LensOn Sverige reviews

Rating distribution

Reviews

About

LensOn är bäst!

Jag köpte ett par Ray Ban solglasögon. Bra pris, enkelt att beställa och snabb leverans.
Jag är helt enkelt supernöjd!

Reply from LensOn.com

Hej Robert, tack för din feedback. Härligt att höra, att du hittade till vår solglasögonsortiment! Du är varmt välkommen att handla från oss igen!

Perfect og hurtig lev.

Alt forløb hurtigt og nemt.

Reply from LensOn.com

Hej Asly! Tak for din feedback, og du er velkommen tilbage!

fantastisk!!

Købte 2 par farvede linser for 4 dage siden. i dag da jeg kom hjem var de kommet med posten. de er super fede og det hele var i pakken. Det er ikke sidste gang jeg handler hos Lenson.com :)

Reply from LensOn.com

Hej Nathalia! Tak for din feedback, vi sætter virkelig pris på den, og håber at du vender tilbage til os, når dine linser er ved at slippe op. :)

works 100 %, sweet :)

Reply from LensOn.com

Hi Thom! Thanks for your feedback. We hope that you shop with us again next time you need contacts!
trustpilot stars

En av de bästa hemsidorna som jag har sett!

Sjukt bra!

Bra kundservice, bra hemsida (den är framförallt riktigt bra), grymma leveranstider.. riktigt impad av er!

Tack!

Reply from LensOn.com

Tusen tack för din feedback! Det uppskattas verkligen. :) Du är varmt välkommen att handla från oss igen!

fast delivery

I like the service. You get a reminder, when it´s time to reorder. This is easely done by on click and in few days your lense arrives in your mailbox.

Reply from LensOn.com

Hi Fritze, great to hear that you enjoyed your fast delivery and our site, that’s exactly what we strive for – a fast and easy to use site. Hope you shop with us again!

Hurtigt og effektivt!

Super hurtigt med gode priser!

Superhurtig levering

Jeg er meget tilfreds med hele leverance processen. mange tak

Reply from LensOn.com

Hej Anette! Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med dit køb og din oplevelse. Du er varmt velkommen til at handle hos os igen!

Super

Super service

Reply from LensOn.com

Hej Thomas! Det er rart at høre, at du er tilfreds med din købsoplevelse og kontakten med kundeservice. Du er varmt velkommen tilbage!

Aldrig problemer

Har bestilt hos lenson til både min mand pg mig selv i en del år nu og har altid været tilfreds

Reply from LensOn.com

Hej Irene! Tak for din feedback, og du er velkommen tilbage!
trustpilot stars

Fick ingen faktura men påminnelse med extra påslag!

Beställde ett par solglasögon i början av månaden och runt mitten av månaden dök de upp, jättefina! Jag hade beställt med betalningssätt faktura eftersom det inte skulle tillkomma några avgifter, när jag betalade mina övriga räkningar i slutet av månaden tänkte jag på att fakturan för solglasögonen ännu inte kommit. Den 31/7 mailade jag dem och undrade när fakturan skulle komma och fick då till svar att de alltid skickar fakturan i paketet och utan vidare bifogar de bara Ocr.nr, belopp + 50;- i påminnelseavgift och där det står omgående betalning.
Jag kollade paketet igen och det finns ingen faktura med, jag mailar dem igen och ber om en kopia på fakturan då jag ändå vill ha det i garantisyfte och ber dem ta bort påminnelseavgiften då det ändå är de som missat att bifoga fakturan och jag som kontaktat dem men det vägrar de att göra. Det som gör mig mest besviken är att min kille redan hunnit beställa ytterligare 1par solglasögon och ändå bryr de sig inte om återkommande kunder. Det känns som att detta är deras sätt att få sina extra avgifter på fakturan. De hävdar att det ändå är mitt fel! Kommer aldrig handla där igen!!

Reply from LensOn.com

Hej Veronica! Riktigt tråkigt att höra om det inträffade. Jag ser dock att vår kundservicechef har återkommit till dig och löst ärendet! Skulle det fortfarande vara några oklarheter, är du välkommen att kontakta oss. Du är varmt välkommen att handla hos oss igen! :)

Good

Nice and easy to order, and got them in just a few days after the order was placed.

Reply from LensOn.com

We are happy to hear that you are satisfied with your purchase and buying experience. We look forward to your repeat business. Have a great day !

Great

Frictionless order and delivery

Reply from LensOn.com

Hello Kim ! We are happy to hear that you are satisfied with your buying experience. Have a great day!

nem bestilling - hurtig levering

Bestilte mandag - levering onsdag - perfekt..

Reply from LensOn.com

Hej Erik! Herligt at høre, at du modtog dine linser hurtigt og er tilfreds med dit køb.:)

Fast delivery, good service

I have used lenson.com in a very long time for now. I have nothing but good words for them. Very fast delivery etc

Hurtigt og effektivt

Hurtig levering til konkurrencedygtige priser
Review by confirmed purchaser

A bit slow, but reliable.

Reliable service. A little slow delivery.

Great service

Have made a low interest thing as buying lenses a smooth and easy experience. Thank you.

trustworthy

Fast delivery is the highlight for me although the lenses are a little expensive

perfekt service

Det fungerer bare hver gang uden problemer.

Om LensOn

Snabba leveranser

Kunnig kundservice

Hög kvalité

Vilka är vi?

LensOn AB grundades år 2004 och har sitt säte i Stockholm. Vår affärsidé är att via nätet erbjuda marknadens kundvänligaste erbjudande av varor och tjänster inom ögon- och synvård och mode.

Visit LensOn Sverige

Glasses

Sunglasses

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.