Lash Bar Copenhagen reviews

Lash Bar Copenhagen reviews

8.3

Perfekt service, kompetente og søde.

Pigerne hos Lashbar på st. Kongensgade skaber rigtig gode oplevelser, de er professionelle og dygtige. Hver gang jeg har været der har der været god stemning, hyggesnak, og de prioriterer altid deres kunder først. Skønt!!!

Super service og meget hurtig levering
Handler der gerne igen :)

Bedste sted i Danmark!!

Jeg har gået hos lash bar siden oktober 2012 - og ja, man bliver afhængig af det flotte naturlige resultat!
Man får det lige som man ønsker, og på den måde så det er mest skånsomt for dine egne vipper.
Man kan helt sikkert få det billigere andre steder i byen, men man får også hvad man betaler for - en fantastisk service, og de smukkeste vipper - af bedste kvalitet!

Lash bar er også rigtig populære - så der kan være en del ventetid - men synes nu altid de gør hvad de kan for at finde et 'hul', hvis det virkelig haster :)

Professionalisme på højt plan, intet mindre.

Jeg har været der siden oktober 2012, og har aldrig været utilfreds! Jeg har før fået vipper andetsteds, men ingen andre steder kan måle sig med dette sted! Pigerne er de sødeste, og sørger for at rådgive dig til det yderste. Jeg kan kun anbefale folk at tage ind til dette sted! Der er intet bedre, end at vågne og klar til at gå :-)

Professionelle og imødekommende

Jeg fandt Lash Bar via Femina messen, hvor Rikke spurgte, om vi var interesserede i at vide mere. Vi fik en grundig gennemgang af de forskellige muligheder og som tak for vores tid, kvitterede hun oven i købet med et rabatkort.
Da jeg mødte op til min første tid, blev jeg budt velkommen og følte mig så tryg i Rikkes kyndige, at jeg faldt i søvn under seancen.
Jeg røg lige ud i støvregn på cykel umiddelbart efter behandlingen og gud hjælpe mig også næste morgen. Alligevel sidder alle vipper, hvor de skal.
Jeg kan varmt anbefale dette sted, glæder mig allerede til min opfyldning!

Lash Bar Copenhagen Details

Visit Lash Bar Copenhagen