Legebussen reviews

Legebussen reviews

7.1

Rigitg god oplevelse/de bedste priser på Magformers

Bestilte et Magformers sæt søndag aften. Tirsdag eftermiddag blev den leveret lige til døren. Ved ikke om det var mening at den skulle leveres om eftermiddagen eller om det var en sammentræf, men dejligt at jeg sparede en tur på posthuset. Der er dog to småting, som kunne forbedres.
- fragtpris kunne måske justeres til -0 kr, hvis man køber for over 700 dkk, f. eks. som mange andre virksomheder har.
- kommunikation med kunden. Jeg har aldrig fået mail om at min vare er blevet sendt af sted.
Men alt i alt er jeg meget tilfreds og sagtens kunne finde på at handle hos Legebussen igen.

Mvh Natasha

De kender ikke købeloven

Jeg kan ikke anbefale legebussen.dk
D.9 Januar bestilte jeg en fødselsdagsgave til min søn via deres webshop. jeg får 2 mails, den ene er ordrebekræftigelse, den anden betalings godkendelse. Fint tænker jeg, ordren er gået igennem og jeg forventer at hører nærmere når de behandler min ordre. Dagen efter åbner jeg min netbank og bliver postivt overrasket da jeg ser de har hævet beløbet for min ordre samme dag jeg lagde ordren, og jeg regner med de har afsendt min ordre. ( de må jo ikke hæve beløbet før ordren er afsendt)
Jeg modtager intet D. 10-11-12-13-14-15 , så D.15 kontakter jeg dem for at hører hvad der er sket med min ordre, og jeg får besked om at den vare jeg har bestilt, desværre er udsolgt og de venter på ny levering!! jeg siger det er ok den er udsolgt, men spørger til hvorfor de så har hævet beløbet samme dag som jeg lagde ordren? og deres svar er at sådan gør deres system automatisk. jeg brokker mig og bliver bedt om at kontakte ejeren af legebussen. Han har samme forklaring, deres system hæver altid beløbet automatisk samme dag som ordren bliver lagt. jeg forklare ham at det er ulovligt, men det er han uforstående overfor og spørger hvad jeg vil have ham til at gøre? øhhh ændre deres procedure.... men det vil de ikke. sådan har de altid gjort og vil fortsætte med. Så nu er de meldt til forbrugerombudsmanden.... så må de forklare sig der
legebussen.dk

Reply from legebussen.dk

Hej Pia,
Vi er kede af at du har haft en dårlig oplevelse på vores webshop. Før webshoppen blev aktiveret er vi blevet godkendt til at kunne betjene kreditkort m.m. og vi har derfor handlet i god tro. Efter din opringning har vi ændret på vores procedure og du vil derfor ikke opleve længere at beløbet bliver trukket fra din konto før produktet er sendt. Jeg vil gerne lige slå fast at vi på intet tidspunkt har nævnt at vi vil "fortsætte med det" Yderligere kan jeg fortælle at vi ikke har haft kontakt til ombudsmanden endnu.

Jeg håber du har mod på at handle med os igen da du denne gang vil blive begejstret.

Mvh.
Per Knudtzon