Letmerepair reviews

Letmerepair reviews

4.7

Udemærket reparationsværksted

Jeg har to gange haft mine computere til reparation her. Den første gang syntes jeg dog at reparationsomkostningerne var for dyre, og valgte istedet at få computeren sendt tilbage mod et gebyr på ca. 650 SEK. Til min ærgelse manglede startknappen og beskytteren til CD-drevet var løs. Dog har jeg baseret anmeldelsen mest på min computer, der blev indsendt for nyligt, hvor jeg var meget tilfreds. Reparationstiden var nemlig meget kort, og der var god service.

ALTID problemer med LetMeRepair.se

Undskyld mit udtryk .. Men for FANDEN hvor er jeg træt af LetMeRepair.se :-(

Nu er det 3. gang jeg har en bærbar til reparation hos LetMeRepair.de .. og hver gang skal jeg bruge tid på at få min ret og tingene lavet ordenligt.

Denne gang omhandler den en garanti-reparation af en ASUS computer, hvor fejl på power-stikket er fejlmeldt den sidste uge i garanti-perioden.
ASUS support accepterer med det samme fejlen og siger at det bliver lavet på garantien. Desværre bliver produktet ikke indsendt med det samme, hvorefter jeg kontakter ASUS support igen, som fortæller at jeg bare skal indsende den, da jeg jo allerede har fejlmeldt korrekt indenfor garantiperioden.

Nu har LetMeRepair.se så nægtet at reparere den, med begrundelsen at de IKKE fik den lige efter fejlmeldingen.
Pris 3200,- eller 8-900,- kr for at få den sendt retur uden reparation !!!

Deres svar er således
"Vill ni bestrida tilbudet så är det ASUS ni ska kontakta. Vi jobbar helt efter deras direktiv. Deras mejl är nordicservice@asus.com."

Fortæl mig lige hvorfor jeg skulle have interesse i at indesende en computer til reparation (som jeg selv skal betale for), tæt på samme pris som jeg kan købe en tilsvarende computer (inkl 2 år ny reklamationsret) !!! eller for den sags skyld selv kunne reparere powerstikket, med min uddannelse som hardware ingeniør.

Når jeg har fået tilbudt en gratis garanti-reparation, bruger jeg/man, da ikke selv tid på at reparere selv !!!

Elendig service!

Flere gange har jeg skulle bruge dette firma som reparationssted, og kun få gange har de rent faktisk opnået et tilfredsstillende resultat.
Det drejer sig enten om store forsinkelser i reparationer, forkerte reservedele skiftet til bærbar og fejl de bare ikke gider at lave.

Ville aldrig have valgt dem hvis ikke det var for Asus, som bruger dem som reparationssted.

Horribelt ringe informationsniveau

Jeg sendte min laptop ind til LetMeRepair.se efter samtale med ASUS Service Hotline i slutningen af juli, og pakken bekræftes modtaget på værkstedet den 9. august. Først efter at have rykket adskillige gange for at høre hvad næste skridt i reparationsprocessen vil være, finder de ud af at de ikke har sendt mig det reparationstilbud som de skulle. Først den 23. august modtager jeg så deres reparationstilbud, som jeg besvarer med grønt lys til at påbegynde reparationen den 25. Modtagelsen af accepten bekræfter LetMeRepair.se aldrig, men de oplyser dog at de skal bestille en reservedel for at kunne gå i gang. Leveringsdato for reservedelen kan dog ikke oplyses.

Den 4. september rykker jeg for svar på hvornår jeg kan forvente at reparationen kan gå i gang, da ASUS' tracking system stadig viser "Waiting for customer approval". Jeg får her oplyst at de bestilte reservedelen den 28. august, men at de stadig ikke kan fortælle hvornår de forventer at modtage denne.
Kontakter dem igen den 16. september for nyt, og får her oplyst at de forventer at have reservedelen den 5. oktober, altså først to måneder efter de modtog computeren. Denne information skulle jeg igen selv opsøge, og LetMeRepair.se synes åbenbart ikke at det er relevant for kunderne at vide at deres reparation bliver forsinket.
Da LetMeRepair.se er underleverandør for ASUS og de tydeligvis ikke er interesserede i at holde deres kunder opdaterede, ringer jeg til ASUS Hotline den 8. oktober, for at få dem til at rykke hos værkstedet. Efter et par dages daglig rykken, bliver jeg oplyst at værkstedet ikke modtog reservedelen som de havde forventet. Oplysningen om dette kom heller ikke fra værkstedet ad egen drift, men var noget jeg selv skulle opsøge. Den nye leveringsdato for reservedelen er nu sat til den 19. november, og jeg er nu i samme situation igen. Værkstedet svarer ikke på mine henvendelser og jeg har ingen mulighed for at få at vide hvad der sker i min reparationssag.

LetMeRepair.se har nu været i besiddelse af min computer i 3½ måned og jeg får ingen information om reparationsforløbet, hverken ved almindelige fremskridt som bestilling af reservedele, eller ved uforudsete forsinkelser som reservedele der ikke dukker op. Hvis du har en beskadiget computer så gør ALT hvad du kan for at finde et andet service center end LetMeRepair.se. Udskiftning af denne reservedel kunne den lokale computerbiks klare LANGT mere professionelt og meget, meget hurtigere!!

Min computer skal nu til service for 3.gang

To gange har de prøvet at lave min computer, og i andet forsøg har de ødelagt skærmen og ikke samlet den ordenligt i bunden. Så hellere betalt for at få den lavet en andet sted!

Is Letmerepair your company?

Letmerepair Details

Visit Letmerepair