www.lavprisparabol.dk reviews

www.lavprisparabol.dk reviews

5.7

dårlig

vores parabol gik i stykker. Da vi købt den sidste år skrev jeg til dem men det er snart en uge siden. Og jeg har stadigvæk ikke hørt noget. Sidste gang vi købte noget der

Anders fra LavPrisParabol.dk rettede LPP-begået fejl på 3 timer ! SUPER !!!!

En fejl i GLS Track & Trace nummeret i Ordrebekræftelsen blev beklaget og rettet af
Anders i en returmail på blot 3 TIMER og efter normal arbejdstids ophør !!!

Det kalder jeg SUPER professionelt, da - mig bekendt - fejl KAN indtræffe !!!

Ros til LavPrisParabol.dk

Prisen...

Jeg bestilte LMTP-04H til 349,- kr men fandt den dagen efter til 239,- kr.. Skide godt :-(

Super hurtig ...

Kl. 11:42 - bestilte og betalte vare
Kl. 11:48 - Modtog ordrebekræftelse og faktura
Kl. 12:02 - Modtog "Vare afsendt" og Track&Trace-koder
Kl. 09:20 - (næste dag) Modtog vare som var helt OK

... Det er sådan det skal være at handle på Nettet, og Lavprisparabol.dk kan jeg anbefale 100%

Købte et boxer tank selv kort i weekenden, de sendte den mandag og jeg fik den med posten her idag tirsdag, det ka man ik kalde andet end dag til dag service

Ingen problemer, men mangler information.

Bestilte et beslag til min parabol. varen kom rimeligt hurtigt og jeg fik ordrebekræftelse og faktura, men jeg manglede information om at varen er sendt og evt. et T&T nr. , så vi lander på en 4'er

GODT STED AT HANDLE

Har købt til en god pris, men fik ved telefonisk henvendelse al den rådgivning og vejledning af Benjamin, vi skulle bruge for at få den optimale løsning.

K&E Trade Details

Paraboludstyr og alt i tilbehør til modtagelse af Satellit TV til Danmarks bedste priser.

Visit www.lavprisparabol.dk

Call us on: 23201222