Media 1 ApS reviewed by

Hold dig væk herfra!! LAPNI.DK holder simpelthen ik hvad de lover - men de beholder dine penge!

Noget så ekstrem dårlig en deal-side har jeg aldrig mødt før!

1) Jeg bliver fristet af en god deal på 2 ure og en MP3 afspiller
2) Jeg fik desværre ik tjekket "trustpilot" først...
3) Jeg bestilte 2 varer
4) Jeg hørte intet - efter 4½ uge tager jeg fat i kundeservice
5) INTET svar - prøver igen - denne gang svar
6) Svaret var: Ingen varer overhovedet kan leveres, men find noget andet
7) Ingen tilbagebetaling - selvom det var DEM der ikke kunne levere!

ØV side - De får ingen stjerner af mig! Dog ser det ud til at jeg er tvunget til at give dem en enkelt stjerne... Og jeg skal bare forsøge én bestilling mere blot for at få lidt ud af de penge, som de ikke ønsker at tilbagebetale!
Sweetdeal og Dagens Bedst - dem ved du, hvor du har!

Jeannie

***************************************************************************************
OPDATERING: LAPNI kundeservice, tusind tak for svar. :-)

Det er muligt jeg har været lidt grov, så jeg giver 2 stjerner, da jeg har endnu ikke fået mine penge udbetalt, dem venter jeg stadig på. Og I har ret... Der er ikke skrevet direkte, at I ikke vil udbetale dem, så det er jo et godt tegn. :-)

Det er dog ikke en rar følelse at få at vide ovenstående er løgn. Det er min opfattelse / oplevelse, da jeg et par gange - eller 3 har bedt om at få udbetalt pengene - og hver gang er der refereret til, at jeg har fået dem på min LAPNI konto?!
- Kunne et initiativ være at spørge kunden om det skal være på LAPNI eller bank konto netop for at undgå misforståelser?

Nå, men lad dette ligge - håber vi kan blive enige om, at jeg ønsker dem udbetalt på min bank konto. Og ja tak jeg må indrømme, at jeg blev meget POSITIV overrasket over 15% i kompensation til at bruge hos jer - men vel ik til udbetaling på anden vis?

Det kostede jo også ekstra at gennemføre ordren så godt initativ med kompensentaion. :-)

Ja tak for hjælpen med det andet problem jeg havde, som var at logge ind på LAPNI kontoen.

Jeannie
    Media 1 ApS
    TrustScore 2.4 / 10

Reply from Media 1 ApS

Hej Jeannie,
    Vi har fået 4 emails og har besvarret dem inden for 12 timer.
    Vi har aldrig skrevet at vi vil ikke udbetale dig dine penge, tværimod har vi tilbudt dig kompensation på 15% som du modtog. Du havde også flere andre problemmer, som vi hjælp dig med. Din mening er vigtig for os og vi takker.

Lapni kundeservice