LensOn Danmark reviews

LensOn Danmark reviews

9.1

Linserne kom lynhurtigt

Jeg var dybt imponeret over at Lenson leverede dagen efter at jeg havde afgivet min bestilling.

Reply from LensOn.com

Hej Anette! Herligt at høre, at du modtog dine linser hurtigt og er tilfreds med dit køb. :)

Fungere godt, tryg handel..

Reply from LensOn.com

Godt at høre, at du er tilfreds med dit køb Martin. Du er varmt velkommen at købe hos os igen!

Det virker!

Nemt at bestille, hurtig - super hurtig - levering!

Reply from LensOn.com

Hej Pia! Tak for din feedback, og du er velkommen tilbage!

meget tilfreds

Nem og overskueligt! Hurtig levering, 2-3 hverdage.

Reply from LensOn.com

Hej Kristina! Rart at høre, at du er tilfreds med din bestilling!

Websiden er let og overskuelig, leveringen hurtig.

Reply from LensOn.com

Hej Peter! Tak for din feedback, vi sætter virkelig pris på den, og håber at du vender tilbage til os, når dine linser er ved at slippe op. :)

Ringe

Alt for længe leveringstid

Reply from LensOn.com

Hej! Tak for din feedback! Vi beklager det der er sket! Vi har nu kontaktet dig på din e-mail angående forsinkelsen og kompensation for det, der er sket. Din feedback betyder meget for os og hjælper os med at blive bedre!

Kontaktlinserne kom aldrig!

Jeg har købt kontaktlinser til 3 mdr, dvs. næsten 600 kr., men indtil videre er kontaktlinserne ikke dukket op. Jeg skal melde pakken savnet hos Post Danmark, men Lens on pakker har IKKE PAKKENUMMER! De bliver sendt som brev, så de kan ikke spores, og indtil videre ser det ud til, at jeg har tabt mine penge ud i den blå luft!

Update: Kundeservice fungerer godt, og jeg fik nogle nye linser, så det er nærmere Post Danmark, den er gal med ;-)

Reply from LensOn.com

Hej Frk. Jakobsen! Vi beklager virkelig, at din bestilling er blevet forsinket. Det må absolut ikke ske. Vi har nu i dag sendt en ekstra pakke med linser til dig som kompensation, uden ekstra omkostning. Vi håber virkelig, at du kan tænke dig at prøve os igen, og at leverancen kommer frem hurtigt og smertefrit. Kontakt gerne vores kundeservice igen, hvis du spekulerer over noget!

Fast, efficient, correct & at the best price on the market

The correct product was delivered in 2 working days, as promised.
Price for top-gamma product (daily lenses) had no match in the competition, to which a Buy 3-Get 4 offer was added.
Compatibility with Danmark Sygeforsikring adds a further "Cum Laude" to the 5 Stars :-)

Reply from LensOn.com

Thanks for your positive feedback Michelangelo, you made our day! We hope you shop with us again next time you need new lenses.

Bedste service overhovedet......og enda til fornuftige priser

Fed service, og hurtig leverance

Reply from LensOn.com

Hej Jens! Tak for din feedback, og du er velkommen tilbage! :)

Fantastisk service..

Servicen er helt i top. Fra bestilling til levering. Denne gang får de en sjette stjerne,da jeg uden beregning er blevet opgraderet til at prøve en dyrere og måske bedre linse i en måned. God stil

Reply from LensOn.com

Hej Kim! Herligt at høre, at du modtog dine linser hurtigt og er tilfreds med dit køb. :)

Hurtigt og præcist

Det er nemt at genbestille da LensOn tidligere bestillinger. De ofte med gode tilbud enten på fragt eller linser eller øvrige produkter.

Reply from LensOn.com

Hej Charlotte og mange tak for din positive feedback! Vi håber at du vender tilbage til os, når dine linser er ved at slippe op.

Virkelige hurtig levering, og billige priser.

Reply from LensOn.com

Hej Sylvia! Tak for din feedback! :)

Fin handel med levering som lovet

Fin handel med levering som lovet.

Reply from LensOn.com

Dejligt at høre, at du blev tilfreds med din bestilling Jesper! Du er velkommen igen!

alt kører som det skal

2 handler indtil nu og bestilling, feedback, priser, forsendelse, kvalitet mv. er helt som det skal være.

Som det skal være

Bestilte det jeg skulle bruge, fik det hurtigt, det var meget billigere end hos optikeren. Alt i alt, nemt, billigt og som det skal være når man handler over nettet :)

Reply from LensOn.com

Tak Malie, vi er enige med dig, det skal være nemt at handle på nettet! Tak for din feedback. :)

Ganske enkelt billigt og genialt

Høj kvalitet leveret til tiden.

Reply from LensOn.com

Tusind tak Anders! Du har gjort os glade i dag!

Hurtig og nem

Det er perfekt, tager kun kort tid Ingen lange ventetider på linser og så er de billige og gode.
Jeg vil altid anbefale LensOn til min omgangskreds

Reply from LensOn.com

Det var rigtig dejligt at høre, at du er blevet tilfreds med dine LensOn-bestillinger! Vi er glade for at have dig som tilbagevendende kunde.

Hurtig levering og god standard :)

Jeg har handlet hos LensOn 2 gange nu, og hver eneste gang er der hurtig levering. Der har aldrig været nogle problemer med det.
Jeg vil helt sikkert igen handle her igen.

Reply from LensOn.com

Tak for din feedback Joy! Du er varmt velkommen til at handle hos os igen!

Har det jeg skal bruge til den rigtige pris

Jeg har handlet ved LensOn et par gange nu og har været yderst tilfreds med deres service og webshop. Siden er nem og overskuelig og man bliver guidet nemt igennem alle købets faser. Tillige er der en god forklaring ved hvert produkt.

Leveringen er hurtig. Jeg bestiller varen og et par dage efter har jeg dem i postkassen. Det kan ikke være nemmere og jeg vil klart anbefale dem til andre.

Reply from LensOn.com

Hej Lars! Dejligt at du har fundet os og er blevet tilfreds med dine bestillinger samt købeoplevelsen. Du har omtalt lige præcis de områder, der er vigtige for os i købsflowet. Tusind tak for din feedback! Vi ser frem til dine kommende bestillinger!

Meget hurtig levering, gode priser

Hurtig levering, så handler her fremover, om prisen forbliver så lav, (Eller lavere).

Reply from LensOn.com

Hej Helene! Tak fordi du tager dig tid til at dele din købeoplevelse med andre! Vi ser frem til dine kommende bestillinger. :)

Om LensOn

God kundeservice

Smart linseservice

Om os

LensOn blev grundlagt i 2004. Vores forretningsidé er at tilbyde markedets smidigste og prismæssigt bedste alternativer ved køb af kontaktlinser.

Visit LensOn Danmark

Kontakt os