Lebuffet reviews

Lebuffet reviews

6.4

Kedelig mad

Jeg har fået mad fra Le Buffet igennem de sidste 20 år, desværre er det min opfattelse at maden er blevet ringere og ringere. Det var udmærket engang. Men jeg fik så mad derfra for første gang i 10 år tror jeg her for et par måneder siden.
Kødkvaliteten var ringe, saucen var halvkold og kartofler kolde og hårde.
Det virker på mig, som om at de har mistet gnisten og gejsten til at lave mad og at det blot er kedeligt rutinearbejde. Eller også havde de en "skæv" dag? Men det er desværre underordnet - den skal sidde i skabet HVER gang, der er ikke plads til sjusk.

Jeg håber for deres egen skyld at Le Buffet løfter kvaliteten, men jeg er færdig med at få mad fra Le Buffet desværre. Der er MANGe andre steder der gør det MEGET bedre!

Is Lebuffet your company?

lebuffet.dk Details

Visit Lebuffet