/1 endnu ikke havde hørt fra dem, skrev jeg endnu en besked til dem. Endelig fik jeg da et svar. Her fik jeg at vide, at min pakke ikke var til at se i afsendelserne fra ugen før, men hvis jeg var heldig ville jeg få den den opfølgende dag. Herudover fik jeg at vide, at jeg ikke havde sendt en mail til dem før. Jeg begav mig til at vente og håbede da virkelig, at jeg ville få min pakke fredag (1 uge efter sidste i det givende interval). Ingenting kom med posten. Først i dag d. 20/1 altså 10 dage efter sidste interval, der gik fra d. 4/1-10/1 fik jeg min pakke. Pengene blev trukket fra min konto midt i december, hvor jeg bestilte dealen, og det havde jeg selvfølgelig accepteret, men magen til behandling havde jeg ikke regnet med.
Jeg vil bestemt ikke anbefale denne hjemmeside til andre, da jeg ikke synes, at jeg har fået en ordentlig behandling. Den mail, som jeg modtog, var fyldt med tastefejl, som var mailen skrevet i hast og de ikke var gået ordentligt ind i min sag, men bare håbede på at kunne feje mig lidt væk.

Hej Amanda,
Det er rigtigt at din pakke var forsinket, men som lovet er den afsendt d.16.01.2014 og pakken kunne afhentes d.20.01.2014.
Din email var modtaget d.16.01 kl. 14.27 og vi har besvaret kl. 15.13. Som forklaret i mailen, kunde vi ikke finde pakken i forrige uge levering, men har lovet at den sendes med det samme.

Return my money !!!!

Order nummer 28300.

Hej Mary,
28300 er leveret d.8.11.2013
Hvis du har problem med produktet, venlig kontakt info@lapni.dk

Ingen af produkterne virker

Jeg har købt 2 "Slap Chop", som begge var i stykker da jeg og min veninde åbnede dem, de virkede i hvert fald ikke til formålet. Derudover fik jeg en "Toby dampstryger" i julegave, som lugter umådelig meget under brug og mit tøj måtte stryges alligevel. Til sidst havde jeg købt en "e-GO L e-cigaret" til min mor, som informerede mig om at batteriet gik hurtigt ud og at mundstykkerne lækkede, så hun fik væsken i munden. Ad... Det virker som nogle billige Tv-Shop produkter og jeg vil aldrig købe varer på denne side igen.

Hej Camilla,
har du skrevet til info@lapni.dk? Er du sikker på du har købt e-Go L fra Lapni?

lapni.dk Details

Visit Media 1 ApS